2026-04-06, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Det kontot ser ju ut att vara skapat av nån form av perverterat fan till J. ”I am Jackie’s slave and she’s my queen”.

Ja hon vill att man ska tro det.
Citera
2026-04-06, 12:39
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Ja hon vill att man ska tro det.

Aha då är jag med, skulle inte vara alls förvånande. Har det publicerats storys? Senaste inlägget se ut att vara från 2023.
Citera
2026-04-06, 12:42
Medlem
Citat:
Aha då är jag med, skulle inte vara alls förvånande. Har det publicerats storys? Senaste inlägget se ut att vara från 2023.

Ja sedan Jackie gick ut med att hoppsan hon är på tjocken. Både svärmor och Patrik följer kontot skulle de göra det om det var en galet fan? Knappast de följer för Jackie har bett dem göra det för det är hennes konto.
Citera
2026-04-06, 12:58
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ja sedan Jackie gick ut med att hoppsan hon är på tjocken. Både svärmor och Patrik följer kontot skulle de göra det om det var en galet fan? Knappast de följer för Jackie har bett dem göra det för det är hennes konto.

Verkar ändå skumt, får ändå känslan att det är nån störd indiers konto när man kollar inläggen. Och varför döpa det till tikumoment vad har det med nåt att göra.

Vad har lagts upp senaste dagarna som gör att du tror hon styr kontot?
Citera
2026-04-06, 13:02
Medlem
Citat:
Det andra kontot heter Tikumoment på Instagram som börjat leva igen då Jackie är höggravid och försöker spela nykter och mom to be så lägger hon ut sina vidriga saker på det andra kontot istället just för hon är så jävla mediekåt men kan inte lägga ut sina vidriga saker på sitt vanliga konto då hon fattar att hon har ögonen på sig.

Ja det måste stämma för jag har blockerat det kontot ser jag o det är för jag blockat det andra o då står det att andra konton samma person gör blir blockade. O jag har aldrig sett det där Tikumoment.
Citera
2026-04-06, 13:59
Medlem
Citat:
Verkar ändå skumt, får ändå känslan att det är nån störd indiers konto när man kollar inläggen. Och varför döpa det till tikumoment vad har det med nåt att göra.

Vad har lagts upp senaste dagarna som gör att du tror hon styr kontot?

Ärligt talat så får du tro vad du vill men hon har bl.a. lagt ut samma stories utan att ha delat det andra kontot men de senaste är
Vidriga stories när någon slickar någon i armhålan precis som Jackie gör på Patrik.
Citera
2026-04-06, 14:06
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ärligt talat så får du tro vad du vill men hon har bl.a. lagt ut samma stories utan att ha delat det andra kontot men de senaste är
Vidriga stories när någon slickar någon i armhålan precis som Jackie gör på Patrik.

Ska hålla ett getöga på kontot och se om man kan bli överbevisad.
Citera
2026-04-06, 14:18
Medlem
Citat:
Ska hålla ett getöga på kontot och se om man kan bli överbevisad.

Hahahaha ja gör det
Citera
2026-04-06, 15:44
Medlem
Citat:

Konstigt oavsett att svärmor följer. Knasfolk.
Citera
2026-04-06, 15:57
Medlem
pixiewings avatar
Om ni vill ta del av dagens visdomar så delar Jackan med sig glatt på Instagram just nu 😉
Citera
2026-04-06, 16:18
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Om ni vill ta del av dagens visdomar så delar Jackan med sig glatt på Instagram just nu 😉

Själviskt att hon vill sätta ett barn till världen när den är så hemsk.
Citera
2026-04-06, 16:32
Medlem
bellesbluess avatar
Då det diskuteras alternativa instagramkonton, så skulle någon kunna sammanfatta på ett tydligt sätt vilka instagramkonton med alias som diskuteras, tillsammans med en sammanfattning kring vad som diskuteras på kontot.

Bifoga gärna bild på inlägget (väldigt bristfälligt med bildhänvisningar i den här tråden)

Den som vill kan lägga upp bilder genom flera olika sidor, exempelvis delafil.se

För att tråden inte ska låsas så bör samtliga postande följa forumets väldigt enkla regler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in