2026-05-10, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Allt knarkande börjar nog ta ut sin rätt nu. Sen är hon i så desperat behov av uppmärksamhet så tror faktiskt mycket av det hon gör är för att höras och synas konstant. Sen har hon ju lågt IQ eller IF så hon fattar ju inte själv.. och Pernilla borde be henne hålla käften. Komma som en besserwisser och vägleda sin mor som ensam fostrat 4 barn. Noll respekt för sin mamma.
Bauer är en vandrade rödflagg som hoppas få sätta på Bianca och han och dottern S är så kändiskåta.
Pernilla släng ut han .

Ja verkligen noll respekt för sin mamma, men i senaste avsnittet såg man att Pernilla sa ifrån på sitt sätt. Pernilla sitter ju i synk och berör det många ser men så kommer förnekelsen och hon försöker vrida på det Bauer sagt till att han nog menade något annat.

Bauer vill alltså att hon ska röra honom mer, för HAN behöver det. Det ska komma spontant och när Pernilla säger att hon tycker att dom har närhet så är det inte på det sätt HAN önskar. För HAN vill verkligen känna att hon vill det lika mycket som han och inte bara gör det för att citat ” pleasa honom”

Pernilla borde fatta att det blir inte bättre än så här, vad hon än gör så kommer han aldrig känna sig nöjd. Det är lätt att sen missa hur han stolt i rösten säger inför Bianca när hon imponeras av att han fortfarande stannat kvar i förhållandet att han varit på väg att lämna 2-3 gånger.

Pernilla lever verkligen i förnekelse, tyvärr. Hur var det nu, sa han inte också i ett program att han är henne trogen. Som om det skulle vara något beundransvärt i ett äktenskap som går in på sitt andra år
Citera
2026-05-10, 00:35
Medlem
Citat:
Allt knarkande börjar nog ta ut sin rätt nu. Sen är hon i så desperat behov av uppmärksamhet så tror faktiskt mycket av det hon gör är för att höras och synas konstant. Sen har hon ju lågt IQ eller IF så hon fattar ju inte själv.. och Pernilla borde be henne hålla käften. Komma som en besserwisser och vägleda sin mor som ensam fostrat 4 barn. Noll respekt för sin mamma.
Bauer är en vandrade rödflagg som hoppas få sätta på Bianca och han och dottern S är så kändiskåta.
Pernilla släng ut han .
När jag förstod att Bianca skulle återvända till denna, lite patetiska ”såpopera” tänkte jag att nu får det banne mig vara nog. Det har varit en lättnad under de senaste säsongerna när hon bara var med lite då o då. Detta stackars ”flickebarn” (som P kallar henne) är för mig en energitjuv och jag fixar inte att lyssna på hennes klagande och kritiserande.
Det är min personliga åsikt och det är kanske bara jag som känner så.
Citera
2026-05-10, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-traktorforever
När jag förstod att Bianca skulle återvända till denna, lite patetiska ”såpopera” tänkte jag att nu får det banne mig vara nog. Det har varit en lättnad under de senaste säsongerna när hon bara var med lite då o då. Detta stackars ”flickebarn” (som P kallar henne) är för mig en energitjuv och jag fixar inte att lyssna på hennes klagande och kritiserande.
Det är min personliga åsikt och det är kanske bara jag som känner så.
Tror att många känner som du. Åter i såpan och rädd att bli bortglömd. Bäst att synas igen.Tror inte hon har så mycket att göra om dagarna nu mer än att fixa sig, sola och shoppa.
Tror att många har tröttnat på henne så semester med supa runt världen verkar ju vara det enda hon gör flickebarnet. Hon behöver ju verkligen hjälp .
Citera
2026-05-10, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagge100
Så länge folk bryr sig (inklusive jag själv) så kommer cirkusen fortsätta. Vi föder och göder hela klanen W. Respekt dock till B och T som inte verkar sälja sig lika billigt.

Jag vet heller inte vad jag ska tro om P&C.B längre. Efter senaste avsnittet av WV undrar jag vad det på riktigt är som är galet med P?? Jag tror den enda hon går igång på är sig själv. Och uppmärksamhet. Utan det är hon ingen, sorgligt nog. Hon har många vänner och stor familj, men inget betyder något om det inte exponeras.

Alltså samtalet de hade var så sjukt. Sen måste man så klart vara medveten om att filmteamet var där och alla (utom P) skärper sig, men hon är mindre mogen än ett litet barn på vissa plan. På riktigt.

Hennes kommentarer till Bauer ang hans kläder och utseende måste bero på att hon inte har någon som helst respekt för honom. Noll. Då blir man elak. Dom ska inte vara ihop. Har man någon slags självrespekt drar man, fortare än kvickt, från ett sådant förhållande!! 😱

Hon stannar kvar för att hon inte vill vara singel igen. Högre status att vara gift. That's it.
Tror hon säger detta för att han är så jävla nedlåtande, tillrättavisande och påpekar alla hennes brister . C är så lättkränkt.
Citera
2026-05-10, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DocSpot12
Ja verkligen noll respekt för sin mamma, men i senaste avsnittet såg man att Pernilla sa ifrån på sitt sätt. Pernilla sitter ju i synk och berör det många ser men så kommer förnekelsen och hon försöker vrida på det Bauer sagt till att han nog menade något annat.

