2026-05-11, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av padarocket
Spoiler, avsnitt 33.

Citera
2026-05-11, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
Åh nej ett till melinaälskande feministfnask, hur hittar alla dem hit egentligen?

Hej Rumpollon,
Jag vill bara understryka att Melina står som nr 2 på min kräkslista. På plats 1, -1, 0,1och 0,01 står….Aset Aza 😁 Ett riktigt praktarsle med mobbartendenser och tänder som om nån har kastat in dem i munnen på honom. Med ett ordförråd som en tre-åring och hög som en brevlåda. Usch…är han ens en människa?
Citera
2026-05-11, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notlostintheworld

Ang Marie så har det varit hemma hos om henne för några veckor sedan. Bor på bondgård och har ”riktigt jobb” också. Tror hon dessutom jagar och verkar väl allmänt friluftsvan. Var säkert därför hon ändå var fyra i eldkamp också men man glömmer lätt bort att hon ens är med… mkt möjligt att det är strategi.
Citera
2026-05-11, 21:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMarxx
Hej Rumpollon,
Jag vill bara understryka att Melina står som nr 2 på min kräkslista. På plats 1, -1, 0,1och 0,01 står….Aset Aza 😁 Ett riktigt praktarsle med mobbartendenser och tänder som om nån har kastat in dem i munnen på honom. Med ett ordförråd som en tre-åring och hög som en brevlåda. Usch…är han ens en människa?
Iki är hundra gånger värre, dessutom lättkränkt med lägger sig för hon inte fick välja tävling

Ska vi gå på personliga påhopp som verkar vara din melodie så är ju Aza en fotmodell jämfört med Iki snälla
Citera
2026-05-11, 21:49
Medlem
mensverkets avatar
Sonjas kropp börjar likna en antik byst-statyett.
Härlig Fupa.

Mkt intriger denna veckan. Vet inte om Carro eller Aza är fulast denna veckan.
Citera
2026-05-11, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja

Ang Marie så har det varit hemma hos om henne för några veckor sedan. Bor på bondgård och har ”riktigt jobb” också. Tror hon dessutom jagar och verkar väl allmänt friluftsvan. Var säkert därför hon ändå var fyra i eldkamp också men man glömmer lätt bort att hon ens är med… mkt möjligt att det är strategi.

Just det, nu kommer jag ihåg. Marie på bondgården.
Citera
2026-05-11, 22:48
Medlem
ronaldo77s avatar
Är det bara jag eller ser Azas ansikte ut som en myra?

Menar inte detta som en förolämpning. Menar att han bokstavligen ser ut som en Myra
Citera
2026-05-11, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notlostintheworld
Själv tror jag att majoriteten av mänskligheten inte orkar läsa era vendettor om Melina sida upp och sida ner här i forumet. Jag föreslår att ni använder mejlfunktionen istället.

Det här.
Hon har lämnat sedan länge, lägg ner nu.
Citera
2026-05-11, 23:03
Medlem
Citera
2026-05-11, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
Enligt vem? enligt dig? jag tycker inte alls det framställs så, det är dina subjektiva åsikter.

Är du så utvecklingsstörd så du inte förstår inte alla tycker som dig?

Det handlar inte om vad ngn av oss tycker om någon utan att vi vet hur casting och klippning i reality fungerar. Tråkigt att du inte förstår ord och uttryck och käftar emot ngt som ingen sagt eller tyckt.
Citera
2026-05-11, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oneparttwo
Citera
2026-05-12, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Du menar att man säger upp sig. Tja det är väl ett val som folk kanske gör. De flesta tar väl dock tjänstledigt, är studenter, arbetslösa eller egna företagare.

Och ja, alla har större chans att vinna än en person som inte skulle klara två minuter på plankan. Men det har vi ju redan gaggat igenom några gånger. Folk börjar ju reta sig på oss. :-)

Endel kanske får kicken dock för att jobbet inte kan acceptera att man är borta så länge enbart för trams/nöje.

Ja, du kan ju aldrig acceptera att Melina förstörde för sitt lag, vilket hon självfallet gjorde. Du ska snacka om hur dåliga andra är när hon var odiskutabelt värst.

Det är väl inte bara plankan som Melina inte skulle klara. Hon kunde som sagt knappt resa sig upp på egen hand även när hon var frisk i början av Robinson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in