Citat:
Ursprungligen postat av
roadwornandweary
Anna är min favorit, sån himla vettig tjej! VILL nog vara kär i John, men kan inte tvinga fram känslorna för denna osäkra man.
Håller helt med, vilken fin partner och människa hon verkar vara! Och rolig att umgås med. Men kommer hon bli kär i John, det verkar inte så...
Nu känner jag att obalansen mellan Sofie och Emilia ökar. ALLA situationer dem emellan slutar med att Emilia säger förlåt, och ibland är det inte hon som gjort fel. Tex fick hon säga förlåt för att hon blev ledsen över att Sofie bokat in en resa, ensam, för att träffa sina brorsöner, de sista 3-4 dagarna av deras tid tillsammans. Efter det ska de träffas en dag och sen gå till beslut (nu verkar det dock ha blivit raggarhelg istället).
Emilia blir ju inte arg och skäller, hon blir känslosam och lägger hela skulden på sig själv, det behöver hon väl inte säga förlåt för? Jag hade nog också blivit ledsen i det läget ärligt talat.
Jasmine går i 180 konstant och känns också mer och mer styrande. Om han flyttar till Fårö som Jasmine vill kommer hon vara konstant projektledare och om/när det tar slut kommer han ha raderat ut sig själv och dessutom vara i en annan stad utan familj och vänner.
De behöver hjälp i att bryta detta! Jag förstår att hon retar sig på vissa grejor, men hon behöver ta honom lite som han är.
De är uppenbart kära och har massor av kul och attraktion, men långsiktigt kan det bli jäkligt tufft för dem.