Citat:
Ursprungligen postat av
lerog
Ska bli spännande att se när J kommer igång med IG igen. Längtar efter hennes härliga matlagningsbilder.
Ärligt talat tror ni verkligen att hon är kvar i Råcksta? Blev inte det senaste debaclet dödsstöten på förhållandet? Eller är J på behandlingshem någonstans. Är övertygad om att hon måste underkasta sig behandling om hon ska ha en chans att få tillbaka sonen..
Tvivlar på det. Förr såg man dem hela tiden ute, varje dag. Fanns inte en hundägare på promenad som kunde undgå dem. Nu har ingen sett henne i området sen händelsen.
Känns märkligt att INGEN skulle ha sett henne om hon befann sig där