2026-05-14, 22:09
  #10261
Medlem
Undra om andemamman klipper ut bilderna på sin älskade knullkarl i Aftonbladet?

Hoppas familjen Ferm får några lugna nätter nu i början så den nyfödda slipper gräl och tjafs första dagarna i livet. Det kommer nog komma ändå
Citera
2026-05-14, 22:10
  #10262
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
9 av 10 jag har träffat som är höggravida/nyförlösta är då jävligt svullna. De flesta samlar på sig en del vätska och går upp i vikt mer än bara har en mage under en graviditet.

Jag är den första att skriva under på att man inte är fantastisk för att man fått barn, tar hand om ett barn och allt därtill. Det är självvalt. Hyllar verkligen inte varken heller andra för att de fött barn, men det är för den saken jävligt irrelevant att påpeka att någon är svullen ett par timmar efter en förlossning.

Men antar att du ser perfekt ut själv.

Jackie var lika svullen innan graviditeten.
Citera
2026-05-14, 22:15
  #10263
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumforum
Jag kan inte minnas att jag någonsin kommenterat i denna tråd och om jag har gjort det så har jag definitivt inte skrivit något om Patriks son.

Dubbelmoral eller inte. Jag tycker att barn kan hållas utanför oavsett hur idiotiska föräldrar de har. De har inte valt sina föräldrar. De har heller inte valt att vara offentliga. De har deras föräldrar valt åt dem.
Sorgligt nog.

Har du helt rätt i och jag skrev heller aldrig att du hade skrivit det.
Citera
2026-05-14, 22:20
  #10264
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Jackie var lika svullen innan graviditeten.

Nej hon är inte svullen. Jackie är fet.
Vare sig gravid eller icke gravid. Och det helt efter hennes mat & alkohol intag och att bara sitta hemma och NOLL motion trots hund och fylle svängar till träsket.
Citera
2026-05-14, 23:22
  #10265
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Jag klagade på det svullna ansiktet, vilket är helt självförvållat och inte har med grav att göra. Sen får man tycka vad man vill. Man är inte fantastisk bara för att man lyckas pressa fram ett barn. Ska man verkligen hylla en missbrukare pga det ?

Du får tycka vad du vill men varför allt hat? Orka hacka på en mamma som ändå varit gravid i 9 mån och fött sitt första barn. Missbrukare eller inte så är det ett mirakel, och en jävla pärs för kropp och psyke och inget man ska bagatellisera även om man inte måste hylla någon för det.


Jackie är mer än en missbrukare. Hon är en människa också. Kan man inte bara se det någon gång, särskilt en gång som denna när hon precis fått sitt första barn?

Jag hyllar inte henne för att hon är en missbrukare. Jag hyllar henne inte alls, men hon har ändå gjort ett jobb genom att vara gravid och föda sitt första barn. Det är en stor grej. Jag väljer att se bortom missbrukssjukdomen i den stunden. (Och hoppas självklart de båda skärper sig och kan bli vuxna på riktigt och friska).
Citera
2026-05-14, 23:33
  #10266
Medlem
Var precis det du gjorde.
Hon är en narcissistisk missbrukare. Finns faktiskt forskning inom den kategorin hon tillhör:
Citera
2026-05-15, 00:03
  #10267
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Du får tycka vad du vill men varför allt hat? Orka hacka på en mamma som ändå varit gravid i 9 mån och fött sitt första barn. Missbrukare eller inte så är det ett mirakel, och en jävla pärs för kropp och psyke och inget man ska bagatellisera även om man inte måste hylla någon för det.


Jackie är mer än en missbrukare. Hon är en människa också. Kan man inte bara se det någon gång, särskilt en gång som denna när hon precis fått sitt första barn?

Jag hyllar inte henne för att hon är en missbrukare. Jag hyllar henne inte alls, men hon har ändå gjort ett jobb genom att vara gravid och föda sitt första barn. Det är en stor grej. Jag väljer att se bortom missbrukssjukdomen i den stunden. (Och hoppas självklart de båda skärper sig och kan bli vuxna på riktigt och friska).
Allt mamma Jacky gör är ett mirakel.
Citera
2026-05-15, 01:40
  #10268
Medlem
Fy vilka elaka människor det finns. Inte konstigt att världen ser ut som den gör. Hon har precis fött sitt första barn och ni sitter och skriver skit om hur hon ser och hur barnet ser ut. Sov av er ruset och vakna och skäms.
Citera
2026-05-15, 06:55
  #10269
Medlem
Så… grattis till bebis! Kul och mysigt. Bra kämpat osv. Men nu. Det har gått knappt ett dygn och barnet har blivit mer exponerat än de flesta andra. Oavsett om det varit återpublicerade bilder in absurdum. De kan knappast haft en diskussion med varandra kring i vilken utsträckning de ska exponera sitt barn. Med tanke på i vilka extrema mängder hon återpublicerar gamla minnen så kan jag bara tänka mig hur det blir nu. När hon är uttråkad. Eller frustrerad och trött. Det får jag fan ont i magen av. Stackars barn, det har han verkligen inte bett om. Tycker inte heller att 20 bilder om dagen med ett hjärta över ansiktet kommer kännas så fräscht, i det här sammanhanget.
__________________
Senast redigerad av utsira 2026-05-15 kl. 06:59.
Citera
2026-05-15, 07:55
  #10270
Medlem
Förhöjda värden på gulsot så dom fick stanna en natt till.

Skönt så familjen Ferm fick duscha osv och trycka i sig en pizza var till middag medan sjukvården höll koll på illbattingen
Citera
2026-05-15, 07:57
  #10271
Medlem
Pianotangents avatar
Nu kom ett eventuellt tillfälligt namn/smeknamn.

Pudlat och klart härifrån angående trådsanningen jag bidrog att sprida vidare.

https://www.imagevenue.com/ME1CXIJM
Citera
2026-05-15, 08:06
  #10272
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Nu kom ett eventuellt tillfälligt namn/smeknamn.

Pudlat och klart härifrån angående trådsanningen jag bidrog att sprida vidare.

https://www.imagevenue.com/ME1CXIJM

Ogillar starkt när föräldrar kallar sina barn för okvädesord som illbattingen. Hur kommer de bara på det till ett spädbarn? Usch 😢
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in