2026-05-23, 19:50
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartabananer
Jag fattar inte ens varför hon skaffade hund? Hon verkar inte vara en hund person.

Eller hur! Katterna känns mer som henne. Eller hennes växter kanske

Fattar dock inte hur hon inte fått kortison mot sitt öga?! Eller så har hon vägrat.
Skulle verkligen vilja vara en fluga på väggen under det läkarbesöket.
Citera
2026-05-23, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Eller hur! Katterna känns mer som henne. Eller hennes växter kanske

Fattar dock inte hur hon inte fått kortison mot sitt öga?! Eller så har hon vägrat.
Skulle verkligen vilja vara en fluga på väggen under det läkarbesöket.

Hon har ju haft en hund förr, men tycker inte heller hon är så mycket hundmänniska men kanske därför hon valde en så liten ras. Ofta klarar man av dem även om man inte orkar träna dem något.

Är också tveksam till det där. Har man sklerit ska man ju ha kortison i ögat också. Men hon har väl vägrat pga TSW. Frågan är väl om ökat läker med bara Ipren, för det ser rätt rött ut, och säkert gör det skitont, men hon är inget bra på att ta hand om sig. Aldrig någon vila fast hon är sjuk.
Citera
2026-05-23, 21:24
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Hon har ju haft en hund förr, men tycker inte heller hon är så mycket hundmänniska men kanske därför hon valde en så liten ras. Ofta klarar man av dem även om man inte orkar träna dem något.

Är också tveksam till det där. Har man sklerit ska man ju ha kortison i ögat också. Men hon har väl vägrat pga TSW. Frågan är väl om ökat läker med bara Ipren, för det ser rätt rött ut, och säkert gör det skitont, men hon är inget bra på att ta hand om sig. Aldrig någon vila fast hon är sjuk.

Precis. Garanterat har hon vägrat det.
Lycka till Ellie...
Citera
2026-05-24, 21:23
Medlem
Är det någon som orkat kolla senaste yt?
Själv orkar jag inte längre.
Citera
2026-05-24, 21:28
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Är det någon som orkat kolla senaste yt?
Själv orkar jag inte längre.
Jag tittade lite sen stod det typ på här och jag kollade emellanåt
Dom grävde i källaren, körde ut det, Stefan filmade Ellie som höll på att börja gråta som hon slet
Stefan lagade mat, dom körde bil och spelade spel till midnatt med sina middagsgäster

Hon tar sina ipreen för ögat men de hjälper henne inte...det var vloggen
Citera
2026-05-24, 21:50
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Dom grävde i källaren, körde ut det, Stefan filmade Ellie som höll på att börja gråta som hon slet
Stefan lagade mat, dom körde bil och spelade spel till midnatt med sina middagsgäster

Tack för summering 😂
Citera
2026-05-24, 21:53
Medlem
Citat:

Tack! Inget jag missar alltså 😬
Citera
2026-05-24, 22:23
Medlem
askungens avatar
Nej, ni har inte missat något
Citera
2026-05-25, 11:47
Medlem
Stefan ville göra marinad till köttet men Ellie säger att det gör inte jag så det blev salt och peppar. Vill han ha marinerat kött kan han väl få göra det. Man behöver ju inte marinera allt kött.
Citera
2026-05-25, 12:14
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Stefan ville göra marinad till köttet men Ellie säger att det gör inte jag så det blev salt och peppar. Vill han ha marinerat kött kan han väl få göra det. Man behöver ju inte marinera allt kött.
Eller hur! Man märker ju att han vill ha kryddor på maten medan hon stoppar/vaktar honom hela tiden

Men Ellie är liksom allt eller inget, hon kan ju inte tänka på andra utan att tycka synd om sigsjälv...
Citera
2026-05-25, 14:09
Medlem
Citat:
Eller hur! Man märker ju att han vill ha kryddor på maten medan hon stoppar/vaktar honom hela tiden

Men Ellie är liksom allt eller inget, hon kan ju inte tänka på andra utan att tycka synd om sigsjälv...
Hon har ju just lärt alla att man bara ska säga nej utan att förklara sig och utan att bry sig om vad andra vill eller tycker.
Hennes ord är lag.
Citera
2026-05-25, 18:25
Medlem
Nej hon är väl en ganska klockren egoist faktiskt.
Citat:

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in