2026-05-11, 11:25
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Kommer absolut ej avslöjja min källa på att han är tilljänglig på instagram idag, men det är upp till er om ni vill skriva med honom.Det är en chans som kommer dröjja innan den kommer tillbax
Vem skulle vilja vara intresserad av att prata med Jockiboi?
Det finns inget som han skulle kunna säga för att få mig att ändra uppfattning om honom. Han är en fake. En fraud. En narcisistisk psykopat som till och med gått ut med att han köpt sex. Men ändå tillåts han att fortsätta. Obegripligt. Här pratar vi om honom och tillåts att spekulera. Snälla höj din nivå några snäpp!
mvh
HH
Citera
2026-05-11, 11:46
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Du är endast ett dåligt troll så ingen tar dig på allvar oavsett vad du skriver.

Vi är här för att skriva om Jocke. Du också.
Inte bara ett troll, tydligen en pedofil också som hans husgud är
Citera
2026-05-11, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Vem skulle vilja vara intresserad av att prata med Jockiboi?
Det finns inget som han skulle kunna säga för att få mig att ändra uppfattning om honom. Han är en fake. En fraud. En narcisistisk psykopat som till och med gått ut med att han köpt sex. Men ändå tillåts han att fortsätta. Obegripligt. Här pratar vi om honom och tillåts att spekulera. Snälla höj din nivå några snäpp!
mvh
HH
Precis. Inget han säger går att lita på. Det är troligen inte ens Jocke själv som svarar på DM, vem tror ens det?

Eftersom det görs så mycket reklam just nu behövs det uppenbarligen mer visningar och interaktion på hans plattformar, allt för att den uppblåsta fasaden inte ska vackla…
Citera
2026-05-11, 12:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det var en mycke intressant diskusion ingklusive planer Jocke hade med Anjo och Alex Cheesey på valborgsmässoafton,det skedde bakom kullisserna och finns alltså inte med på klippet Alex lagt upp VI FIRAR VALBORG I LUNDELL HUSET! men Jocke har det inspelat
Varför berättar du det?
Har han hotat Anjo och Ceesay nu? Vad kan han ha på dem som inte matchas av det de kan ha på honom?
Citera
2026-05-11, 12:37
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag berettar det för att det är sant, jag vet saker och det vet ni redan, jag har redan bevisat det med mitt förra konto mutemute123 som jag avslutade för att jag blev less på kontonamnet
Synd att du inte blev less på dina egna lögner och tomtugg och kom tillbaka med något vettigare.
Med hänsyn till hur mycket du ljög på ditt förra nick så utgår jag ifrån att du ljuger som vanligt.
Inte för jag bryr, det är ju mer Anjo och Jockibois problem att de har lögnare som rider på deras namn.
Citera
2026-05-11, 13:47
Medlem
Citat:
Jag ljuger inte, mutemute123 var jobbigt att skriva så därför skapade jag detta konto istället och som mer relaterar till min expertis som är YouTube
Den som försöker rida på Jockeyboys namn mest är Linnea, via brorsan Christofer, och även husbilsparet som säljer tröjor i JockeyBoys namn, en kommande stämning är på väg däråt, kommer bli dyrt men småpengar för Jocke

Ursäkta men det verkar faktiskt som att det är Jockiboi som är helt besatt av Linnea!
Han bryr sig inte det minsta om Chrilles barn, utan använder lillen som ett slagträ för att förstöra.
Han har aldrig brytt sig om barnet. Detta är sanningen.
Citera
2026-05-11, 13:52
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
Ursäkta men det verkar faktiskt som att det är Jockiboi som är helt besatt av Linnea!
Han bryr sig inte det minsta om Chrilles barn, utan använder lillen som ett slagträ för att förstöra.
Han har aldrig brytt sig om barnet. Detta är sanningen.

Har hört ett rykte om att Linnea överväger döpa sitt egna barn, som Christofer tror är hans, efter Jockes Lilou eller någon variant på namnet
Det är ganska obehagligt gjort om hon faktist full följer
Citera
2026-05-11, 13:56
Medlem
Citat:
Har hört ett rykte om att Linnea överväger döpa sitt egna barn, som Christofer tror är hans, efter Jockes Lilou eller någon variant på namnet
Det är ganska obehagligt gjort om hon faktist full följer

Varför fortsätter Jockiboi skicka meddelanden till Linnea?

Smöriga meddelanden dessutom.
Citera
2026-05-11, 14:00
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Varför fortsätter Jockiboi skicka meddelanden till Linnea?

Smöriga meddelanden dessutom.

Den versjon jag har hört är att JockeyBoy för Chloes skull försöker rädda den lilla chans som finns för att Chloe ska få så bra uppvext som bara möjligt trots fängelse-pappa och livsfarlig styv mor
Citera
2026-05-11, 14:06
Medlem
Citat:
Den versjon jag har hört är att JockeyBoy för Chloes skull försöker rädda den lilla chans som finns för att Chloe ska få så bra uppvext som bara möjligt trots fängelse-pappa och livsfarlig styv mor

Hur skulle det påverkas av smöriga meddelanden menar du?
Citera
2026-05-11, 14:13
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Hur skulle det påverkas av smöriga meddelanden menar du?

Linnea fungera så som person, minns när Christofer berömmde henne och gav henne vad hon ville ha var allt drömmen men så fort Christofer sa ifrån anmälde hon honom för misshandel och anklagade honom inför Chloe
Jocke offrar sin stålthet, viker sig och smörar för Chloes skull, Jocke sätter Chloes bästa före sitt eget bästa
Hedersvärt och simpatiskt gjort av Jocke och det är vannligt förekommande i Lundell huset att Jocke offrar sin stålthet för att hjälpa anhöriga och vänner
Citera
2026-05-11, 15:21
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Linnea fungera så som person, minns när Christofer berömmde henne och gav henne vad hon ville ha var allt drömmen men så fort Christofer sa ifrån anmälde hon honom för misshandel och anklagade honom inför Chloe
Jocke offrar sin stålthet, viker sig och smörar för Chloes skull, Jocke sätter Chloes bästa före sitt eget bästa
Hedersvärt och simpatiskt gjort av Jocke och det är vannligt förekommande i Lundell huset att Jocke offrar sin stålthet för att hjälpa anhöriga och vänner

Många trollkonton som är här inne nu och efterblivar sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in