2026-05-27, 16:16
Medlem
Skulle ha bytt jobb mer frekvent, , chansat mer, köpt hus direkt när man var ung. Avslutningsvis, man borde ha kört tung styrkelyft från början och skippat allt trams på gymmet.
Citera
2026-05-27, 17:51
Medlem
Hayezs avatar
Det är nog att jag har släppt in kvinnor i livet som inte är släktingar.
Citera
2026-05-27, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Hur gammal är du nu? Och varifrån kommer du från början?
Nej, sånt privata info avslöjar man inte på detta forumet.
Citera
2026-05-27, 19:19
Medlem
Jag ångrar att jag inte gifte mig med min underbara hustru tidigare! Vi älskar varandra så mycket men vi var i 40 årsåldern när vi till slut gifte oss. Nu har det gått 20 år av daglig lycka!
Citera
2026-05-27, 19:22
Medlem
At jeg ikke har nosser nok til at hoppe ud fra rundetornet.
Citera
2026-05-27, 19:33
Avstängd
Att jag lät mig hjärntvättas av samhället
Citera
2026-05-27, 20:37
Medlem
Jag ångrar att jag inte upplevde mer saker som ung.
Gick från gymnasiet -> Högskola -> Karriär -> Giftermål, barn, hus.

Brukar tänka på hur de skulle va att resa till Asien med polarna i ung ålder, käka mat, dricka gött, träffa nya bekantskaper, uppleva, njuta.

Njuter och upplever nu också, men genom att bygga sandslott ovh lämna resturangen vid 21:00 för att barnen ska sova.
Citera
2026-05-27, 21:14
Medlem
Jag ångrade tidigare att jag aldrig gick klart gymnasiet, men jag har numera släppt den ångesten då jag har läst in 99% av det i dagsläget igen.

Däremot ångrar jag att jag inte tidigare lärde mig om hur män fungerar. Detta har gjort att mitt tidigare liv varit miserabelt med män som ljugit för att få tillgång till mig. Men no more. Sent ska man vakna. Huvudsaken är dock att man vaknar öht.. Annars har jag inte så mycket annat jag ångrar i mitt liv
Citera
2026-05-27, 21:51
Medlem
36år här, det här kommer låta som nåt allmänt skryt bara. Men here goes.

Jag ångrar att jag varit med för många tjejer.
Jag har idag en jätte bra sambo och barn. Men jag har så mycket i bagaget när det kommer till sex så livet kan kännas lite trist ibland. Det känns som ett hamsterhjul som snurrar nu bara, jag tror jag skulle uppskattat dom små sakerna i mitt liv just nu mera om jag inte hade gjort så mycket galna grejer i min ungdom (läs 20-32)

Jag ångrar också att jag aldrig flyttade ifrån den orten jag kommer från. Hade stora planer på vad jag ville göra med livet. Jag har ett jätte bra jobb och tjänar otroligt bra (80-100k före skatt). Men jag är dålig på skämma bort mig.. köper inget till mig själv utan ser till att familjen har det dom behöver först.

På papper har jag det riktigt bra. Men har svårt att känna lycka för nånting alls. Kanske är för man har små barn och sover dåligt. Eller så är man bara helt avstängd känslomässigt.
Citera
2026-05-27, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iq32
För mig som är mellan 25-35.
Det jag ångrar mest är att jag har en svag förmåga att älska mig själv och andra pga att jag vill att allt ska vara perfekt. Jag ångrar även att jag tänker för mycket på framtiden och att jag scrollar för mycket i telefonen.
Jag önskar jag kunde förändra detta i mig själv.

Vad ångrar du mest i livet?
Vad kunde du ha gjort något bättre åt?
Skriv gärna ålderspann, det behövs inte men det ger mig fler perspektiv i olika åldrar.

Ångra och ångra. Jag tror varenda kille som var mellan 16-24 år hade kunnat knullat mer och oftare om man kunde ha läst av tjejernas kroppspråk mer.

Har inget jag ångrar just nu egentligen. Har gjort det mesta. Möjligtvis ha sparat till en bostad men mår bra nu.
Citera
2026-05-27, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lucifer0014
Skulle ha bytt jobb mer frekvent, , chansat mer, köpt hus direkt när man var ung. Avslutningsvis, man borde ha kört tung styrkelyft från början och skippat allt trams på gymmet.

Större risk att du hade fått rejäla skador pga tunga lyft. Bara kolla på youtube hur många som bryter ryggen eller dör.
Citera
2026-05-27, 22:59
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.way
Jag ångrade tidigare att jag aldrig gick klart gymnasiet, men jag har numera släppt den ångesten då jag har läst in 99% av det i dagsläget igen.

Jag kan ångra att jag inte gjorde färdigt precis allt på högskolan. Det skulle inte hjälpt i mitt liv, men jag hade varit gladare om jag var klar, det var så lite kvar. Jag tänkte fixa det senare men det blev inte så. Jag hade fått vartenda poäng om jag gjort någon tenta i ett ämne jag kunde, och en hemtenta där jag hade allt material.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in