2026-05-24, 07:05
Bannlyst
Varför får man aldrig se Pernilla ensam med Christian? Måste alltid vara andra med?
Citera
2026-05-24, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svennesvensk
Varför får man aldrig se Pernilla ensam med Christian? Måste alltid vara andra med?
Hon vill nog inte. Han verkar lika rolig som en kubik ved. Förstår henne fullt ut.
Citera
2026-05-24, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Hon vill nog inte. Han verkar lika rolig som en kubik ved. Förstår henne fullt ut.

Ja, det spelar ingen roll vad de hävdar: hon vill uppenbarligen inte vara med CB.

Nu vill jag faktiskt inte elda på om CB läser här... För det kan trigga honom att pressa henne.

Så, till CB : Gilla läget. Du är nr 18, typ. Du visste garanterat vad du gifte in dig i och nu är det bara att acceptera.

Till PW: Stå på dig och låt aldrig CB få dig att börja grubbla på "rätt och fel". Finns inget. Tysken (!) har inte lösningen på allt. Du vet innerst inne!
Citera
2026-05-24, 12:45
Medlem
Tror du prickade helt rätt där.
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Ja, det spelar ingen roll vad de hävdar: hon vill uppenbarligen inte vara med CB.

Nu vill jag faktiskt inte elda på om CB läser här... För det kan trigga honom att pressa henne.

Så, till CB : Gilla läget. Du är nr 18, typ. Du visste garanterat vad du gifte in dig i och nu är det bara att acceptera.

Till PW: Stå på dig och låt aldrig CB få dig att börja grubbla på "rätt och fel". Finns inget. Tysken (!) har inte lösningen på allt. Du vet innerst inne!
Citera
2026-05-24, 14:59
Medlem
Citat:

Då slipper hon riskera att han kladdar på henne
Citera
2026-05-24, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
Nu filmar han växthus och klamrar sig fast som en igel. Medans frugan dricker bubbel med exmaken. Han har nog panik. Den fina världen har gett mersmak. Han vill nog inte lämna.
Han kommer inte lämna frivilligt. Det blir en kamp för P att få ut honom.
Citera
2026-05-24, 18:41
Medlem
Citat:
För att han är utråkig, gnällig och kritiserande. Och totalt humorbefriad.
Citera
2026-05-24, 22:14
Bannlyst
Att Pernilla har mysmiddag med exmaken Emilio men aldrig visar upp Christian, hur ska man tolka det?
Citera
2026-05-24, 22:21
Medlem
.
Citera
Igår, 10:34
Medlem
Tror att hon trivs i sällskapet och gör det inte enbart för Bs skull. Visserligen en isolerad händelse, men om man ser hur det sett ut över tid och även vad som blivit sagt så...ja det verkar för att tala ett ganska tydligt språk. I mina ögon tycker jag f ö att hon gör rätt, hans(C) sidor har absolut inte varit ok.
Citat:
Att Pernilla har mysmiddag med exmaken Emilio men aldrig visar upp Christian, hur ska man tolka det?
Citera
Igår, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Tror att hon trivs i sällskapet och gör det inte enbart för Bs skull. Visserligen en isolerad händelse, men om man ser hur det sett ut över tid och även vad som blivit sagt så...ja det verkar för att tala ett ganska tydligt språk. I mina ögon tycker jag f ö att hon gör rätt, hans(C) sidor har absolut inte varit ok.
Flera filmkameror på hennes insta så troligen arrangerat för kommande säsong av WV.
Citera
Igår, 13:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338

När såg man en mysmiddag med Pernilla och Christian där Pernilla ler in i kameran med Christian i bakgrunden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in