2026-05-14, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Om Stella är het i MC-ställ eller inte ändrar ju inte på faktumet att hennes roll som terapeut i den här kontexten är jävligt tveksam rent etiskt. Men visst, för lådvinsfolket och de som bara vill se en show så går väl MC-presidenter och snygga terapeuter hem.

Det blir som en dålig dokusåpa där man har glömt bort att det finns riktiga människor och riktiga anhöriga som mosas i diket längs vägen medan de spelar sin poker.

Tyckte det lät spännande det här samarbetet mellan Mustalainen MC (sinnvesti) och Dumpen, håller du inte med?

Stella är en riktigt het terapeut men hon verkar ha svårt att värva över kollegorna till den mörka sidan, Dumpen har väl inte det allra bästa ryktet så som terapeut kanske man kan tänka sig att ta typ trettonde platsen men då måste andra terapeuter gå först. För i helvete det handlar om att rädda barn.
Citera
2026-05-14, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det går ju att lägga in egen text efter AI, fast då blir det inte kontinuerlig text.

Tänker du på den röda tråden som lyser med sin frånvaro i Puttes krönikor? Jag tror att alla är medvetna om att Puttes kladdpapper han lämnat in till fröken inte hade fått stämpeln/betyg A+ utan AI är tvunget att piffa till det lite men intelligensen får bara halva bajsmackan så det som skits ut blir lika värdelöst ändå.

Putte
Citera
Igår, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.Forsmark
Det är naturligtvis absurt om det är så.

Men bara för att du tycker något är sannolikt eller osannolikt, så innebär det inte att det därmed är sant. Historien är full av exempel på saker som uppfattats som högst sannolika i stunden, men som senare visat sig vara helt fel.

Med tanke på att dom återkommande ljuger, så är det inte heller orimligt att vara skeptisk.

Det jag i alla fall inte gör är att ”spotta på” någon som utsatts för brott. Det handlar om trovärdigheten i hur saker presenteras och hanteras, inte om att förminska brottsoffer. Det är din åsikt och inte min ställning.

När du tillskriver mig ståndpunkter jag inte har, då blir det ganska svårt att ha en diskussion.

Kan du inte visa något som faktiskt styrker det du påstår?

Ja vi kan enas om att det är absurt.

Det är lite skillnad på att vara skeptiskt och att vara uppe i molnen med spekulationer.
Citera
Igår, 13:29
Medlem
Dumpen har nytt skojigt på p g där MILFARNA aka Saras underhuggare Annelie och Stella skall ut och uppfostra svenska folket om pedofili under parollen "En av fyra", magkänslan är att dom vill att svenne skall tro att 25% Sveriges barn utsatts för pedofili vilket är ren lögn.
Blir tjatigt men Dumpenfolket har fultolkat Barnahusundersökningen där 99% av förövarna är jämnåriga pojkar. Kan bli aktuellt med att Hedemo och jag går in och bryter mitt i showen innan det brakar loss fullständigt och dumsvensken i publiken blir matad med det färdigtuggade.

Ja det var lite roligt i början med tjockisen Sture 76 som fjortisarnas fittmagnet online men det kanske räcker nu. Ingen förnekar att problemet existerar men att det skulle gå till så som Dumpen presenterar det, aldrig i livet jag köper det inte. Vad är det för jävla mongounge som inte kan blocka tjockisarna?
Citera
Igår, 15:44
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Tänker du på den röda tråden som lyser med sin frånvaro i Puttes krönikor? Jag tror att alla är medvetna om att Puttes kladdpapper han lämnat in till fröken inte hade fått stämpeln/betyg A+ utan AI är tvunget att piffa till det lite men intelligensen får bara halva bajsmackan så det som skits ut blir lika värdelöst ändå.

Putte
AIn kanske fick kladdpappern, men just detta kunde den inte spåra någon stans så det stycket kunde inte AIn korrigera.
Citera
Igår, 15:49
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Ja vi kan enas om att det är absurt.

Det är lite skillnad på att vara skeptiskt och att vara uppe i molnen med spekulationer.
Förklara varför du är skeptisk, du verkar inte vara det utifrån det du skriver. Jag är skeptisk men allt Dumpen gör är okej är dina signaler. Vi andra är skeptiska till gäddor men det tror du inte, just bara för att vi säger att Dumpen är fel i kvadrat.
Citera
Igår, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Förklara varför du är skeptisk, du verkar inte vara det utifrån det du skriver. Jag är skeptisk men allt Dumpen gör är okej är dina signaler. Vi andra är skeptiska till gäddor men det tror du inte, just bara för att vi säger att Dumpen är fel i kvadrat.

Varför vill du att jag utvecklar något jag inte skrev?
Citera
Igår, 15:52
Medlem
rallykalle69s avatar
Spinner vidare på Patriks smörja. Bad AI skriva en likadan text som Mr P , fast motsatta sidan. Förstår ni förnekare nu hur enkelt det är? Tog mig ca 10 sek att skriva prompten.

