Citat:
Du lägger för stor tonvikt på rekonstruktionen. Den är gjord utifrån vad mannen säger hände, den är inte gjord utifrån bevisning i övrigt. Det är hans berättelse som återges i den.
Dina personangrepp har hållit på länge nu och mot fler i tråden än mot mig.
Tror du att ditt språk ska ge dig några fördelar i tråden? Det visar bara på att dina argument och ordförråd är usla. Vi brukar kalla såna som dig för troll.
2026-04-17
Ja det finns en rekonstruktion i fup 82. Sidan 11.
På cirka tre till fyra meters avstånd höjer KG geväret och skjuter ett skott mot varje person. Det första skottet skjuter KG mot personen till vänster och det andra skjuter han mot personen till höger. Båda personerna står på trappan, utanför ytterdörren.
Mannen som står till höger tar sig för axeln. Båda männen försvinner ner från trappan.
WOW... jag klarade av att hitta den trots att jag är lobotomerad
2026-04-18
Tror du att ditt språk ska ge dig några fördelar i tråden? Det visar bara på att dina argument och ordförråd är usla. Vi brukar kalla såna som dig för troll.
2026-04-17
Ja det finns en rekonstruktion i fup 82. Sidan 11.
På cirka tre till fyra meters avstånd höjer KG geväret och skjuter ett skott mot varje person. Det första skottet skjuter KG mot personen till vänster och det andra skjuter han mot personen till höger. Båda personerna står på trappan, utanför ytterdörren.
Mannen som står till höger tar sig för axeln. Båda männen försvinner ner från trappan.
WOW... jag klarade av att hitta den trots att jag är lobotomerad
2026-04-18
Ryggskottet är draget i långbänk nu. Båda stod på trappan och en vände sig om för att fly när andra skottet kom strax efter det första. Bara någon sekund emellan så han hann inte av trappan.
2026-04-18,
Undrar hur du själv ser ut?
2026-04-19
Hon har inte uttalat sig så det är svårt att veta. Men du kan säkert hitta på någonting.
2026-05-20
Han har F-skatt i sitt AB och momsregistrerar i sin Enskilda firma. Det har vi gått igenom flera gånger men du väljer att tro på ett fel i fupen och inte fakta. Dom har bara kollat hans enskilda firma och inte hans AB.
Kontakta skattemyndigheten om är du intresserad av rätt info men du vill bara spy galla.
2026-05-20
Oj då
Nu hade du hittat ett nytt kränkande ord. Sjukt!
2026-05-2
Synd att du inte är mer kunnig. Den Enskilda firman är momsregistrerad.
2026-05-21
Det var du som började med personangrepp och det har fortsatt i mängder. Jag har bara undrat om du är korkad och jag verkar ha rätt.
KG har inte skrämt någon häst. Han promenerade med sin hund lös och hunden sprang fram till hästen som blev orolig och tjejen trillade av.
Men du skriver att KG har skrämt hästen. Håll dig till sanningen. Du ljuger friskt i tråden och gör om händelser till något mycket värre eller förminskar dom och du ger dig aldrig när du blir motbevisad.
Det sista om vad jag är det är riktigt illa. Vad tror du att du kommer med såna påhopp?
Tror du att du kan skrämma bort mig genom att kränka mig grovt så har du väldigt fel
2026-04-18,
Undrar hur du själv ser ut?
2026-04-19
Hon har inte uttalat sig så det är svårt att veta. Men du kan säkert hitta på någonting.
2026-05-20
Han har F-skatt i sitt AB och momsregistrerar i sin Enskilda firma. Det har vi gått igenom flera gånger men du väljer att tro på ett fel i fupen och inte fakta. Dom har bara kollat hans enskilda firma och inte hans AB.
Kontakta skattemyndigheten om är du intresserad av rätt info men du vill bara spy galla.
2026-05-20
Oj då
Nu hade du hittat ett nytt kränkande ord. Sjukt!2026-05-2
Synd att du inte är mer kunnig. Den Enskilda firman är momsregistrerad.
2026-05-21
Det var du som började med personangrepp och det har fortsatt i mängder. Jag har bara undrat om du är korkad och jag verkar ha rätt.
KG har inte skrämt någon häst. Han promenerade med sin hund lös och hunden sprang fram till hästen som blev orolig och tjejen trillade av.
Men du skriver att KG har skrämt hästen. Håll dig till sanningen. Du ljuger friskt i tråden och gör om händelser till något mycket värre eller förminskar dom och du ger dig aldrig när du blir motbevisad.
Det sista om vad jag är det är riktigt illa. Vad tror du att du kommer med såna påhopp?
Tror du att du kan skrämma bort mig genom att kränka mig grovt så har du väldigt fel
Om du tittar på rekonstruktionen så kan du också se att det är en stängd dörr mellan mannen och killarna utanför.
Rutan på dörren är trasig .. men dörren är låst inifrån med nyckel och nyckeln satt i inte i låset. De hade inte kunnat sträcka in armen och öppna dörren.
Han ringer inte heller polisen förrän EFTER skott, och trots två samtal till polisen så berättar han inte att han skjutit dem.
Rekonstruktionen
https://www.youtube.com/watch?v=S0mOULl3hyY