Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-27, 17:36
Medlem
Men herregud! Folk skriver i kommentarsfältet på hennes blogg att hennes nya kärlek är narcissist, obehaglig, kändiskåt osv osv osv. Dessutom uppmanar de henne att gå in här för att läsa sanningen...🤣🤣🤣
Hur stolligt får det bli? Klart som fan hon kallar folk för psykfall! Allt som skrivs här är bara fjärdehandsinformation, dvs hörsägen, och inget man ska ta på allvar.
Citera
2021-08-27, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Men herregud! Folk skriver i kommentarsfältet på hennes blogg att hennes nya kärlek är narcissist, obehaglig, kändiskåt osv osv osv. Dessutom uppmanar de henne att gå in här för att läsa sanningen...🤣🤣🤣
Hur stolligt får det bli? Klart som fan hon kallar folk för psykfall! Allt som skrivs här är bara fjärdehandsinformation, dvs hörsägen, och inget man ska ta på allvar.

Ja, men vad bra att du som har koll på läget summerat det så bra!
Citera
2021-08-27, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Ja, men vad bra att du som har koll på läget summerat det så bra!
Eller hur!
Geniet PW skriver nu på sin IG att Sveriges justitieminister Mari Heidenborg…..blabla. Suck. Korkad!!!
Citera
2021-08-27, 18:37
Medlem
Jag lyssnade på Benjamins sommarprat häromkvällen och fick ont i hela själen..
HUR kan P göra sån skillnad på barnen? Bianca fick så mycket skit, efter sitt sommarprat, medan Benjamin lovordades till max, efter sitt. Och då gick ju båda ”praten” ut på samma sak egentligen..

Skulle vara riktigt intressant att höra ett ärligt sommarprat av Oliver - han uttalar ju sig minimalt annars.
Citera
2021-08-27, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Eller hur!
Geniet PW skriver nu på sin IG att Sveriges justitieminister Mari Heidenborg…..blabla. Suck. Korkad!!!

Hur mycket det än tar emot, men det är ju inte hon som har skrivit det - hon har ju delat ett inlägg..
Citera
2021-08-27, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Eller hur!

PW är så korkad att hälften vore nog.
Så korkad att det är underhållning.
Är ju synd om henne. För dum för att förstå att hon borde vara tyst.

Läste inför förra valet att Bianca röstade på Annie Lööf. Hon visste inte riktigt varför utan kort och gott för att "hon verkar kul".
Citera
2021-08-27, 20:03
Medlem
Jag har ögnat igenom denna tråd och svarade tidigare själv på något inlägg. Är det typ så med C = Red flag etc.
Men, till syvende och sist så är det faktiskt P, själv som avgör vad hon vill i sitt liv. Dvs. Ifall hennes närstående är misstänksamma mot C, så informerar de väl henne.
Förstår inte riktigt denna tråd? Är ni alla hennes fans?
Hon är en vuxen kvinna på 50+, som får ta sina egna beslut i livet .. på gott och ont 🙏 Dvs. Låt henne vara ifred tycker jag nu efter att ha läst många kommentarer i denna tråd. Hon är vuxen, hon får i så fall ta smällen då den kommer..
Ps. Vidare ser jag heller inte att någon har skrivit några kränkande eller hatiska kommentarer på detta forum. Så, ni slipper ”Trolljägarna”😁
Vi har yttrandefrihet i vårt land, fortfarande.... Så, folk kan skriva...etc.
Men, jag tycker bara att hon ska få vara i fred nu. Obs! Jag känner henne inte alls
Citera
2021-08-27, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Je-Suis-C
Jag har ögnat igenom denna tråd och svarade tidigare själv på något inlägg. Är det typ så med C = Red flag etc.
Men, till syvende och sist så är det faktiskt P, själv som avgör vad hon vill i sitt liv. Dvs. Ifall hennes närstående är misstänksamma mot C, så informerar de väl henne.
Förstår inte riktigt denna tråd? Är ni alla hennes fans?
Hon är en vuxen kvinna på 50+, som får ta sina egna beslut i livet .. på gott och ont 🙏 Dvs. Låt henne vara ifred tycker jag nu efter att ha läst många kommentarer i denna tråd. Hon är vuxen, hon får i så fall ta smällen då den kommer..
Ps. Vidare ser jag heller inte att någon har skrivit några kränkande eller hatiska kommentarer på detta forum. Så, ni slipper ”Trolljägarna”😁
Vi har yttrandefrihet i vårt land, fortfarande.... Så, folk kan skriva...etc.
Men, jag tycker bara att hon ska få vara i fred nu. Obs! Jag känner henne inte alls

Du har helt rätt i det du skriver. Jag är dessvärre inget fan men vill ändå inte att människor ska fara illa och vill nog mer att rätt ska vara rätt. Det som fick mig att kliva in i denna tråd var efter att jag sett alla kommentarer om hur fin, snäll, omtänksam, perfekt, helylle C är. Jag har ju sett en annan sida och ogillar att människor förs bakom ljuset. Med det sagt så är P en vuxen kvinna och vill hon inte lyssna så är det hennes beslut.
Citera
2021-08-27, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Du har helt rätt i det du skriver. Jag är dessvärre inget fan men vill ändå inte att människor ska fara illa och vill nog mer att rätt ska vara rätt. Det som fick mig att kliva in i denna tråd var efter att jag sett alla kommentarer om hur fin, snäll, omtänksam, perfekt, helylle C är. Jag har ju sett en annan sida och ogillar att människor förs bakom ljuset. Med det sagt så är P en vuxen kvinna och vill hon inte lyssna så är det hennes beslut.

Okej, jag förstår din synpunkt 🙏 Men, eftersom jag själv har ett förflutet med en manipulerande, narcissistisk man. Så insåg jag, att i början var jag helt förblindad... Vägrade att lyssna på mina närmaste vänner etc. Samt mina föräldrar 😒 Då jag öppnade ögonen, så blev mina stackars gamla föräldrar, trakasserade mitt i natten av honom😒 Jag fick byta telefonnummer etc. Men, vad jag menade är att det oftast (=alltid) de närstående som upptäcker om något är fel.
Gällande P, så verkar ju alla runt henne gilla honom...
Citera
2021-08-28, 09:28
Har läst lite på slutet här och min reflexion är att hon vet nu hur CB varit och får ta smällen om han beter sig likadadant mot henne som mot sina ex.

Han kan jag faktiskt ha bestämt sig också för att nu har jag lekt färdigt och ska i fortsättningen vara trogen och behandla PW med respekt. Framtiden får utvisa hur det blir.
Citera
2021-08-28, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Har läst lite på slutet här och min reflexion är att hon vet nu hur CB varit och får ta smällen om han beter sig likadadant mot henne som mot sina ex.

Han kan jag faktiskt ha bestämt sig också för att nu har jag lekt färdigt och ska i fortsättningen vara trogen och behandla PW med respekt. Framtiden får utvisa hur det blir.

Min hustru visade mig en artikel tidigare i veckan i vilken Pernilla sa att Bauer "lever för sina barn".
Detta om något visar hur manipulerad hon är.
Både jag och hustrun skakar bara på huvudet åt galenskapen.
Citera
2021-08-28, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck

Ja precis, till slut kommer man till en punkt i livet då man känner att ”nu får det vara bra, vill ha en stabilitet i livet”. Christian är trotts allt 55år och kanske äntligen känner att han hittat hem och vi får väll utgå från att Pernilla är vuxen nog att fatta egna beslut.

Som du skriver, tiden utvisar hur det blir…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in