Citat:
Ursprungligen postat av
ibraflash
Jag blev lite irriterad på Sofie. Det lät så konstigt att dom hade 4 dagar kvar så skulle Sofie hälsa på sin familj i 3 dagar sen 1 dag kvar med Emilia!
Men sen kom den ” raggarparhelgen” från ingenstans och det känns som att dom ändå ska spendera mer tid. Får inte ihop det!
Fattade det också som du säger? Fett rimligt att Emilia blir ledsen.
I övrigt: Hoppas numera att basist och gotlänning skiljer sig. De är fina båda två men fan vad omaka deras tempon är. Jag relaterar faktiskt till båda, även om Henrik framstår som väl loj ibland. Ingen av dem kommer må bra av att dela tillvaro i förlängningen men de kan säkert förbli vänner (eller möjligtvis särbos - om man nu vill leva i en sån kärleksrelation?)
Emilia och Sofie är nog också för omaka. Ska jag lajva anknytningsteoretiker så känns Emilia för ångestladdad och Sofie för undvikande. De kommer nog "LÄRA SIG MYCKET OM SIG SJÄLVA" i slutändan däremot.
Anna och John är fina att se ihop. Hoppas det gnistrar till lite mer med kärleken så kan det bli bra.
Och vad i självaste fan, Enligt Amanda när hon gästade Updejt så pippade Sébastian och hon två gånger och förmodligen först av alla?? Den såg man inte komma.