2026-05-14, 11:13
Medlem
Amanda: Överviktig, kattkvinna, klär sig som en pojke, asexuell, kan inte hantera konflikter, hänger ut Sebastian om privata samtal. Hon sa dessutom att hon var beredd att smälla till honom. Så otroligt omoget.

Tyvärr, hon hade dålig status från början på dejtingmarknaden, men nu är det kört. Vilken kille vill ligga bredvid henne i sängen och kolla på kattvideor resten av livet. Minsta närmande kan sluta med rättegång. Hon har byggt höga murar runt sig. Vilken kille vill klättra över höga murar bara för att se att innanför finns en öken.

Insatsen är 1000:- och om du vinner Amanda får du 1:- tillbaks.
Citera
2026-05-14, 11:35
Medlem
Sebbe hade blivit plufsig och långhårig. Tänk er själv två skilsmässor på ett år!
Citera
2026-05-14, 11:48
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenstas-golfkung
Hon verkar just nu försöka bli influencer/köndis, mass-postar på TikTok (dock med kommentarerna avstängda) och har färgat håret grått. Skitfult men matchar hennes personlighet.

Ja hon är helt outhärdlig i alla sina klipp om ”lust”. 100% att hon drömmer om att ta över en av experternas roll inom några år.
Citera
2026-05-14, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Sebbe hade blivit plufsig och långhårig. Tänk er själv två skilsmässor på ett år!

Kanske pga att han blivit illa behandlad av produktionen och fått elaka kommentarer härinne.

Hoppas att någon granskar det där programmet.
Citera
2026-05-14, 13:17
Medlem
Första inlägget i tråden.
Säger bara en sak, GRATTIS SEBASTIAN.
En gåta att du stod ut med ragatan så pass länge.
Citera
2026-05-14, 13:34
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Ja hon är helt outhärdlig i alla sina klipp om ”lust”. 100% att hon drömmer om att ta över en av experternas roll inom några år.

Jag förstår verkligen inte varför tidigare GVFÖ-deltagare alltid envisas med att hänga sig kvar i något slags B-kändisskap.
Citera
2026-05-14, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallesKulor
Amanda: Överviktig, kattkvinna, klär sig som en pojke, asexuell, kan inte hantera konflikter, hänger ut Sebastian om privata samtal. Hon sa dessutom att hon var beredd att smälla till honom. Så otroligt omoget.

Tyvärr, hon hade dålig status från början på dejtingmarknaden, men nu är det kört. Vilken kille vill ligga bredvid henne i sängen och kolla på kattvideor resten av livet. Minsta närmande kan sluta med rättegång. Hon har byggt höga murar runt sig. Vilken kille vill klättra över höga murar bara för att se att innanför finns en öken.

Insatsen är 1000:- och om du vinner Amanda får du 1:- tillbaks.

Jag blev väldigt förvånad av att hennes uttryck om att hon ville slå Sebastian bara slätades över. Tänk om det varit Sebastian som suttit där och sagt: då blev jag så frustrerad att jag bara ville slå Amanda. Det hade ju blivit ramaskri. Nu slog hon ju honom aldrig som tur var och vad vi vet, men det känns inte okej att ens sitta i TV och säga att man vill slå den man gift sig med.

Ingen av dem har lämnat programmet med någon slags heder intakt, men Sebastian är åtminstone bättre på att behärska sig själv.
Citera
2026-05-14, 14:43
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModernisticMan
Ingen av dem har lämnat programmet med någon slags heder intakt, men Sebastian är åtminstone bättre på att behärska sig själv.
Jag tänker snarare att han är bättre på att manipulera och hålla ihop framför kameran, vilket får Amanda att verka som den hysteriska då vi aldrig får se hur han trycker på hennes knappar gång på gång.

Men vem vet, jag var ju inte där, så det är bara min gissning och tolkning, baserad på sådant jag känner till.
Citera
2026-05-14, 14:50
Medlem
Ryktet på stan är ju att Amanda gick arbetslös rätt länge, till och med under inspelningen (någon här inne kanske sitter på mer om det?). Så kanske inte jättekonstigt att hon nu blåser upp några skämt och slänger ur sig insinuationer för att få lite uppmärksamhet och dra folk till sina wannabe-expertklipp som hon hoppas bli känd för
Citera
2026-05-14, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen

Att hon influerar om lust är lika logiskt som att vinnaren av Sveriges värsta bilförare blir trafiklärare.
Citera
2026-05-14, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrankFrebin
Att hon influerar om lust är lika logiskt som att vinnaren av Sveriges värsta bilförare blir trafiklärare.
100%.
Citera
2026-05-14, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Vad är det för hemskt Henrik gjort? Han har väl bara nämnt att han har ADHD en gång typ och inte gjort någon större sak av det? Han var väl lite kinkig gällande sexet i början kanske, men det löste ju sig. Nåt jag missat?

På midsommarafton sov han extra länge för han var dyngtrött han var inte upp när folket kom, det var dödssynden tydligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in