2026-05-06, 12:53
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexosigge
Antag att man har ett par fina bröst men så kommer grannfrun med nya sillisar.
Eller att man har en god hårväxt som man men helt plötsligt har grannen ännu bättre (efter att ha varit på väg att bli skallig).
Eller om man tränar och äter ett men helt plötsligt är fläskberget på jobbet smalare tack vare lite sprutor.

Jag kan på något sätt förstå irirtationen beträffande sprutorna. Du lägger ned tid han gör det inte. Fast å andra sidan lägger han ju en jävla massa pengar för sprutorna. Pengar denne har lagt tid på att få ihop. Samma sak annan approach. Resultatet kommer ju skilja då midre mage exempelvis kräver mer än bara fettförlust.

Men bättre tuttar och hår är ju inget man kan träna sig till. Ville grannen ha bättre tuttar finns det inte så många andra sätt än operation liksom.
Citera
2026-05-06, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CountBuster
Jag håller med. Det ser dessutom patetiskt och ytligt ut. Det signalerar låg självkänsla och får ofta motsatt effekt.

Ja, precis så.
Citera
2026-05-06, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rostochlok
Svårt att se att håret kommer tillbaka på någon oavsett hur många stödsamtal man har.

"de som gör dessa ONÖDIGA operationer..."
Citera
2026-05-06, 12:55
Medlem
Triremers avatar
Helt ärligt finns det ingen jag skulle vilja byta utseende med. Kanske mitt yngre jag och min bästa form men inte med någon annan.
Citera
2026-05-06, 13:11
Medlem
Loreias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FilipDick
Alla med sillisar har antagligen uringat eller supertajta toppar så bröstvårtorna klyver genom tröjan. Punkt slut jag blir förbannad på det ok?

Jag har inte det? Idag har jag en oversize Warhammer t-shirt på mig med en sportbh under, inte så jäkla sexigt direkt
Citera
2026-05-06, 13:15
Medlem
Loreias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Är väl därför bh finns?

Att köpa bh:ar när man har riktigt tunga bröst och speciellt om det är mycket lös hud är en mardröm. Det är skitsvårt att hitta något som är bekvämt, håller och ser ens någorlunda ok ut. Ofta får man lägga ut runt 1000-lappen för en bh.
Det är just en väldigt stor skillnad på att ha stora men fasta bröst, oavsett om det är naturliga eller fixade, mot att ha just tunga hängiga bröst.
Citera
2026-05-06, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Att köpa bh:ar när man har riktigt tunga bröst och speciellt om det är mycket lös hud är en mardröm. Det är skitsvårt att hitta något som är bekvämt, håller och ser ens någorlunda ok ut. Ofta får man lägga ut runt 1000-lappen för en bh.
Det är just en väldigt stor skillnad på att ha stora men fasta bröst, oavsett om det är naturliga eller fixade, mot att ha just tunga hängiga bröst.

Skiter väl jag i? Jag blir fortfarande förbannad och anser det horigt med sillisar. Du försökte skydda det och drog de mot att man inte stoppar in sillisar osv. Men du har ju själv stoppar in det
Citera
2026-05-06, 13:19
Medlem
Loreias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FilipDick
Skiter väl jag i? Jag blir fortfarande förbannad och anser det horigt med sillisar. Du försökte skydda det och drog de mot att man inte stoppar in sillisar osv. Men du har ju själv stoppar in det

När skrev jag att man inte stoppar in det?
Är du lika förbannad på män som gör ingrepp och dylikt?
Citera
2026-05-06, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
När skrev jag att man inte stoppar in det?
Är du lika förbannad på män som gör ingrepp och dylikt?

Innan.
Om män skulle göra sillisar hade jag vart lika förbannad. Men extra horigt på brudarD det va väl därför du gjorde det för att utstråla mer sexighet för dina tuttisar?
Citera
2026-05-06, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Helt ärligt finns det ingen jag skulle vilja byta utseende med. Kanske mitt yngre jag och min bästa form men inte med någon annan.

Då är du ju en störd narcissist. Finns ju hur många som helst som ser bättre ut än dig.
Citera
2026-05-06, 13:36
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Då är du ju en störd narcissist. Finns ju hur många som helst som ser bättre ut än dig.

Det är möjligt men jag vill se ut som mig själv av flera skäl. Dels är det vad jag är van vid, jag är lagom lång, muskulös osv sen har jag också haft en otrolig framgång med kvinnor. Så snygghet/attraktionskraft är det ingen brist på. Rent objektivt ser jag bra ut. På t.ex. Photofeeler har jag 9,2 på attractive.

Jag kan inte relatera till att vilja se ut som någon annan.
Citera
2026-05-06, 14:56
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Antag att man har ett par fina bröst men så kommer grannfrun med nya sillisar.
Eller att man har en god hårväxt som man men helt plötsligt har grannen ännu bättre (efter att ha varit på väg att bli skallig).
Eller om man tränar och äter ett men helt plötsligt är fläskberget på jobbet smalare tack vare lite sprutor.
Haha. Har du ens sett dessa människor? Vi män tycker att dom ser helt åt helvete ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in