2026-05-11, 09:09
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Så du gillar en pedofil? du vet att jocke gillar små tjejer som röker? tycker du det är ok?
Hellre röker jag än är fattig som måste bo i skogen i ett hus på jul
Citera
2026-05-11, 09:10
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Hellre röker jag än är fattig som måste bo i skogen i ett hus på jul
Nu svarade du inte på frågan
Tycker du det är ok att tända på små flickor som röker? när man själv är en vuxen? eller är du pedofil själv?
Citera
2026-05-11, 09:10
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Jag har fått mer information än vad Anjo har gått ut med på sin u-tube kanal och vet mer om turerna bakom än Pallal vet
Vilka turer gällande att Jocke ljugit om vad som står i hans soc papper?
Citera
2026-05-11, 09:36
Medlem
Der verkar som om Jocke behövde mer interaktion på sina sociala medier igen.

Att svara på DM och hålla diskussionen igång i evigheter med hjälp av AI och andra är ett spel för att boozta hans algoritm, och plats på den påhittade ”maktbarrometern”.

Gå inte i fällan.
Citera
2026-05-11, 09:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag har redan förklarat för dig att du blandar ihop den framgångs rika Jocke med barnet Jocke
Och tro inte att du kommer komma undan med dina lögner, du vet vad som kommer
Du har ju helt rätt i att det inte är barnet Jockiboi som kommit med alla dessa lögner och påhitt för att väva en offerkofta till fame, det är den vuxne Jockiboi som ljuger och smutskastar. Jag tror inte det finns någon som inte kan se det.
Senast redigerad av micro113 2026-05-11 kl. 09:56.
Citera
2026-05-11, 09:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Du vågar inte skriva till Jocke för du vill vara feg anonym pussy boy
Varför tror du att Jockiboi vill att anonyma konton på Flashback skriver till honom?
Varifrån har du fått den idén?
Citera
2026-05-11, 09:57
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du har ju helt rätt i att det inte är barnet Jockiboi som kommit med alla dessa lögner och påhitt för att väva en offerkofta till fame, det är den vuxne Jockiboi som ljuger och smutskastar. Jag tror ingen inte kan se det.

Du ser ej skillnad på vuxen och barn? Linnea är som ett barn i en vuxens kropp och hon röker inte ens
Christofer borde lemna den fattig lappen efter han kommit ut
JockeyBoy har inte förlorat sitt håpp om att Christofer ska komma tillbax till familien
Citera
2026-05-11, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hakefjorden
Der verkar som om Jocke behövde mer interaktion på sina sociala medier igen.

Att svara på DM och hålla diskussionen igång i evigheter med hjälp av AI och andra är ett spel för att boozta hans algoritm, och plats på den påhittade ”maktbarrometern”.

Gå inte i fällan.

Det stämmer enbart om man lockas att ta diskussionen utanför flashback. Så länge vi håller diskussionen på flashback så har det ingen inverkan på maktbarometern.
Citera
2026-05-11, 10:01
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varför tror du att Jockiboi vill att anonyma konton på Flashback skriver till honom?
Varifrån har du fått den idén?

Tar gerna emot meddelanden från personer som skriver med öppen idenntitet på instagram
Bilder krävs dock och sant namn,inget fejk
Citera
2026-05-11, 10:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Du ser ej skillnad på vuxen och barn? Linnea är som ett barn i en vuxens kropp och hon röker inte ens
Christofer borde lemna den fattig lappen efter han kommit ut
JockeyBoy har inte förlorat sitt håpp om att Christofer ska komma tillbax till familien
Oj, har du samma fetish som Jockiboi eftersom du tydligen ogillar att hon inte röker?

Uppenbarligen ser jag skillnad på vuxen och barn eftersom jag anser att det är de lögner Jockiboi spridit som vuxen som han ska ta ansvar för.
Barnet Jockiboi spred inte de lögnerna.
Citera
2026-05-11, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet
Någon som har sett äckel Ceesay's och Prefab Andreas (lika äcklig han) senaste Yt video där de hundar med Jocke och Chipstuttten (spyan står uppe i halsen)?

Upplagd för några h sen..

De voffar efter Boi likt resten av alla ... Fyfan vad de sjönk i mina ögon.
Alla som vill se Jocke böja på knäna i otakt behöver inte göra sig besvär.

Jocke har nämligen sagt till Ceesay att de inte får filma under spelningen eftersom han har ”lagt copyright på musiken”. Det är ju inte ens hans musik men ok, övriga låtar då?

Blev Ceesay lurad, eller var det bara en omskrivning för att Jocke inte tål att det läggs ut oredigerade filmer av honom när han låtsas skruva på knappar i tron att han är DJ?
Citera
2026-05-11, 10:04
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Läs vad jag beskriver så slipper du fråga samma fråga
Vi diskuterar dokumentären som tog upp att Jocke ljugit om vad som står i hans soc papper.
Och då svarar du "vet mer om turerna bakom"
Så jag frågar igen, vilka turer gällande att Jocke ljugit om vad som står i hans soc papper?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in