2026-05-25, 13:42
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
Att jag gick med i Flashback.
Citera
2026-05-25, 13:47
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pooker1
Att jag inte lyssnade mer på min mamma
Jag ångrar att jag inte pratade mer med min mamma när jag var 10-25, hälsade på henne mer, hjälpte henne mer. Hon bara fanns där utan krav så jag blev en lat självisk person.

Ibland pratar knappt mina barn med mig. Först då fattade jag vad jag själv gjort. What goes around.
Citera
2026-05-25, 13:48
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iq32
För mig som är mellan 25-35.
Det jag ångrar mest är att jag har en svag förmåga att älska mig själv och andra pga att jag vill att allt ska vara perfekt. Jag ångrar även att jag tänker för mycket på framtiden och att jag scrollar för mycket i telefonen.
Jag önskar jag kunde förändra detta i mig själv.

Vad ångrar du mest i livet?
Vad kunde du ha gjort något bättre åt?
Skriv gärna ålderspann, det behövs inte men det ger mig fler perspektiv i olika åldrar.

Ålder: Ca 60.

- Umgänge med destruktiva människor i ung ålder, människor utan framtid som det skulle visa sig (bortkastad tid och möjligheter).
- Borde ha flyttat till bättre stad (universitetsstad) och börjat studera mycket tidigare.
- Borde ha funnit mig själv mycket tidigare, inte hållit på och söka.
- Borde ha valt bättre kvinna/kvinnor att skaffa barn med (kinesisk kultur stipulerar tämligen insiktsfullt och självklart att man bör gifta upp sig).*
- Borde ha börjat investera och planera mycket tidigare.

*Är inte kines.
Citera
2026-05-25, 13:49
Medlem
Att jag fastnade på ett "skitjobb" från jag var 20-34. Borde ha studerat vidare direkt efter gymnasiet.
Citera
2026-05-25, 13:55
Medlem
Att man bryr sig om vad folk säger negativt till en.
Liksom gräva ner sig i det negativa.
Och inte gå vidare
Det sitter stenhårt fast i minnet
Senast redigerad av troligengud 2026-05-25 kl. 13:57.
Citera
2026-05-25, 14:03
Medlem
Att jag lät mina föräldrar bestämma över mig map val av gymnasium.

Att jag inte flyttade iväg typ till norge? Bara för att testa bo någon annanstans.

Nummer 1 på listan är nog fortfarande att jag lyssnar/lyssnat alldeles för mycket på mina päron genom åren.
Citera
2026-05-25, 14:05
Medlem
Snart 50 år här redan.
Ångrade att det inte blev rätt tillfälle att skaffa barn.
Jag kommer tillbringa mina sista år i livet ensam i ett hörn på ett äldreboende.
Citera
2026-05-25, 14:07
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imaginary689
Snart 50 år här redan.
Ångrade att det inte blev rätt tillfälle att skaffa barn.
Jag kommer tillbringa mina sista år i livet ensam i ett hörn på ett äldreboende.
Se det positiva, du kommer inte bli bitter för att barnen aldrig kommer och besöker dig. Det tror jag att är ännu värre.
Citera
2026-05-25, 14:07
Medlem
jcockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Jag ångrar att jag inte pratade mer med min mamma när jag var 10-25, hälsade på henne mer, hjälpte henne mer. Hon bara fanns där utan krav så jag blev en lat självisk person.

Ibland pratar knappt mina barn med mig. Först då fattade jag vad jag själv gjort. What goes around.

Ditt inlägg fick mig att höra av mig till min mamma…..
Citera
2026-05-25, 14:08
Medlem
Att jag efter ett 15 år långt förhållande trodde en familj måste vara mamma pappa barn. Jag litade inte på min egen förmåga och att jag ensam med mina barn kunde vara en familj.
Jag ångrar att jag hade flertalet dåliga förhållanden innan jag för 10 år sedan bestämde mig att bara fokusera på mig och mina barn.
Jag och mina barn är en familj.
Citera
2026-05-25, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StinkStifelz
Att jag lät mina föräldrar bestämma över mig map val av gymnasium.

Att jag inte flyttade iväg typ till norge? Bara för att testa bo någon annanstans.

Nummer 1 på listan är nog fortfarande att jag lyssnar/lyssnat alldeles för mycket på mina päron genom åren.
Ja ta egna vägar
Citera
2026-05-25, 14:12
Medlem
Batagares avatar
Att jag inte köpte en Superbird i min ungdom, när jag hade råd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in