Citat:
Ursprungligen postat av
Stizze1
Ja jag får väl ursäkta att jag störde i din hillbillie-tillvaro,, där utomrättsliga avrättningar medels ryggskott beskrivs som en god gärning som alla bör uppskatta! Även de avrättades mor förutsätts finna denna handling tillfredställande! Uppläsning av de fåtaliga positiva omdömena av dråparen är en felaktig bild av hur byborna uppfattade de i dramat inblandade personerna,, Faktum är att fler personer uttryckte negativa omdömen om dråparen än om offrerna! Då dessa inte verkar ha tilldragit sig någon särskild uppmärksamhet i byn, Medan det finns flera vittnen som beskriver dråparen som påstridig, påträngande, konstig, kommenterar kvinnor och döttrars utseende, lägger sig i hur grannar drar avlopp,,skäller ut unga tjejer som plockar bär osv osv,,har du talat med dina barnbarn om att du är positiv till ryggskott o att det är ok att uppvakta upptagna kvinnor? O annat stålligt du stödjer? Troligen är du väl själv en liknande gubbe? men jag ger dig rätt i att de förmodligen är lugnare i byn efter att dråparen flyttat, tonårstjejer slipper oroa sig gubbe med längtan i blicken står och blänger på dem, grannar slipper att den dryge dråparen tränger sig på,,föräldrar till ungdomar o barn slipper oro sig för att CH skall bära hand på dem eller skjuta dem!
Där kom det igen dina personangrepp. Ja jag får väl ursäkta att jag störde i din hillbillie-tillvaro
Du har en väldigt rörig text. Har du hört tala om ny rad för ny mening och mellanslag? Stor bokstav i ny mening? Nytt stycke? Skolbänken nästa.
Jag får ta det del för del med lite hopp om att du fattar ändå.
där utomrättsliga avrättningar medels ryggskott
Båda blev skjutna på trappan och när första skottet smällde av hann en vända sig för att fly men hann inte för andra skottet kom snabbt och träffade honom i ryggen PÅ TRAPPAN. Han blev inte jagad och skjuten i ryggen. Svårt att fatta eller?
Personer som har bott grannar i 19 år har inget ont att säga om KG och det är flera som inget ont har att säga. Flera har bott grannar i 19 år utan ett enda negativt ord, säger rätt mycket.
Att han kom på kant med några är rätt vanligt i små byar. Jag hatade 2 av mina före detta grannar.
Jag vågade/ville inte ens sätta en fot på deras tomter. Andra grannar umgicks jag med så gott som dagligen.
Faktum är att fler personer uttryckte negativa omdömen om dråparen än om offrerna! Då dessa inte verkar ha tilldragit sig någon särskild uppmärksamhet i byn.
Ja dom letar du verkligen reda på. Men du tar inte med ETT ENDA POSITIVT omdöme och inget negativt om dräggen.
Du har ju läst fupen påstår du. Har du missat att båda dräggen har bott i familjehem sedan ca 9 års ålder och bara var hemma korta perioder.
En av gångerna fick pappan ringa efter hjälp för sonen gick inte att ha kvar hemma och han blev hämtad.
Hon berättar att det blivit tjafs när hon bad grävfirman lyfta in sten till henne vilket de gjorde men körde på Karl-Gustavs tomt då vilket han tycker de skulle bett om lov för.
Ja det skulle dom ha gjort för man kör inte en tung grävare över annans tomt utan lov. Det hör till vanligt hyfs av en grävfirma och det är straffbart om man gör så.
Återställde dom hans tomt efter att dom hade kört där? Tydligen inte eftersom han hade blivit förbannad och det hade vilken tomtägare som helst blivit om dom hade fått sin tomt sönderkörd.
Men det fattar väl inte du som troligen bor i lägenhet. Det kostar mycket att återställa en sönderkörd tomt.
skäller ut unga tjejer som plockar bär Du glömde... plockade bär på hans tomt.
Man får inte plocka bär på det som räknas som tomt så tjejerna gjorde fel och var förtjänta av skäll.
gubbe med längtan i blicken står och blänger på dem Jag blev faktiskt full i skratt när tjejen som vaknade på andra våningen och ser KG stå på vägen ca 25 m från huset tror att han tittar på henne i det fönstret. Så urbota löjligt
har du talat med dina barnbarn om att du är positiv till ryggskott o att det är ok att uppvakta upptagna kvinnor? O annat stålligt du stödjer?
Stava kan du inte heller. Det stavas stolligt. Ryggskottet har du fastnat totalt på och du kommer aldrig att förstå varför det tog i ryggen. Ingen idé att dra det igen.
Den dagen du fattar att båda blev skjutna på trappan ska jag måla ett kors i taket.
Mina barnbarn ska du ge fullständigt fan i. Ingen av dom har någon diagnos.
Resten av ditt skitsnack är just bara skitsnack. Bla bla bla. Byn är lugnare för att dräggen är borta.
Dom skrämde andras barn men i din värld är det väl ok.
Du skrev detta tidigare i en tråd.
O Putin borde få en medalj av eu,, för att han är så ända in i helvete duktig..
Jaha... där är du bortgjord totalt