2026-09-22, 21:45
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Var har du fått det ifrån?
Det är min egen teori . Tycker han verkar trivas och ser mycket gladare ut när han umgås med bögar. Kolla den elektriska blicken när han har handen innanför skjortan på Pråmell. Då tror jag det gick för han...
Inte ens i närheten av den glädjen när han fotas med frugan...
Citera
2026-09-22, 22:01
Avslutad
Att både benjamin och theo gillar killar också är ju allmänt känt
Citera
2026-09-22, 22:23
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustafAgrell
Att både benjamin och theo gillar killar också är ju allmänt känt
Att Benjamin verkar lite tveeggad tycker jag vi kan skvallra om
Theo tycker jag vi kan låta växa upp några år först
Citera
2026-09-22, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustafAgrell
Han blev väldigt poppis på kontoret bland kvinnorna efter att han blivit kändis vågar inte outa namnet på den han sätter på men det är en riktig skönhet

Han var väl ”kändis” innan han började på ICA.
Citera
2026-09-22, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Det är min egen teori . Tycker han verkar trivas och ser mycket gladare ut när han umgås med bögar. Kolla den elektriska blicken när han har handen innanför skjortan på Pråmell. Då tror jag det gick för han...
Inte ens i närheten av den glädjen när han fotas med frugan...
Det har varit känt länge att han spelar för båda lagen. Det viktigaste för honom är att de ser bra ut och har pengar eller status, det spelar ingen roll om de är män eller kvinnor.
Det är nog lite extra spännande om det är män, då kan han verkligen leva ut sitt feminina jag. Det finns ingen riktig manlig gen i den mannen. Det kan man se i hans beteende och fåniga leende.
Citera
2026-09-23, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Reagerade på att Bianca inte visste vad preliminärt betydde när Theo berättade att hans militärplacering var preliminär!

Det är ungefär lika smart som att fråga -Vad är tillfällig?Vad betyder det?aldrig hört
Citera
2026-09-23, 06:59
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canima
Det har varit känt länge att han spelar för båda lagen. Det viktigaste för honom är att de ser bra ut och har pengar eller status, det spelar ingen roll om de är män eller kvinnor.
Det är nog lite extra spännande om det är män, då kan han verkligen leva ut sitt feminina jag. Det finns ingen riktig manlig gen i den mannen. Det kan man se i hans beteende och fåniga leende.
Ja! Visste att min gayradar funkar😅Han är väldigt oattraktiv. Rent ut sagt äcklig med sitt jävla flin. Suger på tänderna när han pratar som en jävla psykopat.Har lagt upp foton på insta från någon Dressmanreklam och det är så dåliga bilder. Ser ut som han står modell för ett kungaporträtt. Blicken långt bort i fjärran .Handen på bältet. Lyfter han ena benet ser han ut som Captain Morgan 😂. Jävla fjantarsel! Dessutom fotat hemma i sovrumnet typ så han låter alltså PW ta foton och skickar sedan in dem ??? Känner igen tapeten .
Alltså så dåligt! Så B...som i Bauer. Tycker själv att han är guds gåva till mänskligheten men egentligen bara en böld i arslet!
Senast redigerad av SCHMACKOS 2026-09-23 kl. 07:44.
Citera
2026-09-23, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PollyLolly
Han var väl ”kändis” innan han började på ICA.

Tänkte samma sak. Tror personen driver med oss. Även om Bauer har en historik av att vara otrogen tror jag inte han skulle riskera att förlora Pernilla och det goda livet han lyckats ordna åt sig 😅
Citera
2026-09-23, 16:46
Medlem
Nja, en personlighet som Bauer tror att han klarar sig. Och skulle han bli påkommen kan jag lova att han pratar sig ur det. Är alltid någon annans fel. Han är en narcissist uti fingertopparna. Det finns de som t o m anser sig ha rätt till det. Skulle kunna se Bauer I det facket.
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Tänkte samma sak. Tror personen driver med oss. Även om Bauer har en historik av att vara otrogen tror jag inte han skulle riskera att förlora Pernilla och det goda livet han lyckats ordna åt sig 😅
Citera
2026-09-23, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Nja, en personlighet som Bauer tror att han klarar sig. Och skulle han bli påkommen kan jag lova att han pratar sig ur det. Är alltid någon annans fel. Han är en narcissist uti fingertopparna. Det finns de som t o m anser sig ha rätt till det. Skulle kunna se Bauer I det facket.

Ja det kan du ju ha rätt i. Saknar, tack och lov, personlig erfarenhet av denna typ av personlighet. På sätt o vis hoppas man ju att det stämmer…
Citera
2026-09-23, 18:13
Medlem
Nej det är ingen trevlig "åkomma" hos sin partner 😏
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Ja det kan du ju ha rätt i. Saknar, tack och lov, personlig erfarenhet av denna typ av personlighet. På sätt o vis hoppas man ju att det stämmer…
Citera
2026-09-23, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Nej det är ingen trevlig "åkomma" hos sin partner 😏

Nä, förstår det 😣🥺
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto