Citat:
Ursprungligen postat av
LionQueen88
Jag upplever ven Tinder och Badoo som sexsajter. Upplever att det r ytterst f killar dr som sker en relation. Men frstr hur du tnker, fr min profiltext p Bodycontact handlade mycket om vad fr slags sex jag gillar medan jag inte hade skrivit sdant p dom andra sidorna. S BC knns en aning mer rakt p sak s att sga.
Ja fr sdana som inte gr s mycket efter ansiktet som jag gr passar BC bttre. Fr mig r ett attraktivt ansikte avgrande fr att jag ska ligga med en kille, och att d behva skriva till en kille som verkar snll och bra att hans utseende inte faller mig i smaken tar emot. Jag knner mig elak hur snllt jag n frsker lgga fram det.
Nej man behver givetvis inte svara. Men tycker bara det r s trist att se ett fint mail, tnka att han verkar bra, klicka in p profilen och inse att han r 40 r.
Vi kan nog sammanfatta allt med att jag hatar att f frhoppningar och bli besviken

En knullbild gr att jag redan d vet att jag inte kommer trffa mannen, men en kukbild str mig inte. Frdelen med kukbild r att jag kunnat sortera bort vissa d jag kunnat se att dom har fr grova kukar fr min smak. Men det r tyvrr inte alltid man kan se det p bild.
Okej, jag det r tur att det finns olika sidor/appar att vlja p utifrn vad och hur man sker
Hller med om att dissa inte r kul, tack och lov har jag bara behvt gra det en gng, men det var inte kul.
Men det om ldern, fr jag ett mail s ser jag vid anvndarens namn p min profil hans lder, s jag behver ju inte kolla hans profil fr att f veta det.
Visst kan det vara praktiskt att se en kukbild om man har preferenser gllande det, men det str ofta i profilen, srskilt om mannen uppger att han har stor. Jag ogillar kukbilder bara fr att jag upplever att den inte r det viktigaste, utan snarare mannens egenskaper fr hur han anvnder det han har, s d r en bild inte viktig fr mig.
Det som r synd, r att man aktivt mste kolla in mannens profil fr att se hans civilstnd, om man inte r plusmedlem, d det r en viktig aspekt fr mig. Och jag har undanbett mig upptagna mn, och utifrn vad dom anger i sin profil s respekteras det tack och lov till stor del.