2026-06-12, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g0rygl0ry
Hej

Jag har köpt en hel del kläder från Temu som Amerikansk Fotbollströjor, Baseballskjortor, Basketlinnen, Ishockeytröjor, T-shirts, strumpor, kepsar, midjeväska

Jag tvättar alltid kläderna minst två gånger i 40 grader i tvättmaskin innan jag bär kläderna första gången.

Jag har även köpt liknande kläder på Shein

Jag är nöjd med kläderna och dom är prisvärda.
Tycker att deras kläder framför allt deras finskor har bra kvalitet och är snygga, ett par finskor höll i 2 år innan det blev hål i sulan, annat var det med både Sketcher och Eccos skor som kostade väldigt mycket mer och som höll några månader och sen var sulorna trasiga.

Har även runt 40 pikéskjortor från Temu och jag inte betalat många kronor för alla dessa då man fått de flesta som gåvor.

Beställde en hög med drinkglas till baren där hemma och hade de inom en vecka så dessa måste skickas inom Europa, några av de har skickats från Kina och är på gång.

Köpte även ett fickur för knappt 200kr och denna var en av de finaste saker jag köpt på Temu och den fungerar över förväntan.

Sen allt ljus jag har till min bar har jag gett någon hundralapp för totalt https://ibb.co/QFrHvMst
Citera
2026-06-17, 01:36
Medlem
g0rygl0rys avatar
MickelMan

Vad kul att du också är nöjd med dina köp på Temu

Jag har jeansvästar och tygmärken på ingång både från Shein och Temu som jag hoppas passar mig

Vilka fina ljus till din bar
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in