2026-05-14, 17:40
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lloyd.Christmas
Jag hoppas det stämmer det man läst om att det kommer finnas massor av byggnader man kan gå in i. Det är nåt som verkligen saknas i GTA 5. Vill se gallerior, affärer, privata bostadshus m.m. som man kan gå in i! Det skulle göra spelet helt klart mer intressant och levande.

Det jag själv tänker på..i.o.m att spelet nu skall bli så "mega, giga" superstort. Är det måhända andra sidokaraktärer..återkommande.. med.., som inte har läckt ut ?
Citera
2026-05-14, 18:27
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Det jag själv tänker på..i.o.m att spelet nu skall bli så "mega, giga" superstort. Är det måhända andra sidokaraktärer..återkommande.. med.., som inte har läckt ut ?

Kommer nog inte behövas men det är väl bra med stor karta när onlinedelen kommer. Lätt att skapa race och olika uppdrag om kartan är stor.
Jag hoppas vi får ett simulatorläge som tar över när storyn är slut så man helt enkelt kan bygga vidare på sin story i egen fart.
Citera
2026-05-15, 12:16
Medlem
swebarbs avatar
Lite rykten nu påstår att förhandsbokningar inom kort kommer börja. Vi får hoppas att det är sant för då betyder det att spelet kommer i år.

Citat:
I dagarna har flera av den amerikanska butikskedjan Best Buys samarbetspartners rapporterat att de fått ett mejl om att de nu på måndag, 18 maj, kommer att börja ta emot förhandsbokningar av Grand Theft Auto VI, och att en förhandsbokningskampanj för den fysiska versionen av spelet kommer att hållas fram till 21 maj (ryktet om ett helt digitalt släpp verkar alltså inte ha stämt).

https://www.fz.se/nyhet/302600-rykte-gta-vi-forhandsbokningar-nasta-vecka-ny-trailer-pa-g
Citera
2026-05-15, 16:37
Medlem
fiserjuendels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Lite rykten nu påstår att förhandsbokningar inom kort kommer börja. Vi får hoppas att det är sant för då betyder det att spelet kommer i år.

https://www.fz.se/nyhet/302600-rykte-gta-vi-forhandsbokningar-nasta-vecka-ny-trailer-pa-g

Man kan förbeställa GTA 6 olika varianter ända fram tills spelet släpps naturligtvis som det alltid går till.

Datumen som du hävdar, alltså under den perioden kan affiliates tjäna provision på försäljning via sina spårade länkar
Citera
2026-05-15, 23:00
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Kommer nog inte behövas men det är väl bra med stor karta när onlinedelen kommer. Lätt att skapa race och olika uppdrag om kartan är stor.
Jag hoppas vi får ett simulatorläge som tar över när storyn är slut så man helt enkelt kan bygga vidare på sin story i egen fart.

Japp, det är väl där som "Rockstar" tänker sig att tjäna pengarna i längden tror jag då. Personligen är jag inte intresserad av den delen, utan enbart singleplayer.

Spelet blir nog inte enbart snyggt, utan j-vligt snyggt tror jag då. Men story-mässigt och med all satir.., samt med den hedenoistiska livisstilen..hoppas givetvis på det bästa...men.., får se vad det blir..
Citera
2026-05-15, 23:33
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb

Priser?
Citera
2026-05-16, 00:49
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Japp, det är väl där som "Rockstar" tänker sig att tjäna pengarna i längden tror jag då. Personligen är jag inte intresserad av den delen, utan enbart singleplayer.

Spelet blir nog inte enbart snyggt, utan j-vligt snyggt tror jag då. Men story-mässigt och med all satir.., samt med den hedenoistiska livisstilen..hoppas givetvis på det bästa...men.., får se vad det blir..

Med tanke på att man fortfarande efter över tio år och att man nu tagit fram ett släppdatum för GTA 6 så tjänar man säkerligen goa pengar både på GTA 5 och givetvis även på RDR2 även om jag inte tror vinsten där är i närheten av vad GTA 5 rullar in varje månad.
Klart man vill få GTA 6 att bli samma kassako, inte bara vid släppet utan även tio år framåt.
Citera
2026-05-16, 00:52
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Priser?

Jag skulle säga minst 799kr men jag gissar på 849 eller 899kr.
Får se om spelet släpps i fler versioner, en med möjlighet till onlinespel och en utan. Jag hade satsat på den utan i så fall då jag är helt ointresserad av onlinedelen.
Citera
2026-05-17, 09:42
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiserjuendel
Man kan förbeställa GTA 6 olika varianter ända fram tills spelet släpps naturligtvis som det alltid går till.

Datumen som du hävdar, alltså under den perioden kan affiliates tjäna provision på försäljning via sina spårade länkar

Nej det går inte förboka än vad jag vet, och speciellt inte ifall dom släpper limited edition i olika varianter men snart borde det när det väl kommer ut.
Citera
2026-05-17, 10:30
Medlem
MortalDiseases avatar
Vilken variant av spelet kommer ni beställa?

En digital kopia
En skiva med spelet utan tillbehör

Eller

En Limited Edition utgåva med tillbehör?
Citera
2026-05-17, 12:16
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease

En digital kopia

Eller

Är sugen på en limited edition men beror ju helt klart vad det är för saker man får.
Citera
2026-05-17, 12:17
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease

En digital kopia

Eller

PC-utgåvan standard när den nu släpps.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in