2026-05-11, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
"Men varför man skulle bli av med jobbet pga att man inte kan springa eller balansera, det fattar jag inte."

Vem har påstått det? Man kanske blir av med det för att man helt enkelt inte är på jobbet under en ganska lång tid.

"Melina som vi ju sedan diskuterat mest måste ju vara medveten om allt detta eftersom hon varit med i 72 andra program också."

Besatt av uppmärksamhet och att vara med i TV således.

"Mer ointelligent än vinnarna Aron eller Martin Melin kan jag ändå inte se att hon är."

Martin Melin tycker jag knappast framstår som intelligent när han pratar, Aron hade ju dock en viss smartness gällande pussel etc. och som den yngsta vinnare i Robinson någonsin. När han gav sin immunitet till motståndaren var det också klipskt tänkt.

Melina sa ju att hon var bra på pussel och dylikt, men när hon väl fick chansen där så var hon ju usel där med. Hennes lag förlorade väl den tävlingen då hon skulle avsluta med att pussla om jag inte minns fel.

"Att vara fysiskt handikappad som Melina är väl ändå bättre än att vara så otroligt puckade som Aza och Ola är?"

Det vettefan, även om Aza och Ola har låg chans att vinna så är den ändå större än Melinas. De kanske är mentalt handikappade, men Melina är ju både fysiskt och psykiskt handikappad och dessutom allmänt dryg och otrevlig utifrån vad jag sett.
Du menar att man säger upp sig. Tja det är väl ett val som folk kanske gör. De flesta tar väl dock tjänstledigt, är studenter, arbetslösa eller egna företagare.

Och ja, alla har större chans att vinna än en person som inte skulle klara två minuter på plankan. Men det har vi ju redan gaggat igenom några gånger. Folk börjar ju reta sig på oss. :-)
Citera
2026-05-11, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av padarocket
Spoiler, avsnitt 33.

Citera
2026-05-11, 15:56
Medlem
Citera
2026-05-11, 15:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Saklartvarta
Nej, du förstår fortfarande inte. I reality är det olika lätt (tacksamt) att framställa olika typer av personligheter på ett visst sätt.
Jag ser inget tacksamt i framställa honom så som HON säger, som sagt det är subjektiva åskiter och har inget med verkligheten att göra.

Hennes idol Melina behövde inte ens framställas på något sätt alla såg det var en idiot ifrån början tillslut
Citera
2026-05-11, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oneparttwo

Håller med i det mesta
Citera
2026-05-11, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notlostintheworld

Citera
2026-05-11, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
Är nog du som inte ens gått ut SFI med tanke på melina är din idol
Du klarade inte att läsa och förstå svensk text och när en användare var vänlig att upplysa dig om att du fattat fel, kunde du ändå inte tillgodogöra dig informationen. Bara ditt konstanta problem med versaler får det att skära i kroppen på även de som inte är svenskspråkiga.

Melina är inte min idol men jag föraktar män som behöver skicka en handikappad, fet kvinna till gränslandet för att kunna må bra. Samtidigt som man hojtar "kom igen nu gubben" och påstår att immuniteter är för fegisar så länge man vet att man själv inte behöver någon. De jag gillar i år har aldrig varit i samma lag som vare sig Melina, Ola, Mensur eller Aza. De är förlorare alla 4, tillsammans med lispsillen Carro. Det jag gillade med Melina var att hon gav oss tittare lite underhållning (helt fantastiskt att tänka sig hur de andra håller i henne när hon skiter) samt att hon knäppte översittarna på näsan genom att inte göra som hon hade lovat. Även det god underhållning. Tyvärr så har man ju numera möjligheter att hänga kvar även om man röstas ut i 17 öråd och förlorar 12 kamper om att komma tillbaka in i Robinson (Gränslandet är väl för fan Robinson det också) eftersom hälften av de som blir uttagna till Robinson kommer på att de inte gillar att vara hemifrån längre än en eftermiddag och ber om attfå åka hem. Så vi får dras med idioterna och till slut står väl skånejäveln där och ropar "så lätt blir ni inte av med mig" samtidigt som han viftar med Robinsonstatyetten.

Så fortsätt du att längta efter en lång kram av Ola och Aza som säkert skulle kunna ersätta din frånvarande farsa och göra lite människa av dig. För även om de är patetiska så verkar de kunna läsa och dra vissa enkla slutsatser iaf. Och barn har de ju bägge två. Så låt oss hoppas på att någon av dem kan förbarma sig och adoptera dig. Och dra ner på din skärmtid rejält.
Citera
2026-05-11, 18:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
"Men varför man skulle bli av med jobbet pga att man inte kan springa eller balansera, det fattar jag inte."

Vem har påstått det? Man kanske blir av med det för att man helt enkelt inte är på jobbet under en ganska lång tid.

"Melina som vi ju sedan diskuterat mest måste ju vara medveten om allt detta eftersom hon varit med i 72 andra program också."

Besatt av uppmärksamhet och att vara med i TV således.

"Mer ointelligent än vinnarna Aron eller Martin Melin kan jag ändå inte se att hon är."

Martin Melin tycker jag knappast framstår som intelligent när han pratar, Aron hade ju dock en viss smartness gällande pussel etc. och som den yngsta vinnare i Robinson någonsin. När han gav sin immunitet till motståndaren var det också klipskt tänkt.

Melina sa ju att hon var bra på pussel och dylikt, men när hon väl fick chansen där så var hon ju usel där med. Hennes lag förlorade väl den tävlingen då hon skulle avsluta med att pussla om jag inte minns fel.

"Att vara fysiskt handikappad som Melina är väl ändå bättre än att vara så otroligt puckade som Aza och Ola är?"

Det vettefan, även om Aza och Ola har låg chans att vinna så är den ändå större än Melinas. De kanske är mentalt handikappade, men Melina är ju både fysiskt och psykiskt handikappad och dessutom allmänt dryg och otrevlig utifrån vad jag sett.
Den här 2.3.4 är förmodligen lika funktionshindrad som sin idol melina.

Jag kan även se framför mig de har samma kroppsform, skillnaden är 1,2,3,4 klädstil ser ut som en felbeställning ifrån ali express
Citera
2026-05-11, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja

Citera
2026-05-11, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Sluta tramsa! Vi har haft ordentligt med många trådare som struntat tidigare o den hör tråden i när de ska använda Spoilerfunktionen! Är du ännu en av dessa som är Analfabet och ska hålla på att trigga oss andra som FATTAR att följa reglerna?

Barnsligt trots hör hemma i sandlådan - DET fattar du väl? 🤔
Men återigen, inlägget är så allmänt hållet (utan några spoilers) och postades därför. Jag vet att andra har skitit i spoilerfunktionen och spoilat ändå och yada yada, men det skulle jag självklart hålla mig för god för.

Släpp det nu.
Citera
2026-05-11, 18:50
Medlem
Efter att ha sett veckans alla avsnitt säger jag bara
Citera
2026-05-11, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrankFrebin
De två Aza hade problem med försvann tidigt pga deras tillkortakommanden. Han avläste dem rätt.

AZA ÄÄÄR ett ÄCKEL! Usch!! Kan produktionen ta ut det äckel päcklet! Nu!! Nyss!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in