Citat:
Ursprungligen postat av
Stizze1
1, vad har jag fel i ? 2, personangrepp? Var det inte du som satte igång genom att kalla mig trög/ korkad? Du vill på egenhand sprida nedsättande omdömen om meningsmotståndare utan att själv få höra liknande saker i retur? 3, lägga ned Bolaget ? Eeh vi har arbeten upp över öronen på ställen du bara kan fantisera om från ditt pojkrum,,
Du påstår att den Enskilda firman inte är momsregistrerad. Det kommenterar du inte.
Då är du trög och korkad när du inte kan acceptera fakta. Det kan bli fel i en fup.
Kontakta skatteverket eller sök på någon sida om företag så ser du att han är momsregistrerad.
Moms: Aktiv i momsregistret sedan 2013-04-05
Din idioti om vi är hillbillies och jag är ett plattarsle, en limsniffare som inte har lämnat pojkrummet är så sjuk
Det är personangrepp och såna är du bra på. Men det är väl det enda du kan ta till.
Det här är ett diskussionsforum och här sitter många kunniga som samlar på fupar och domar.
Upplysningsvis så har jag flera barnbarn.
Sen är du bra på att minimera det dräggen hade gjort med hans rutor.
gubbfan fick skador på fönstrena i kåken... Fick han repor på fönstren eller? Nej dom blev sönderslagna.
Sen har vi andra i byn som tror att det är dräggen som har roat sig med att knyckla ihop bakdäcken på cyklar.
"Men ställde dom till något rabalder i Vallåkra. Om man nu undantar händelsen med dig och ditt hus."
H= Ja där var ju bland annat cyklar som dom tog bakhjulen på som grannarna berättade för mig. Att man skrynklade ihop bakdäcken. Det har dom gjort likadant med mitt bakhjul jag kan inte cykla på det.
Helen har sagt till mig att när dom bodde i Nyvång så ställde pojkarna till för grannarna väldigt mycket rabalder och då har hon sagt att nu blir det likadant i Vallåkra så nu får vi snart flytta härifrån också.
G= Sa hon det då våren 2014.
H= Det sa hon då ja.