Igår, 03:48
Medlem
semen.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iq32
För mig som är mellan 25-35.
Det jag ångrar mest är att jag har en svag förmåga att älska mig själv och andra pga att jag vill att allt ska vara perfekt. Jag ångrar även att jag tänker för mycket på framtiden och att jag scrollar för mycket i telefonen.
Jag önskar jag kunde förändra detta i mig själv.

Vad ångrar du mest i livet?
Vad kunde du ha gjort något bättre åt?
Skriv gärna ålderspann, det behövs inte men det ger mig fler perspektiv i olika åldrar.

Det är ingen tävling om vem som är sämst eller ångrar mest men jag lämnade två söner och en okey fru för en snygg tjej på 23 år 2000 Mina söner var födda 93 och 97
Nya snygga tjejen blev gravid med mig men drog redan efter två år. 2002.

Det knäckte mig jag hade satsat allt på henne, jag trodde att jag skulle bli lycklig med henne?
Allt var för sent mitt ex hatade mig jag började supa och kunde varken hålla jobb eller bil, I dag mår jag bra men det tog nästan 20 år att reda upp allt
Senast redigerad av semen.12 Igår kl. 04:00.
Citera
Igår, 09:57
Medlem
Att jag inte skaffade barn när jag hade möjligheten.
Citera
Igår, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iq32
För mig som är mellan 25-35.
Det jag ångrar mest är att jag har en svag förmåga att älska mig själv och andra pga att jag vill att allt ska vara perfekt. Jag ångrar även att jag tänker för mycket på framtiden och att jag scrollar för mycket i telefonen.
Jag önskar jag kunde förändra detta i mig själv.

Vad ångrar du mest i livet?
Vad kunde du ha gjort något bättre åt?
Skriv gärna ålderspann, det behövs inte men det ger mig fler perspektiv i olika åldrar.
Typ samma. Förmågan att inte uppskatta det man haft. Men samtidigt också svårt att balansera vad är mitt fel vad är ditt fel tänket. Förmåga att inte ha fler hanteringssätt i situationer där det lönat sig tänka långsiktigt och vad som är värt i livet.

Förmåga att inte tänka utan bara göra.

Ja listan är lång men de blir bättre men livet är också kort.

Kan inte ångra trauma och en del saker som hänger ihop men kan förändra sättet framåt. Likadant med mobilen lägg ner den Läs böcker. Innan Mobil satt man med dator och tänkte likadant. nu kommer tydligt konsekverna av denna dator Mobil grej som ciggaretter men psykisk ohälsa istället. Klart man är beroende 30 år av TV spel dator Mobil och de funktioner som passar vårat beroende . VI kan enkelt sätta oss med mobilen och prata med chatgpt eller olika forum men förut gick man ut och sprang eller lekte av sig. Eller läste en bok eller la pussel osv.
SÅ de är ju de mesta som är dumt en glass skadar inte men tänk alla glassar och de blir diabetes.

Jag ångrar att jag inte tidigare hade kapacitet kunskap om att ta itu med saker och ting.
Citera
Igår, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Skola om dig?
Har faktiskt funderat på det, men det jag jobbar med nu är ett grymt jobb.
Men jag har funderat på att jobba mig uppåt inom området 😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in