Mycket nøjd med min nya fyrhjulsdrivna, 4,7 meter långa och fullutrustade kinabil av ett märke ni aldrig har hørt. Lite software problem i starten, men det mesta uppdateras bort - och plingandet är ju pålagt oavsett märke och drivlina.
Märket producerar 5 ggr fler bilar än Volvo, avgørande var 8-års garanti och en norsk importør som också driver ett 20-tal center runt Norge.
Men det är säkert ett skitmärke enligt TS.