Citat:
Ursprungligen postat av
Roidbert
I vissa fall kan kvaliteten säkert vara bra. Men om jag kan köpa samma produkt i en svensk butik gör jag hellre det - även om det blir lite dyrare. När jag köpte kalsonger senast lyckades jag t.ex. fynda kalsonger med 95% bomull på Clas Ohlson för typ samma pris som kalsonger med 95% såldes för på Temu. Tror att jag betalade 5-10kr mer per kalsong, men värt det för att kunna vara hyfsat säker på att produkten innehåller rätt mängd av rätt material.
Tyvärr är recensioner nästan helt värdelösa år 2026. Du måste i så fall veta vem som skriver recensionen. I dagsläget är de flesta recensioner fejkade och skrivs av säljaren själv, hans/hennes vänner, bottar eller folk som får betalt för att skriva positiva omdömen.
Ok det var riktigt billigt. Visste inte att dom hade sånt där. Ska kolla om dom har trosor oxå. Tack för tips 👍🏻
Beställde lite saker i veckan. Hade lagt i trosor men bockade av dom för dom är inte så mycket dyrare på exempelvis Lidl när dom har drive å just nu behövde jag inga flera heller. Å det kanske var bra utifall det är nå skitkvalité å mer gift än vad det är i andra så vill jag ändå inte ha det så nära intimt. Tvättar dock allt nytt 2 gånger. Samma när jag köper inom Sverige. För när jag jobbade i en klädbutik så stank vissa kläder vid uppackning. Men jag tvättade innan det oxå men då var det mest för att jag har nån slags bacillskräck.
Tyvärr så ser min ekonomi inte bra ut för tillfället (är sjukskriven) så vissa saker måste jag försöka komma billigare undan med. Nu beställer inte jag så ofta från temu. Gjorde det en gång förra året å nu denna beställning var första för i år. Jag har köpstopp å får bara köpa det som behövs.
Mm jag har oxå tänkt på att säljarna å dess vänner/familj nog kan ha skrivit några recensioner själva. Men av vad jag har köpt hittills, så har jag varit nöjd å varorna har gått hand i hand med vad recensionerna har sagt. Så jag har väl haft tur.