Citat:
Ursprungligen postat av
MentalKristid
Jag har haft Carro som favorit länge för hon varit så snäll å rimlig i allt hon säger men tycker att hon börjar visa upp riktigt bitchiga sidor nu.
Aza och Lasse är båda obehagliga med sina utbrott.
Just nu gillar jag Amadeus bäst men han har knappast en chans.
Carro är van att sätta gränser, hon har två barn vilket i och för sig inte betyder att folk kan sätta gränser för dom utan uppfostrar barn utan gränser. Själv gillar jag att hon ifrågasätter.
Aza är också bra på att ifrågasätta men får skit för det då han gör det på ett gränslöst sätt vilket resulterar i utbrott. Han har både jobbiga sidor och bra sidor.
Lasse framstår som en känslomässigt omogen person, men han har sina poänger och jag tror inte folk förstår sig på hur han spelar. Ja, han får också starka känslomässiga utbrott men är ingen person som man blir rädd för. Som en del andra i tidigare säsonger...
Amadeus är det tydligen många som irriterar sig på. Men inte jag, tycker han är ganska harmlös men kan inte vara lätt att leva med då han säger att han mår bra då andra mår dåligt. Illavarslande.
Sonja är en riktig bitch, Halils obehagliga blattesidor kommer fram när han blir provocerad, late Jonas tar sig fram med hjälp av bitchiga Sonja och menlösa Marie och svansen Lasse och Halil. Jonas är otroligt duktig i fysiska tävlingar, men hur är han när det kommer till pussel?
Ola har jag inget emot, vem är perfekt, han är bara en vanlig snubbe som försöker ta sig fram. Det var väl det som förde honom till Brasilien, och jobba som kock. Vet inte om han har eget företag men det skulle inte förvåna mig. Han bor flott vid havet med swimmingpool, måste ha varit en kul resa för Nathalie och Amadeus att bli bjuden till Brasilien och honom.