2026-05-07, 08:02
Medlem
Jag har sen en tid tillbaka tyckt mig märka att Sonja fått känslor för Jonas och att det inte är besvarat.
Citera
2026-05-07, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Ja, det är ju dom som står för dramat. Hur rolig är svenne liksom?
Är väll inte ”blattar” som stått för Robinsondrama genom åren 😂 lägg ner skiten istället. Fattar inte att folk ser på det alls
Citera
2026-05-07, 08:23
Medlem
Vissa individer i Robinson är bara så vidriga så jag måste få ur mig det

Olas fruktansvärda flin när man Lasse skriker åt honom. Man ser hur gött han mår av att reta upp honom. Ola är en sådan vidrig person som alltid är lugn och mår bra av att få folk upprörda. Hans hemska uttal som är monotont är också vidrigt att lyssna på. Hans härskarstil också som tidigare gruppen fint lydde luktar narcissist kriterier på långt håll. Alla ska hänga upp immuniteten, men när han är illa ut, då behövs det inte längre. Och de andra är rena idioter som lyder.

Caroline gillade jag i början men hon är lika vidrig med sitt glada flin och låtsas alltid vara snäll och rättvist. Att säga att den ena har ”hotat” för att man säger att röstar du inte på oss, så röstar vi på dig är patetiskt. Hon gör samma sak att rösta ut andra som inte är i hennes pakt. Hon säger det inte men gör samma sak.

Aza är också patetisk. Först vill han inte tävla för att inte åka ut, men när Ola gör det då gör han det också. Tönt som ser Ola som sin idol. Visar vilken mes till ”man” han är.
Många idioter man stör sig på i denna säsong verkligen.

Lasse kan vara en jobbig gubbe, men gillar honom alltmer.

Nathalie har jag gillat från början och hon verkar nice.

Jonas gillar jag fortfarande och Halil må vara lite hal, men det är ju Robinson.

Hoppas på Nathalie och Halil som vinnare!

Just det, Iki….. manshatare nr 1. Fy fan att ha henne på sitt jobb eller ngt. Inte konstigt hon är ”klövfru” eller vad hon kallar sitt yrke för. Ingen annan än någon med klövar hade pallat med henne, oavsett om det är en gris, ko eller en djävul på klövar….

AAAh, nu mår jag mycket bättre
Citera
2026-05-07, 11:12
Medlem
Vilket skämt det har blivit med Gränslandet.
Citera
2026-05-07, 17:28
Medlem
Finns det någon i produktionen som heter Göran och äter kiwi till frukost? Jag vägrar nämligen titta på tv program där sådant trams förekommer.
Citera
2026-05-07, 18:08
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notlostintheworld
Jag har sen en tid tillbaka tyckt mig märka att Sonja fått känslor för Jonas och att det inte är besvarat.
Är inte Jonas bög?
Citera
2026-05-07, 19:52
Medlem
Carro hatar jag mest just nu, slynan skall ha döskallen!
Citera
2026-05-07, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yeees
Vilket skämt det har blivit med Gränslandet.

Ja vafan är det för skit egentligen? Åker man ut ska man åka ut, inte bli dumpad på en annan strand och vänta på räkmackan tillbaka in i Robinson igen

Spoiler från senaste Plus-avsnittet:

Citera
2026-05-07, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Feministfitta

😂 Varför är jag inte förvånad? Du slänger dig alltså med ett uttryck som består av två ord. Det ena handlar om kvinnans rättigheter…är du emot dessa? Det andra tycker jag verkligen inte att du borde använda i någon form av försök att vara otrevlig eller trycka till någon… Eller tycker du inte om fitta?
Citera
2026-05-07, 20:18
Medlem
lunarluddes avatar
Håller på Ola, Carro, Aza och Lasse
Citera
2026-05-07, 20:31
Medlem
Bertillas avatar
Vad är det för fel på Jonas! Skitsnygg, vältränad, bygger hus men maskar i lagarbetet. Ljuger och spelar skadad och klankar ner på att de andra att de slösar energi genom att bygga lägret. Han tänker inte på att detta kommer att visas i TV!
Citera
2026-05-07, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Håller på Ola, Carro, Aza och Lasse

Carro är rätt nice ja, och hon verkar verkligen ogilla Jonas. Kan förstå varför, han verkar jävligt oskön och oärlig.

Känns lättare att hålla på det gänget än på Nord-gänget. Känns inte som att man kan lita det minsta på en enda jävel i Nord, allra minst Jonas. Och Halil är bara hal. Tror han kommer ryka pga dubbelspelandet till slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in