2026-05-19, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenstas-golfkung
Jag minns för några år sedan när Pernilla ruskade på huvudet åt botox, fillers och liknande men det är uppenbart sedan en tid tillbaka att hon nu hoppat på tåget. Hoppas hon inte går över styr som sin dotter

https://ibb.co/tTJK6BvK
Ja, snacka om att ha badat i ungdomens källa...
https://share.google/KTXYjWeeqp9qrKgw8
Citera
2026-05-20, 07:10
Medlem
Såg nytagna bilder hemifrån och med familj och barnbarn och mat,som vanligt alltså 😂. Ser 1 bild på Bauer i profil och vad tjock han har blivit. Kagge på riktigt . Måste faktiskt hålla med PW att det är orimligt att någon ,som säger sig, träna så mycket bär på extrakilon. Han har väl lagt av med spinningen nu när han han annan försörjare. Ser inte ut att motionera alls.
Tror han har tappat det på riktigt. Ofräsch till max.
Citera
2026-05-20, 09:07
Medlem
Inte vet jag men när hon filmat från sängen är hon själv. Och han lägger sig ju som sagt väldigt tidigt.
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Var sover han då, menar du?
Citera
2026-05-20, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Såg nytagna bilder hemifrån och med familj och barnbarn och mat,som vanligt alltså 😂. Ser 1 bild på Bauer i profil och vad tjock han har blivit. Kagge på riktigt . Måste faktiskt hålla med PW att det är orimligt att någon ,som säger sig, träna så mycket bär på extrakilon. Han har väl lagt av med spinningen nu när han han annan försörjare. Ser inte ut att motionera alls.
Tror han har tappat det på riktigt. Ofräsch till max.
Jag förstod väl det, att han är kvar i Lidingövillan. Var såg du bilden? På Pernillas instagram? Om han har fått mage passar han ju bra med Pernilla. Hon är ju inte direkt smal själv.
Citera
2026-05-20, 16:05
Medlem
Citat:
Jag förstod väl det, att han är kvar i Lidingövillan. Var såg du bilden? På Pernillas instagram? Om han har fått mage passar han ju bra med Pernilla. Hon är ju inte direkt smal själv.
Tror det var Instagram. En hel serie med foton, Sitter runt matbordet.
Citera
2026-05-20, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Inte vet jag men när hon filmat från sängen är hon själv. Och han lägger sig ju som sagt väldigt tidigt.
Dom har skilda sovrum. Det har hon själv berättat. Han sover typ 21.00 och då har hon precis kommit igång så därför skilda rum.
Citera
2026-05-20, 16:55
Medlem
Ok, fattar. Gott att få sova själv.
Citat:
Dom har skilda sovrum. Det har hon själv berättat. Han sover typ 21.00 och då har hon precis kommit igång så därför skilda rum.
Citera
2026-05-20, 19:02
Medlem
Citat:
Hon har inte alls sagt att de har skilda sovrum.
Citera
2026-05-21, 00:11
Medlem
Jag fick idag reda på att ”lilla Nilla” minsann ska komma till min gudsförgätna håla i sommar o sjunga Picadilly Circus o sina andra uttjatade Mello-låtar + allsång a la Skansen.
Biljetter finns att inhandla på Ticketmaster, wow!
Detta fantastiska evenemang får man ju absolut INTE missa!!! Det är ju typ ”once in lifetime”.😂
Senast redigerad av A-traktorforever 2026-05-21 kl. 00:15.
Citera
2026-05-21, 08:15
Medlem
Citat:
Hon har inte alls sagt att de har skilda sovrum.
Jo, kolla i någon tidigare säsong när hon pratar om olika dygnsrytm osv. Tydligen enklast med var sin vrå , åtminstone ibland.
Citera
2026-05-21, 14:38
Medlem
Det verkar som Pernilla vill ta emot migranter i sitt hem OR NOT!
"Pernilla Wahlgren rasar mot utvisningar: "Jag skäms för att vara svensk!!!""
https://www.friatider.se/pernilla-wahlgren-rasar-mot-utvisningar-jag-skams-att-vara-svensk
Citera
2026-05-21, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Det verkar som Pernilla vill ta emot migranter i sitt hem OR NOT!
"Pernilla Wahlgren rasar mot utvisningar: "Jag skäms för att vara svensk!!!""
https://www.friatider.se/pernilla-wahlgren-rasar-mot-utvisningar-jag-skams-att-vara-svensk

Men att i Wahlgrens värld gå ut med att pappan hennes släkt består av inavel skäms hon inte över. Haha, slutar aldrig förvånas över denna familj.

Låt babbeluringarna flytta in hos Pernilla, garanterat att något rum finns ledigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in