Citat:
Ursprungligen postat av
SoulOfSophia
Citat:
Ursprungligen postat av
Lunkan531
Så du menar att bäbisar redan är smarta så de behöver inte träna att tänka...?
Denna någon skrev också att extroverta hamnar lägre inom sitt IQ-spann än introverta... Typ lika genialiskt som det mesta som du har gapat om här i tråden
Men jag har en fråga till dig av nyfikenhet: Du menar att introverta är mer intelligenta än extroverta, forskningen menar att det inte är så. Varför tycker du att det som du säger är sant och det som forskningen säger är falskt?
Var det extroverta som drog den slutsatsen?

Eller så vägde de in social förmåga tungt, fastän det är något helt annat...
Du svarade inte på det du citerade...
Citat:
Ursprungligen postat av
Fred Friendly
Jo, det är sant att jag lurade dig och fick dig att tro att en text skriven av AI var forskning. Du svalde det med hull och hår. Det säger mig en sak säkert: du vet inte särskilt mycket om idrottspsykologi- inte heller har du startat flera företag men du har säkerligen groomat barn till att vara med i ditt fotbollslag.
Du målar upp en falsk dikotomi. Jag påpekar bara att det enda ditt exempel med VD som var tränare säger just det. Att du drar slutsatsen att jag inte vet om att det är viktigt med god anknytning till sina barn är bara dina fantasifoster som talar. Du är besatt av mig efter att jag avslöjat vilken charlatan du är. Alla här inne kan se det men de är väl också underlägsna och korkade. Alla är idioter
Då personer har påstått en massa korkade saker redan, bryr jag mig inte om att fundera på om det skriver är sant, eftersom det troliga är att det är fel igen...
OM du begriper att bra kontakt med barnen är viktigt, varför skrev du då så korkat svar om det?
Du har inte avslöjat ett dugg, din idiot, för alla era påståenden om mig är lögner och korkade slutsatser. Nu kommer du med ytterligare idiotier. Varför skulle jag grooma barn till fotboll när jag har talat om att det är en av de andra stora sporterna, som jag lett två klubbar från botten till Sverigeeliten i...? Ni fortsätter att inte ens klara av att tänka att det går att göra det jag GJORT...
Ni bevisar om och om igen att ni är korkade OCH skitpersoner...