Jag minns för några år sedan när Pernilla ruskade på huvudet åt botox, fillers och liknande men det är uppenbart sedan en tid tillbaka att hon nu hoppat på tåget. Hoppas hon inte går över styr som sin dotter
Såg nytagna bilder hemifrån och med familj och barnbarn och mat,som vanligt alltså 😂. Ser 1 bild på Bauer i profil och vad tjock han har blivit. Kagge på riktigt . Måste faktiskt hålla med PW att det är orimligt att någon ,som säger sig, träna så mycket bär på extrakilon. Han har väl lagt av med spinningen nu när han han annan försörjare. Ser inte ut att motionera alls.
Tror han har tappat det på riktigt. Ofräsch till max.
Såg nytagna bilder hemifrån och med familj och barnbarn och mat,som vanligt alltså 😂. Ser 1 bild på Bauer i profil och vad tjock han har blivit. Kagge på riktigt . Måste faktiskt hålla med PW att det är orimligt att någon ,som säger sig, träna så mycket bär på extrakilon. Han har väl lagt av med spinningen nu när han han annan försörjare. Ser inte ut att motionera alls.
Tror han har tappat det på riktigt. Ofräsch till max.
Jag förstod väl det, att han är kvar i Lidingövillan. Var såg du bilden? På Pernillas instagram? Om han har fått mage passar han ju bra med Pernilla. Hon är ju inte direkt smal själv.
Jag förstod väl det, att han är kvar i Lidingövillan. Var såg du bilden? På Pernillas instagram? Om han har fått mage passar han ju bra med Pernilla. Hon är ju inte direkt smal själv.
Tror det var Instagram. En hel serie med foton, Sitter runt matbordet.
Jag fick idag reda på att ”lilla Nilla” minsann ska komma till min gudsförgätna håla i sommar o sjunga Picadilly Circus o sina andra uttjatade Mello-låtar + allsång a la Skansen.
Biljetter finns att inhandla på Ticketmaster, wow!
Detta fantastiska evenemang får man ju absolut INTE missa!!! Det är ju typ ”once in lifetime”.😂
Senast redigerad av A-traktorforever 2026-05-21 kl. 00:15.