2026-05-07, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Är redan det dyraste spelet som har producerats i historien och när det väl släpps kommer det sätta ribban en lång tid framöver som ingen annan utvecklare kommer kunna slå
Ja spelet ser ju lovande ut. Jag tror inte att andra förstår vad ett bra gta är däremot. Det känns nästan som att de försvarar spelet eftersom de kan anse det som ett svagare gta istället. Det var ju de som sa det faktiskt att spelet är dåligt om man tänker efter, inte jag.
Senast redigerad av Dantedansen 2026-05-07 kl. 21:38.
Citera
2026-05-07, 21:43
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dantedansen
Venne. Slutade bry mig om mer grafik nånstans efter PS4 iallafall. Vad fan ska jag göra med att spelet är "snyggt" ens? -.- sämsta argumentet nånsin. Hoppas att det floppar isåfall.
Ingen har brytt sig om att spel är snygga sen Crysis ungefär.... Vi har redan uppnått "grafik", inga klagomål alls. Till o med barn spelen ser snyggare ut än vad man ens orkar bry sig om....
Bäst att de faktiskt har tänkt till på spelet här ändå. Detta är det konstigaste gta spelet i min mening men jag kan förlåta en hel del eftersom det är ett kvinnligt gta. Hoppas de får till det iallafall och att den första kvinnliga presidenten gör ett bra jobb...

Förstår inte riktigt vad du pratar om.

Hur är det konstigt?
Varför är det kvinnligt?
Är presidenten i spelet kvinna?
Eller menar du Rockstars?
Det är väl fortfarande Sam Houser.

Och ja grafik är viktigt.
Citera
2026-05-07, 23:04
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dantedansen
Är det ens viktigt att jag förklarar vad jag pratar om? Överdrivet svår vecklade ni är ändå... Orkar fan inte.

Nej jag tror inte vi kommer så mycket längre, all svår vecklade personer här inne fattar ju ändå ingenting.
Citera
2026-05-08, 16:39
Medlem
MortalDiseases avatar
Klart man har höga förväntningar på världens dyraste spel, och självklart när spelutvecklarna Rockstar står bakom projektet.

Men med det sagt, så betyder det inte att i tider som dessa att spelet kommer vara bäst i 5 år.

AI är här för att göra skillnad i framtida spel
Citera
2026-05-08, 16:56
Medlem
Aankel-Kaankels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Är redan det dyraste spelet som har producerats i historien och när det väl släpps kommer det sätta ribban en lång tid framöver som ingen annan utvecklare kommer kunna slå

Det har blivit så jäkla hajpat att jag tror många kommer att bli besvikna när det väl släpps. Förväntningarna är jättehöga, frågan är om de kan göra kunderna nöjda!
Citera
2026-05-08, 18:18
Medlem
Lloyd.Christmass avatar
Jag hoppas det stämmer det man läst om att det kommer finnas massor av byggnader man kan gå in i. Det är nåt som verkligen saknas i GTA 5. Vill se gallerior, affärer, privata bostadshus m.m. som man kan gå in i! Det skulle göra spelet helt klart mer intressant och levande.

Läste nånstans nånting om att Rockstar använder AI för att generera interiors, i så fall borde det gå snabbare och möjliggöra att ha fler öppna byggnader.

Jag skulle också vilja se mer av det vardagliga livet eller vad man ska säga. Vill se brevbäraren åka runt och lägga post i folks brevlådor. Budbilar som lämnar paket o.s.v. Saker som gör att allt känns mer levande. Ja, det är mkt man önskar och hoppas när det gäller det här spelet.
Citera
2026-05-09, 10:04
Medlem
Nu har spelet fått en rating, i alla fall i usa. Det blev M som i Mature 17+. Precis som RDR2 och GTAV.

Sony förbereder för något på deras Store den 13/5. De har stängt ner fliken som heter ”erbjudande”. Trycker man på fliken så möts man av en bild där det står ”NÄSTA NIVÅ AV RABATTER” med rosa blå tema precis som GTAVI tema. Startar onsdagen den 13
Maj. Vilket är dagen efter Trailer 3 spekuleras att släppas för att få upp hypen ännu mer inför kvartalsrapporten.

Game informer magazine hintar med att de ska avslöja något stort på onsdag nästa vecka (13/5). Det är en tidning som har samarbetat nära med rockstar inför varje release sen gta 3.

Och slutligen så har alla PS4 ägare fått ett nyhetsbrev om att det är dags att uppdatera till ps5 för att kunna spela GTAVI. De nämner alltså det specifikt.

ITS TIME!!!
Citera
2026-05-09, 15:17
Medlem
2n00b4Us avatar
Så då kan man förboka spelet nästa vecka?
Citera
2026-05-09, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U

Det hoppas jag verkligen
Citera
2026-05-09, 18:35
Medlem
Jag funderar på att inte anstränga mig överhuvudtaget för att spela detta spelet. Jag känner bara att jag orsakar maximal hat på världen ifall jag står över att spela det. Tänker inte kliva in i bilen liksom
edit: hor världen.
Senast redigerad av Dantedansen 2026-05-09 kl. 18:44.
Citera
2026-05-09, 18:56
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U

Vad ska man förboka ett spel för som tankas hem via fibern. Köper du det på skiva så får du ändå räkna med att plocka hem en buggfix som är minst hälften så stor som hela spelet.
Nu brukar rockstar vara lite bättre på att släppa fungerande spel men buggfixen kommer garanterat att krävas ändå på allt de kommit på efter att spelet skickats till tryckeriet.

Själv inväntar jag släpp på PC så lycka till ni som får spela i november.
Citera
2026-05-14, 13:06
Medlem
Amerikansk butiksjätte läcker datum för GTA VI-förbokningar https://fragbite.se/all/news/62144/amerikansk-butiksjatte-lacker-datum-for-gta-vi-forbokningar?fbclid=IwdGRleARyi8RleHRuA2FlbQIxMQBz cnR jBmFwcF9pZAo2NjI4NTY4Mzc5AAEeb6nPLjgcE9L6Afj2md9Xc RfUs__mm8rX5aXSYNLlcrzGWLPqUlDRkZPu6lI_aem_YTFBn1O devP2UAWi4p5Rgw
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in