2026-05-11, 10:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Tar gerna emot meddelanden från personer som skriver med öppen idenntitet på instagram
Bilder krävs dock och sant namn,inget fejk
Nu pratade vi inte om dig, utan om ditt påstående om Jockiboi.
Har han så lite att göra att han vill inkorgen bombad av hatare?
Har har han förlorat alla sina uppdrag och börjar bli sysslolös, eller varför skulle han vilja fylla tiden med sånt?
Citera
2026-05-11, 10:07
Medlem
Citat:
Tar gerna emot meddelanden från personer som skriver med öppen idenntitet på instagram
Bilder krävs dock och sant namn,inget fejk

Det har aldrig slagit dig att vi inte vill prata med Jockiboi utan är här för att prata om honom?
Citera
2026-05-11, 10:07
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Oj, har du samma fetish som Jockiboi eftersom du tydligen ogillar att hon inte röker?

Uppenbarligen ser jag skillnad på vuxen och barn eftersom jag anser att det är de lögner Jockiboi spridit som vuxen som han ska ta ansvar för.
Barnet Jockiboi spred inte de lögnerna.

För att Linnea ska få pengar måste JockeyBoy först ge Christofer pengar så att Linnea kan ta Jockes pengar från Christofer
Så Christofer måste välja här och det är inte Jockes fel
Citera
2026-05-11, 10:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
För att Linnea ska få pengar måste JockeyBoy först ge Christofer pengar så att Linnea kan ta Jockes pengar från Christofer
Så Christofer måste välja här och det är inte Jockes fel
Så Jockiboi begår brott och hjälper Chrippa att undandra pengar från myndigheterna.
Där ser man.
Tur att han erkänt det för dig så du kan gå ut med det på Flashback.
Citera
2026-05-11, 10:10
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Nu pratade vi inte om dig, utan om ditt påstående om Jockiboi.
Har han så lite att göra att han vill inkorgen bombad av hatare?
Har har han förlorat alla sina uppdrag och börjar bli sysslolös, eller varför skulle han vilja fylla tiden med sånt?

Kommer absolut ej avslöjja min källa på att han är tilljänglig på instagram idag, men det är upp till er om ni vill skriva med honom.Det är en chans som kommer dröjja innan den kommer tillbax
Citera
2026-05-11, 10:12
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Så Jockiboi begår brott och hjälper Chrippa att undandra pengar från myndigheterna.
Där ser man.
Tur att han erkänt det för dig så du kan gå ut med det på Flashback.

JockeyBoy har hjelpt Christofer med pengar i många år och ej olagligt med gåvor till kär bror som Jocke vill hjelpa ur kriser
Citera
2026-05-11, 10:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Kommer absolut ej avslöjja min källa på att han är tilljänglig på instagram idag, men det är upp till er om ni vill skriva med honom.Det är en chans som kommer dröjja innan den kommer tillbax
Tror du på fullt allvar att någon som valt att skriva anonymt på Flashback skulle höra av sig och lämna sitt rätta namn till Jockiboi så att Jockiboi sen kan börja hota och trakassera dem?
Citera
2026-05-11, 10:14
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Det har aldrig slagit dig att vi inte vill prata med Jockiboi utan är här för att prata om honom?

Personliga frågor kommer jag ej besvara åt honom,så sånna frågor skriver ni till Jocke på instagram om ni vill ha svar
Obs att ha bilder och äckta namn,ej fejkade personuppgifter när ni skriver era frågor
Citera
2026-05-11, 10:16
Medlem
Citat:
Personliga frågor kommer jag ej besvara åt honom,så sånna frågor skriver ni till Jocke på instagram om ni vill ha svar
Obs att ha bilder och äckta namn,ej fejkade personuppgifter när ni skriver era frågor

Du är endast ett dåligt troll så ingen tar dig på allvar oavsett vad du skriver.

Vi är här för att skriva om Jocke. Du också.
Citera
2026-05-11, 10:19
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Du är endast ett dåligt troll så ingen tar dig på allvar oavsett vad du skriver.

Vi är här för att skriva om Jocke. Du också.

Jag vet redan att du är ett dåligt troll så det är bättre du använder instagram,det är där JockeyBoy finns!

Imorgon kommer han vara upptagen med att redigera kurragömma #3 och kommer inte hinna svara på frågor på instagram
Citera
2026-05-11, 11:09
Medlem
UTubes avatar
Det var en mycke intressant diskusion ingklusive planer Jocke hade med Anjo och Alex Cheesey på valborgsmässoafton,det skedde bakom kullisserna och finns alltså inte med på klippet Alex lagt upp VI FIRAR VALBORG I LUNDELL HUSET! men Jocke har det inspelat
Citera
2026-05-11, 11:15
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Han svarar ju inom 5 min varje dag dygnet runt.... ja eller svarar och svarar man får ett argt dm om man skriver något om honom i någon kommentar någonstans hahaha
Senast redigerad av 0.1 2026-05-11 kl. 11:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in