2026-05-22, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Mellon blir 6 i december och han har aldrig sett sin mamma gå i väg och jobba. Hon har ju pluggar sen han föddes. Hur är det ens möjligt

Jo, hon jobbade när han var liten. Men det minns han väl inte såklart, det är väl 4 år sen nu.
Hon har också jobbat hemifrån med ekonomi, det har väl hjälpt henne att gå runt ekonomiskt ihop med barnbidragen.
Citera
2026-05-22, 18:22
Medlem
askungens avatar
Varför lägger hon ut filmen med sin camel-toe om hon inte vill det?
Men jo, hon vill ju visa upp sig. Igår skumpande tuttar, idag är det camel-toe

Hon gör ju som hon vill, men jag får liksom inte ihop det
Citera
2026-05-22, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Varför lägger hon ut filmen med sin camel-toe om hon inte vill det?
Men jo, hon vill ju visa upp sig. Igår skumpande tuttar, idag är det camel-toe

Hon gör ju som hon vill, men jag får liksom inte ihop det

Eller hur. Spel för gallerierna. För hon har själv sagt att hon inte bryr sig alls om någon ser tex cameltoe, men sen ska det spelas teater att det är så dåligt att det filmas - men så publicerar hon det ändå. Hennes personlighet i sitt esse.
Citera
2026-05-22, 19:19
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Eller hur. Spel för gallerierna. För hon har själv sagt att hon inte bryr sig alls om någon ser tex cameltoe, men sen ska det spelas teater att det är så dåligt att det filmas - men så publicerar hon det ändå. Hennes personlighet i sitt esse.

Jag började tittade på henne för ett klipp dök upp i mitt flöde där hon dansade någon sorts hyllning till sigsjälv efter sitt självmordsförsök.
Tyckte hon hade många kloka saker och säga, men ju mer jag ser av henne så ser jag just vad du skriver, hennes spel. Och jag kräks på det!
Citera
2026-05-22, 20:38
Medlem
Nu har hon grävt och flyttat 4 kärror jord från källare, märker att det är jättetungt och blir direkt dålig, kan inte se och har haft ont hela dagen ( ändå anstränger hon sig). Kan snart oddsa på nytt tiggeri och gofundme om att de behöver hjälp.

Klart hon inte ska anstränga sig så tinningen buktar när hon har en jätteinflammation i ögat.
Citera
2026-05-22, 21:17
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Nu har hon grävt och flyttat 4 kärror jord från källare, märker att det är jättetungt och blir direkt dålig, kan inte se och har haft ont hela dagen ( ändå anstränger hon sig). Kan snart oddsa på nytt tiggeri och gofundme om att de behöver hjälp.

Klart hon inte ska anstränga sig så tinningen buktar när hon har en jätteinflammation i ögat.

Ingen är förvånad...Inte heller Ellie
Citera
2026-05-22, 23:28
Medlem
Älskar ändå denna tråd, behöver inte ens kolla på hennes YT 😅👌
Citera
2026-05-23, 05:56
Medlem
askungens avatar
Haha såg precis Ellie berätta att hon ska bli hemmafru när hon är hon är färdig med studierna. Då har hon ju även sagt att hon ska fortsätta läsa till hösten...varför i helvete då?
Hon är för sjuk för att jobba och för med handen över sitt ansikte och kropp, men huden ser typ normal ut nu?!
Hon har ju ingen aning om hur huden är om ett halvår eller år, i julas var hon ju ibland chockröd till fjällande vit.
Och dom som självförsörjande. Jag kan verkligen inte se Ellie ta hand om får, grisar, kossor och fixa med allt som krävs
Eller ska Stefan jobba både med djuren och på sitt vanliga jobb? Troligen tänker hon det och livnära sig som influenser och samarbeten
Citera
2026-05-23, 09:43
Medlem
Självförsörjande? Då lär hon behöva starta en kycklingfarm och föda upp höns i mängder. Hon lär ju behöva slakta 7-10 höns i veckan. Samt göra egna Nuggets så hon kan fortsätta förgifta Mellon.
Citera
2026-05-23, 10:29
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmeliaTara
Självförsörjande? Då lär hon behöva starta en kycklingfarm och föda upp höns i mängder. Hon lär ju behöva slakta 7-10 höns i veckan. Samt göra egna Nuggets så hon kan fortsätta förgifta Mellon.

Jag tror hon lever i en fantasi och drömvärld där hon skulle slippa jobba och bara vara hemma. Hon tror att hon vet vad det innebär att ha så många djur men garanterat har hon ingen susning om arbetet som krävs.

Kan inte se henne som en sån person. Hon har en hund som hon inte tränar ett skit med, trots att hon har hur mycket tid som helst när hon går hemma.

Dessutom måste hon påminna om att man blir så svag av att ha varit sjuk i två år, absolut fattar jag det. Men nu har hon ju promenerat och arbetat lite sen i julas iallafall så det är ju enbart för att slippa stå och gräva. Stefan går garanterat i skrivande stund och gräver så svetten forsar ner i stjärtskåran
Citera
2026-05-23, 12:27
Medlem
👍
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Jag tror hon lever i en fantasi och drömvärld där hon skulle slippa jobba och bara vara hemma. Hon tror att hon vet vad det innebär att ha så många djur men garanterat har hon ingen susning om arbetet som krävs.

Kan inte se henne som en sån person. Hon har en hund som hon inte tränar ett skit med, trots att hon har hur mycket tid som helst när hon går hemma.

Dessutom måste hon påminna om att man blir så svag av att ha varit sjuk i två år, absolut fattar jag det. Men nu har hon ju promenerat och arbetat lite sen i julas iallafall så det är ju enbart för att slippa stå och gräva. Stefan går garanterat i skrivande stund och gräver så svetten forsar ner i stjärtskåran
Citera
2026-05-23, 19:14
Medlem
Jag fattar inte ens varför hon skaffade hund? Hon verkar inte vara en hund person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in