2026-05-23, 09:17
Medlem
MrsATs avatar
På Emilios storys på Instagram, sitter Pernilla, Emilio och Bianca och äter middag tillsammans 👏🏼
Sen såg jag också nån artikel om att Emilio träffat en ny kvinna, men detta är ändå så jäkla bra. Kan tänka mig att Bauer är i upplösningstillstånd 😅
Citera
2026-05-23, 10:05
Medlem
Ok, trodde det var på Es sida. Hans mor och far var väl kusiner? Men kanske även finns på hennes sida.
Citat:
Ursprungligen postat av tenstas-golfkung
Men att i Wahlgrens värld gå ut med att pappan hennes släkt består av inavel skäms hon inte över. Haha, slutar aldrig förvånas över denna familj.

Låt babbeluringarna flytta in hos Pernilla, garanterat att något rum finns ledigt.
Citera
2026-05-23, 10:09
Medlem
Varför kommenterar inte PW Bauers inlägg om hans mamma? 😏
Citera
2026-05-23, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00

Pernilla tycker att det är pinsamt när par som bor ihop gillar och kommenterar på varandras sociala medier, jag kan hålla med henne.

Pernilla kan ha grattat svärmor privat och har därför inte kommenterat på CB:s insta.
Citera
2026-05-23, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Tror inte hon har gjort det och ingen annan från Wahlgrensfamiljen eller kompisgänget heller....
Hon är hellre på Mallis och festar med tjäjärna‼️
Citera
2026-05-23, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
Pernilla kommenterar mkt på Emilios Instagram. Undrar vad tönt-Bauer tycker om det?😅

Kolla Emilios senaste Instagram händelse undra vad Mr Bauer gillar den 😅😅
Citera
2026-05-23, 14:23
Medlem
Tror inte jag heller. P verkar för att ha gått vidare med att leva sitt eget liv. Bl a med sina vänner men även en liten familjemiddag i Palma med Bianca och hennes far som såg rätt trevlig ut.
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Tror inte hon har gjort det och ingen annan från Wahlgrensfamiljen eller kompisgänget heller....
Hon är hellre på Mallis och festar med tjäjärna‼️
Citera
2026-05-23, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
På Emilios storys på Instagram, sitter Pernilla, Emilio och Bianca och äter middag tillsammans 👏🏼
Sen såg jag också nån artikel om att Emilio träffat en ny kvinna, men detta är ändå så jäkla bra. Kan tänka mig att Bauer är i upplösningstillstånd 😅

Tror inte han träffat en ny . Var inte det en affärsförbindelse av nåt slag och en förvrängd rubrik ?
Citera
2026-05-23, 14:26
Medlem
Det tror jag också. Det hade slagits upp större isf.
Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Tror inte han träffat en ny . Var inte det en affärsförbindelse av nåt slag och en förvrängd rubrik ?
Citera
2026-05-23, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Ok, trodde det var på Es sida. Hans mor och far var väl kusiner? Men kanske även finns på hennes sida.
Vem är "hennes"?
Citera
2026-05-23, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Pernilla tycker att det är pinsamt när par som bor ihop gillar och kommenterar på varandras sociala medier, jag kan hålla med henne.

Pernilla kan ha grattat svärmor privat och har därför inte kommenterat på CB:s insta.

Det var lite skämtsamt, mitt inlägg... Jag vet ju detta men faktum kvarstår: Bauer gillar't inte.
Citera
2026-05-23, 16:03
Medlem
Hennes far.
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Vem är "hennes"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto