2026-05-06, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Nej, det har du inte om du använder det ordet om bröst. Vem fan blir tillsammans med en vuxen man med det språkbruket?

Förstår inte vad som är fel i mitt språkbruk, du som kallar mig inavel mm.

Vad har detta med tråden o göra? Jo jag är helt emot operationer av tuttisar, försök inte försköna det hemska fenomenet!!
Citera
2026-05-06, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FilipDick
Som tidigare nämnt, all plastikkirurgi kring tuttisar är horigt. Även förminskandet av dom då man gör de för att få de fasta igen. För vem? För att gå med uringat o sukta män som en äckta hora.
Många med silikonbröst har det för att de haft bröstcancer, kan vara bra att känna till.
Citera
2026-05-06, 11:25
Medlem
Loreias avatar
Citat:
Förstår inte vad som är fel i mitt språkbruk, du som kallar mig inavel mm.

Vad har detta med tråden o göra? Jo jag är helt emot operationer av tuttisar, försök inte försköna det hemska fenomenet!!

Har redan förklarat.
På vilket sätt är det hemskt? Så det är bättre att kvinnor som ammat flera barn, gått ned i vikt osv vilket har påverkat brösten ska gå runt med hängande bröst med mycket lös hud och vara obekväma?
Citera
2026-05-06, 11:28
Medlem
Citat:
Har redan förklarat.
På vilket sätt är det hemskt? Så det är bättre att kvinnor som ammat flera barn, gått ned i vikt osv vilket har påverkat brösten ska gå runt med hängande bröst med mycket lös hud och vara obekväma?

De gör de inte för att de är obekväma utan för att de vill visa upp sina kroppar med nya sexiga tuttisar män kan stirra på.
Citera
2026-05-06, 11:31
Medlem
Loreias avatar
Citat:
De gör de inte för att de är obekväma utan för att de vill visa upp sina kroppar med nya sexiga tuttisar män kan stirra på.

Visa upp? Jag kan inte påstå att jag brukar ha urringat, det är väldigt sällan
Citera
2026-05-06, 11:51
Medlem
Citat:
Visa upp? Jag kan inte påstå att jag brukar ha urringat, det är väldigt sällan

Alla med sillisar har antagligen uringat eller supertajta toppar så bröstvårtorna klyver genom tröjan. Punkt slut jag blir förbannad på det ok?
Citera
2026-05-06, 12:09
Medlem
Inte ett dugg. Folk får göra precis som de vill tycker jag och det är deras endak
Citera
2026-05-06, 12:17
Medlem
Naer-Matarons avatar
Feta personer stör mig så jag välkomnar medicinska åtgärder. Men å andra sidan hatar jag genvägar så jag är kluven.
Citera
2026-05-06, 12:30
Medlem
Citat:
Har redan förklarat.

Är väl därför bh finns?
Citera
2026-05-06, 12:37
Medlem
Stör mig nog mest på män som attraheras av det.
Citera
2026-05-06, 12:43
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nippfitt
Stör mig nog mest på män som attraheras av det.

Hahaha, huvudet på spiken!
Citera
2026-05-06, 12:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alexosigge
Antag att man har ett par fina bröst men så kommer grannfrun med nya sillisar.
Eller att man har en god hårväxt som man men helt plötsligt har grannen ännu bättre (efter att ha varit på väg att bli skallig).
Eller om man tränar och äter ett men helt plötsligt är fläskberget på jobbet smalare tack vare lite sprutor.
Varför skulle man det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in