Bauer vill alltså att hon ska röra honom mer, för HAN behöver det. Det ska komma spontant och när Pernilla säger att hon tycker att dom har närhet så är det inte på det sätt HAN önskar. För HAN vill verkligen känna att hon vill det lika mycket som han och inte bara gör det för att citat ” pleasa honom”

Pernilla borde fatta att det blir inte bättre än så här, vad hon än gör så kommer han aldrig känna sig nöjd. Det är lätt att sen missa hur han stolt i rösten säger inför Bianca när hon imponeras av att han fortfarande stannat kvar i förhållandet att han varit på väg att lämna 2-3 gånger.

Pernilla lever verkligen i förnekelse, tyvärr. Hur var det nu, sa han inte också i ett program att han är henne trogen. Som om det skulle vara något beundransvärt i ett äktenskap som går in på sitt andra år

Han är typiskt narcissist. Manipulation på hög nivå här.
Citera
2026-05-11, 12:01
Medlem
Citat:
Han är typiskt narcissist. Manipulation på hög nivå här.

Ja, jag tycker att det är übertydligt. Nu är BI en s.k. "flying monkey" också.
Citera
2026-05-11, 12:26
Medlem
Vad har hänt med Bianca? Hon har ju alltid varit rätt "mycket", men inte på denna nivå. På varenda synk hon gör så bara skriker hon ju? Och stimmar nått gudförbannat, så man får stress utav att titta.
Det är väldigt tydligt tycker jag att hon "spelar över", antagligen för att hon tror att hon är kul.
Sen kanske boostad av sin adhd-medicin (som hon kanske inte ens behöver)?
Citera
2026-05-11, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 03klipo
Vad har hänt med Bianca? Hon har ju alltid varit rätt "mycket", men inte på denna nivå. På varenda synk hon gör så bara skriker hon ju? Och stimmar nått gudförbannat, så man får stress utav att titta.
Det är väldigt tydligt tycker jag att hon "spelar över", antagligen för att hon tror att hon är kul.
Ja eller booz OCH ADHD-medicin 😁🤩‼️
Citera
2026-05-11, 20:13
Medlem
Citat:
Nej, håller med. Hon har betalt för att få den och sin diagnos.
Hon har bara lågt IQ. Blir inte bättre av att trycka in Elvanse
Citera
2026-05-11, 21:01
Medlem
Citat:

Hon är en helt annan person än hon var i tidiga säsonger av Wahlgrens värld. Jag förstår att man utvecklas och förändras som människa, det är inte det. Men hon har gått från en ganska söt, stundvis normal och relativt sinnad tjej till en fullkomligt hysterisk, narcissistisk, gapig och extrem-vulgär dåre rent ut sagt.

Det är inte bara synkarna eller delar utav Wahlgrens värld, hennes numera vrickade personlighet bekräftas i elle-galor med kenzas man, poddar och hennes egna storys. Det är alltså inte teater-spel för att dra tittare till Wahlgrens värld. Hon är genuint urspårad.

Hon verkar oerhört påfrestande att vara omkring. Hon har iof alltid varit plumpt elak och styrande mot sin mamma och gissningsvis även Philippe. Hon verkar gå igång på drama och bråk. Philippe och hennes grannar hade klagat många gånger på deras högljudda bråk.

Är aggressiviteten nedärvd från pappa misshandlar-Emilio må tro?

Med hennes personlighetsdrag och obegränsade ekonomi känns det såklart som ett naturligt steg att ha behövt köpa en nära vän och ständigt sällskap -alla ”koordinator”/personliga assistenter hon har på löpande band.

Sorry denna post kanske hade passat bättre i hennes egen tråd.
Citera
2026-05-11, 22:02
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Tidigare har jag tillhört dem som ändå gillat Bianca, jag har kunnat sympatisera med henne. Jag tycker att hon var ganska rolig och hade en skaplig självdistans.

Jag tyckte det var trist när hon skulle försvinna från WV.

Numera tycker jag tyvärr att det mest är pinsamt när hon är med. Hon är så överspänd och omgjord, fysiskt. Väldigt tråkigt att hon inte kunnat trivas med sig själv som hon var.

Hon har ju talanger både som sångerska och inom dans. Att hon inte kunde vara nöjd med detta, som många säkert avundas henne.

Personligen tycker jag att hon såg bättre ut innan allt var så fejkat.

Hennes utbrott känns verkligen hysteriska. Allt är ”det sääämsta/bääästa i heeela mitt liiiv”.

Hoppas hon fasas ut ur programmet, gärna tillsammans med CB.

Jag tycker de passar ihop. Jag tror på riktigt att de skulle kunna bli lyckliga med varandra.
Senast redigerad av StudebakerHog666 2026-05-11 kl. 22:09.
Citera
2026-05-12, 10:35
Medlem
Tror jag absolut att det är för! Skulle gått i taket i hennes situation med de där två personerna som definitivt inte är bättre! Snarare tvärtom. Vad vore B utan sin mor och vad vore C(!) utan sin fru? Inte ett dugg ärligt talat.
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelvatten123
Tror hon säger detta för att han är så jävla nedlåtande, tillrättavisande och påpekar alla hennes brister . C är så lättkränkt.
Senast redigerad av Alsteralven3338 2026-05-12 kl. 10:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in