Igår, 11:56
  #11461
Medlem
pixiewings avatar
Jackan är med i "Barnens rätt ♥️" på Facebook.

Hon kanske hade behovet på känn..
Citera
Igår, 12:02
  #11462
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Jackan är med i "Barnens rätt ♥️" på Facebook.

Hon kanske hade behovet på känn..

Såklart o det är väl många andra wt med.
Citera
Igår, 12:13
  #11463
Medlem
P är hemma i Råcksta.
Sett honom flera gånger, senast igår. Han har inte haft varken bebisen eller J med sig
Citera
Igår, 12:14
  #11464
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laviosa
P är hemma i Råcksta.
Sett honom flera gånger, senast igår. Han har inte haft varken bebisen eller J med sig

Tror att Jackie häckar i lgh hon skickar Patrik på ärenden
Citera
Igår, 12:19
  #11465
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laviosa
P är hemma i Råcksta.
Sett honom flera gånger, senast igår. Han har inte haft varken bebisen eller J med sig

Tack för span! 😎
Undrar om Jackan kryper ut på balkongen för att röka eller om köksfläkten får duga.
Ett under om Patten låter henne bo kvar enligt mig.
Citera
Igår, 12:23
  #11466
Medlem
Ska bli spännande att se när J kommer igång med IG igen. Längtar efter hennes härliga matlagningsbilder.
Ärligt talat tror ni verkligen att hon är kvar i Råcksta? Blev inte det senaste debaclet dödsstöten på förhållandet? Eller är J på behandlingshem någonstans. Är övertygad om att hon måste underkasta sig behandling om hon ska ha en chans att få tillbaka sonen..
Citera
Igår, 12:28
  #11467
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
Ska bli spännande att se när J kommer igång med IG igen. Längtar efter hennes härliga matlagningsbilder.
Ärligt talat tror ni verkligen att hon är kvar i Råcksta? Blev inte det senaste debaclet dödsstöten på förhållandet? Eller är J på behandlingshem någonstans. Är övertygad om att hon måste underkasta sig behandling om hon ska ha en chans att få tillbaka sonen..

Tvivlar på det. Förr såg man dem hela tiden ute, varje dag. Fanns inte en hundägare på promenad som kunde undgå dem. Nu har ingen sett henne i området sen händelsen.

Känns märkligt att INGEN skulle ha sett henne om hon befann sig där
Citera
Igår, 12:40
  #11468
Medlem
Vad var det egentligen som hände där hemma om soc tog barnet och mamman hämtade sonen?
Citera
Igår, 12:40
  #11469
Medlem
Tror inte att hon är kvar hos P, antingen är hon på nåt behandlingshem eller så häckar hon hemma hos Ola eller Rosannas mamma som hon är bästis med, så många andra har hon inte att vända sig till
Citera
Igår, 13:53
  #11470
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laviosa
Tvivlar på det. Förr såg man dem hela tiden ute, varje dag. Fanns inte en hundägare på promenad som kunde undgå dem. Nu har ingen sett henne i området sen händelsen.

Känns märkligt att INGEN skulle ha sett henne om hon befann sig där

Då är hon nog helt enkelt inte där för de två har ju knappt varit separerade ifrån varandra i fem minuter de senaste åren.
Citera
Igår, 14:26
  #11471
Medlem
Det här är så sanslöst tragiskt
Citera
Igår, 14:29
  #11472
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Det här är så sanslöst tragiskt

Nästan värre än förväntat faktist. Samma utgång men i en rasande fart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in