2026-05-21, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Fy satan vilken vidrig narcissist Ola är. Fruktansvärt obehaglig personlighet. Där ligger t om Aza i lä.
Olas videosamtal med sin familj gav mej rysningar.
Där det är ingen lycklig familj. Spel för gallerierna bara. Sönerna såg ju helt bortkomna ut.
Dessutom när Ola vann videosamtalet står fanskapet framför Anders och torkar "'glädjetårar' som inte finns. Nä fy fan vilket äckel!
Ha ha ha, exakt så. Gissar att familjen hoppas att han är borta lääääänge.
Citera
2026-05-21, 15:56
Medlem
Om örådet:

Citera
2026-05-21, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvindsackordet
Om örådet:

Citera
2026-05-21, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja

Citera
2026-05-21, 18:16
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Nä, sett det även i AUS. Men kanske mer en auktion där EN får en telefon eller ett brev. Då får de väga brev mot ex möjlighet till mat eller en immunitet.

De nära o kära får däremot komma på finalen då. En tortyrtävling som flera gånger pågått i typ 5-6 h.
Efter att du skrev detta, så kommer jag ihåg detta från Aus. Tortyrtävlingen brukar vara spännande att se på.

Citat:
Är det inte för att så många hoppat av? De behöver väl ha några med sig in i finalveckan. De brukar väl typ vara 8-9 st i början av veckan!
Brukar vara flera som hoppar av i varje säsong, de flesta lämnar utan vettig anledning. Produktionen ligger flera steg framåt och har alltid planer de kan sätta in när någon lämnar om det skulle behövas.

Exempel: Robinson 2022 höstsäsongen när L-O vann. Då var det sju personer som lämnade.
Citera
2026-05-21, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
sluta nu du vet lika mycket som melina om vad spoila är dvs ingenting, det går inte spoila något som hände förra veckan
Egentligen så skrev jag ju att jag skulle göra som de andra som tröttnat på dig, ignorera. Men så här då.

Hon lämnade i avsnitt 28 som släpptes i söndags. Då släpptes också avsnitt 29, 30 och 31. Jag såg alla dessa avsnitt i måndags har jag för mig. Och mindes inte i vilket avsnitt hon lämnade och än mindre när dessa avsnitt kan ses av de som inte har PLUS. Och så här skrev jag:

"Du spoilar inte nu? Kollar ju bara på Play och ligger ibland lite före. Ville inte skriva att hon fått lämna."

Det betyder följande: Har de som inte har PLUS också sett avsnittet där hon åkte ut?

Dvs jag har ingen som helst koll på när saker blir släppta till de fattiga stackare som inte har råd med PLUS. Därav min enkla fråga.
Citera
2026-05-21, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvindsackordet

Citera
2026-05-21, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Efter att du skrev detta, så kommer jag ihåg detta från Aus. Tortyrtävlingen brukar vara spännande att se på.

Brukar vara flera som hoppar av i varje säsong, de flesta lämnar utan vettig anledning. Produktionen ligger flera steg framåt och har alltid planer de kan sätta in när någon lämnar om det skulle behövas.

Exempel: Robinson 2022 höstsäsongen när L-O vann. Då var det sju personer som lämnade.

Mer tortyrtävlingar i sverige! Nämen här ändrar de ju ofta reglerna efter ett tag till tex ”nu får ni bara hänga i händerna” och då blir det ju ofta avgjort snabbt.

Jo det är sant, men började de med så mkt färre i år? Tycker det är ovanligt få kvar?!
Citera
2026-05-21, 19:49
Medlem
Citat:

Citera
2026-05-21, 19:51
Medlem

Detta visas först på söndag för dem utan plus, så du vet ☺️
Senast redigerad av Skogsvindsackordet 2026-05-21 kl. 20:02.
Citera
2026-05-21, 19:52
Medlem
Sillfabrikorens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det verkar vara många i tråden som inte uppfattat hur många röster Jonas fick, och av vem.
Därför kommer facit här: Jonas fick 3 röster, från Aza, Ola och Amadeus.
Tack för spoilern.........
Citera
2026-05-21, 19:55
Medlem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här