"Det finns en tystnad i debatten kring Dumpen som är både slående och djupt oroande. Varje gång en ny video publiceras jublar följarna i kommentarsfälten, blinda för de verkliga konsekvenserna av det digitala drevet. Men i skuggan av kamerablixtarna och Swish-kampanjerna glöms en hel grupp bort.

Männens barn.

Männens partners.

Männens föräldrar och syskon.

De har inte chattat. De har inte satt sig i någon bil. De har inte begått något moraliskt övertramp överhuvudtaget. Ändå tvingas de bära den eviga skammen på skolgården, i lunchrummet och i matbutiken på orten.

Det är där Dumpens retorik blir så smärtsamt ihålig.

För i sin jakt på klick och försäljning av hoodies hävdar de stolt att de sätter barns trygghet främst. Men uppenbarligen gäller den tryggheten aldrig förövarna och männens egna barn. De barnen förvandlas istället till acceptabla sidoskador i Dumpens vinstdrivande affärsmodell.

Det är ungefär som att spränga ett helt hyreshus bara för att bli av med en fuktfläck i källaren – reaktionen från omgivningen handlar till slut inte om att man ville städa, utan om att man raserade hela hemmet för oskyldiga människor.

Sanningen är enkel.

Tystnaden skyddar kanske förövaren.

Men Dumpens lynchpöbel krossar de oskyldiga barnen."

Fantastiskt... ja jäklar. För att kasta ihop en 10 sek prompt är det bra likt Patrik. Men för all del, förneka på
Citera
Igår, 15:52
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Dumpen har nytt skojigt på p g där MILFARNA aka Saras underhuggare Annelie och Stella skall ut och uppfostra svenska folket om pedofili under parollen "En av fyra", magkänslan är att dom vill att svenne skall tro att 25% Sveriges barn utsatts för pedofili vilket är ren lögn.
Blir tjatigt men Dumpenfolket har fultolkat Barnahusundersökningen där 99% av förövarna är jämnåriga pojkar. Kan bli aktuellt med att Hedemo och jag går in och bryter mitt i showen innan det brakar loss fullständigt och dumsvensken i publiken blir matad med det färdigtuggade.

Ja det var lite roligt i början med tjockisen Sture 76 som fjortisarnas fittmagnet online men det kanske räcker nu. Ingen förnekar att problemet existerar men att det skulle gå till så som Dumpen presenterar det, aldrig i livet jag köper det inte. Vad är det för jävla mongounge som inte kan blocka tjockisarna?
Jag undrar, är de validerade, är deras material validerat? En känslig fråga, en svår komplex fråga kräver extra.
Citera
Igår, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Spinner vidare på Patriks smörja. Bad AI skriva en likadan text som Mr P , fast motsatta sidan. Förstår ni förnekare nu hur enkelt det är? Tog mig ca 10 sek att skriva prompten.

"Det finns en tystnad i debatten kring Dumpen som är både slående och djupt oroande. Varje gång en ny video publiceras jublar följarna i kommentarsfälten, blinda för de verkliga konsekvenserna av det digitala drevet. Men i skuggan av kamerablixtarna och Swish-kampanjerna glöms en hel grupp bort.

Männens barn.

Männens partners.

Männens föräldrar och syskon.

De har inte chattat. De har inte satt sig i någon bil. De har inte begått något moraliskt övertramp överhuvudtaget. Ändå tvingas de bära den eviga skammen på skolgården, i lunchrummet och i matbutiken på orten.

Det är där Dumpens retorik blir så smärtsamt ihålig.

För i sin jakt på klick och försäljning av hoodies hävdar de stolt att de sätter barns trygghet främst. Men uppenbarligen gäller den tryggheten aldrig förövarna och männens egna barn. De barnen förvandlas istället till acceptabla sidoskador i Dumpens vinstdrivande affärsmodell.

Det är ungefär som att spränga ett helt hyreshus bara för att bli av med en fuktfläck i källaren – reaktionen från omgivningen handlar till slut inte om att man ville städa, utan om att man raserade hela hemmet för oskyldiga människor.

Sanningen är enkel.

Tystnaden skyddar kanske förövaren.

Men Dumpens lynchpöbel krossar de oskyldiga barnen."

Fantastiskt... ja jäklar. För att kasta ihop en 10 sek prompt är det bra likt Patrik. Men för all del, förneka på

Ingen har påstått att A.I inte har bra språkmodeller.

Har du infogat Patriks text?

Det finns väl fortfarande en källa till "stilen" på texten?
Citera
Igår, 15:59
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Varför vill du att jag utvecklar något jag inte skrev?
Nej du skrev det inte, men du signalerar och därför vill jag veta, du har skrivit att du är till del kritisk till det Dumpen gör, om du inte skriver vad du är kritisk till så tror jag dig inte. Lätt att säga "jag är kritisk; men" och därmed kasta ordet kritisk i papperskorgen.
Citera
Igår, 16:05
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
(...)
Ja det blev bra, Dumpens argumentering fastän tvärt om. Hoppas fiskarna läser, fiskarna är de enda som kan konvertera i organisationen, de tjänar inget och är inte involverade djupt och moraliskt i dumpenskiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in