2026-05-22, 21:41
Medlem
Ok! Hur är det bekräftat?
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Det är över! Bekräftat ☑️
Citera
2026-05-22, 21:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
PW lade nyss ut en bild när hon gosar / sover i Johans knä och skriver något med " älskar somna i ditt knä"
Väldigt respektlöst emot CB, hon lägger 0 energi på honom och gör allt annat än att umgås med sin man

Tycker hon är riktigt svinig emot honom

Tänk om han gjort samma
Vilken shit show det blivit

Vem är Johan?
Citera
2026-05-22, 21:55
Medlem
Pråmell skulle jag tänka mig. Tror hon haft ett litet hjärta för honom i flera år.
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Vem är Johan?
Citera
2026-05-22, 22:09
Medlem
Hor-Ullas avatar
Att ni aldrig ger er. Än hur mycket ni försöker övertala er själva att det är slut, så är det inte slut
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
PW lade nyss ut en bild när hon gosar / sover i Johans knä och skriver något med " älskar somna i ditt knä"
Väldigt respektlöst emot CB, hon lägger 0 energi på honom och gör allt annat än att umgås med sin man

Tycker hon är riktigt svinig emot honom

Tänk om han gjort samma
Vilken shit show det blivit

Johan är ju bög och dom är kompisar

Citat:
Det är över! Bekräftat ☑️

Berätta mer, bekräftat av dig eller?
Citera
2026-05-23, 12:17
Medlem
Johan Pråmell är hennes bästa vän, bög, producent och agent. Dom har säkert känt varandra sedan 80-talet.Tror han producerar WV.
Helt ofarlig för Bauer men verkar passa PW mycket bättre som sällskap. Glad, sprallig, social mm. Dom är rätt lika varandra och verkar ha superkul tillsammans, dvs. allt hon inte har med SurBauer. Hon älskar Pråmell!
Citera
2026-05-23, 12:35
Medlem
Ja det märks. De verkar mycket lika varandra i sättet och åter ett ja, Pråmell är nog ganska olik Bauer.
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Johan Pråmell är hennes bästa vän, bög, producent och agent. Dom har säkert känt varandra sedan 80-talet.Tror han producerar WV.
Helt ofarlig för Bauer men verkar passa PW mycket bättre som sällskap. Glad, sprallig, social mm. Dom är rätt lika varandra och verkar ha superkul tillsammans, dvs. allt hon inte har med SurBauer. Hon älskar Pråmell!
Citera
2026-05-23, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Ok! Hur är det bekräftat?
Lite konstigt ändå att ingen av PWs vänner eller familj grattar Bauers mamma.Hör till vanligt hyfs tycker jag. Flera av hennes vänner känner väl även honom efter dessa år.Tyst som i graven från hennes sida. Känns som att han är ute i kylan på riktigt
Citera
2026-05-23, 14:10
Medlem
Ja det tror jag också att han är. Ett spel för galleriet när de ses i huset eller typ djurpark med barn och barnbarn. Pernillas vänner tror jag helhjärtat sluter upp vid hennes sida. Alla kanske inte gillar hur deras relation sett ut. Sen var det familjemiddag i Palma också med Bianca och hennes föräldrar. De såg ut att ha riktigt trevligt och de skickar hjärtan mest hela tiden till varann nu
Citat:
Lite konstigt ändå att ingen av PWs vänner eller familj grattar Bauers mamma.Hör till vanligt hyfs tycker jag. Flera av hennes vänner känner väl även honom efter dessa år.Tyst som i graven från hennes sida. Känns som att han är ute i kylan på riktigt
Citera
2026-05-23, 14:44
Medlem
Citat:

En liten detalj är ju att hon fyller år om typ tre månader…CB skriver ju …snart 88…
Citera
2026-05-23, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
En liten detalj är ju att hon fyller år om typ tre månader…CB skriver ju …snart 88…
Case closed med andra ord men ett litet hjärta till "kärmor" hade hon väl kunnat bjuda på !?😁😂
Citera
2026-05-23, 17:25
Medlem
Bekräftat av de som har överhört Pernilla ute på stan…

Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Att ni aldrig ger er. Än hur mycket ni försöker övertala er själva att det är slut, så är det inte slut

Johan är ju bög och dom är kompisar

Berätta mer, bekräftat av dig eller?
Citera
2026-05-24, 10:06
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Bekräftat av de som har överhört Pernilla ute på stan…

Aha, och dessa "de" som överhört Pernilla, heter dom Molgan?

Jag fattar inte grejen med att sitta och hitta på saker som inte stämmer. Det var ju rena feststämningen här inne för några veckor sedan då Pernilla var ute och reste och Bauer inte syntes till på instagram. Då var det ju fakta att det var slut, och nån sa att han vägrade lämna huset, en annan sa att han bodde hos sin dotter, en tredje hävdade att han bodde i nån stuga...

Sen när han äntligen syns på Pernillas instagram så hetet det att det bara är en fasad, att det egentligen är slut å bla bla bla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in