Citat:
Ursprungligen postat av
Robokopf
Verkligen en sån lögn som bara framstår som smart om man bara kan tänka i ett led.
"Jag kände ingen på festen och folk kom och gick om vartannat, det förekom absolut knark på festen, det såg jag med egna ögon, så vem som helst kan ha smugit ner knark i nånting som lämnades ute i hallen.
Så jag lämnade självklart handväskan obevakad ute i hallen. På festen jag inte känner nån och knarkare springer ut och in genom dörren hela kvällen.
När jag släntrande därifrån så blev jag glatt överraskad av att den låg kvar öht och nu blir jag överraskad igen att det ligger knark i den.
För jag har ju såklart inte tittat i väskan sen igår."
Behöver Katja ens en handväska?
Det känns som hon hade kunnat rationalisera bort den ganska enkelt.
Va har hon i den? Tamponger och en tandborste. Inget som kostar mer än nån tjugolapp kan det va. Väskan i sig kan inte va värd många kronor heller, verkar det som.
Citat:
Ursprungligen postat av
FallerIfallerA
Den kvinnan är inte född som lämnar sin handväska i hallen med eller utan kokain!
+1
Jag kan inte förstå hur hon ska komma ur den här festhistorian.
Hon går på fest där hon vet att det finns för henne, åtminstone en känd narkoman som på festen brukar narkotika med andra.
Där lämnar hon sin handväska I HALLEN obevakad.
Det är ca 30 pers i en ca 80 kvm öppen planlösning lokal.
Ingen har trätt fram och bekräftat denna fest. Borde väl ligga lite kvällstidningspengar att hämta här.
Och vad är det här för tillställning. Låter som en röjarfest man hade som tonåring. Vad gör en 55+ riksdagsledamot där överhuvudtaget.
Det enda som kan rädda upp lite i den här soppan är om lägenhetsinnehavaren träder fram.
Om inte, kan man bortse från den här historian och lägga den åt sidan. Då den har ingen bärighet alls.