2026-05-26, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Ja ta egna vägar

Exakt
Citera
2026-05-26, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Wtf. Kastade du bort hela den tiden för att du var kär i en lärare? Förlåt, men det låter riktigt märkligt. Hur gammal var hon och vad fick dig ens att tro att du har en chans där? Eller.. jag fattar inte riktigt.. gick du runt och grubbla över detta i 7år?

Ja det gjorde jag och dwt är som sagt det jag ångrar mest i livet. Hon var nig i slutet av 20 års åldern och jag var väldigt medveten om att det aldrig skulle blir nåt mellan oss, men kär som fan var ändå...
Citera
2026-05-26, 12:37
Medlem
Jag ångrar hur mycket av mig själv som jag valt bort för att bli vald av andra. Nu är jag 40+ och triggas fortfarande av viljan att ”vara rätt”, men jag agerar inte på det längre. Nu tänker jag mer att den personen inte var för mig, och det är oerhört befriande! Känslan av att jag är sån här och en del kommer inte älska det. Det är ok.
Citera
2026-05-26, 12:43
Medlem
Jag ångrar att jag gifte mig och skaffade barn samt mitt karriärval.
Citera
2026-05-26, 12:46
Medlem
Att jag inte försökte allt jag hade för att snabbt få ett nytt jobb när mitt gamla jobb la ner och flyttade utomlands.

Hade sluppit bli deprimerad och få tankar som gav men för livet utav att tvingas vara hemma.
Citera
2026-05-26, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaerakel
Det enda jag ångrar är att jag började med nikotin i vuxenålder. Helvete vad dumt.

Sen har jag gjort mycket idioti, men det har å andra sidan lett mig in på oanade vägar. Maximerad serendipitet kan man ju inte ångra.

Jaa, fyfan, jag med! Idiotiskt beroende!
Citera
2026-05-26, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imaginary689
Snart 50 år här redan.
Ångrade att det inte blev rätt tillfälle att skaffa barn.
Jag kommer tillbringa mina sista år i livet ensam i ett hörn på ett äldreboende.

Det händer många dom har barn med tyvärr.

Det är svårt att ha barn också, med allt vad det innebär!
Citera
2026-05-26, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CountBuster
Jag ångrar att jag inte skaffade barn tidigare. Fick när jag var 33 år.

Levde rövare många år ute i världen med spännande äventyr, men inget av det mäter sig med kärleken för mina barn.

Tänkte att jag ville vänta tills jag ”växte upp och kände mig vuxen”. Men den känslan inföll aldrig. Men sen barnen kom har jag utvecklats långt mer än tidigare.

Som nån sa, så har ju alla vägar, misstag och framgångar lett mig dit jag är idag. Så det blir som det blir.

Hade du fått barn tidigare hade du kanske ångtat att du inte "levt rövare" och sett världen.
Citera
2026-05-26, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Läste din tråd från 2017 lite fort, det lät mycket tungt. Det var ju 8 år sedan nu ungefär - hur mås det idag? Det låter som du funnit tröst i acceptansen?
Snällt att du frågar.
Ja acceptansen är viktig. Man försöker finna något korn eller väg till glädje men oftast slänger ödet tillbaka en på lidandets väg igen.
Citera
2026-05-26, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosemaryandthyme
Ja det gjorde jag och dwt är som sagt det jag ångrar mest i livet. Hon var nig i slutet av 20 års åldern och jag var väldigt medveten om att det aldrig skulle blir nåt mellan oss, men kär som fan var ändå...

Men kolla upp var hon befiner sig i livet idag? Inget är omöjligt
Citera
2026-05-26, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hirmas142
Jag har suttit och filat på många sjuka idéer allt innefattar inte våld. Kuratorn jag går till säger att jag ska släppa dessa tankar och bara "låta de vandra iväg". Men det är inte så lätt när den där lilla killen inom mig fortfarande står där örfilad, slagen och förnedrad framför alla. Det finns en djupt rotad känsla inom oss alla män som kräver respekt.
Jag förtjänade inte allt jag varit med om.
Dom tyckte att jag var en tönt som de kunde pissa på...
Men så är det.
Jag brukar tänka på min mamma hur ledsen hon skulle bli. Ironiskt att det är min mamma som är deras skyddsänglar.
Dom är lyckligt ovetande.

Men idag kan DU ta hand om den lilla killen. Du kan säga att jag tar hand om dig, de har fel och är dumma, det var inte rätt det som hände, jag ser ditt värde, du är värd allt det fina i livet, osv. Det kanske känns larvigt, men det hjälper, om man får in vanan. Att låta stora du ta hand om lilla du.
Citera
2026-05-26, 13:28
Medlem
Att jag inte ljuger och är mer falsk. Min ärlighet har inte tagit mig till ngt bra.
Tre av mina vänner ljuger och är riktigt falska och alla tre har toppjobb o löner över 50k/månad.
Och nej, universum kommer inte straffa dom i framtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in