2026-05-06, 08:38
Medlem
Antag att man har ett par fina bröst men så kommer grannfrun med nya sillisar.
Eller att man har en god hårväxt som man men helt plötsligt har grannen ännu bättre (efter att ha varit på väg att bli skallig).
Eller om man tränar och äter ett men helt plötsligt är fläskberget på jobbet smalare tack vare lite sprutor.
Citera
2026-05-06, 08:41
Medlem
2560ps avatar
Nej. Jag bryr mig inte om andra människor och deras utseende, alls.
Citera
2026-05-06, 08:45
Medlem
Inte förbannad nej. Däremot blir man lite nedstämd då man inser att de som gör dessa onödiga procedurer skulle kanske ha behövt ett stödsamtal eller ett annat umgänge. Kanske de behöver vidga sitt perspektiv så att de ser sig själva som fullt dugliga varelser i en soppa av människor som alla ser olika ut. Vissa ser mer olika ut än andra. Andra ser likadana ut som andra.

Se hur världen ser ut. Fokusera på någonting som lyfter dig i det långa loppet.
Citera
2026-05-06, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexosigge
Antag att man har ett par fina bröst men så kommer grannfrun med nya sillisar.
Eller att man har en god hårväxt som man men helt plötsligt har grannen ännu bättre (efter att ha varit på väg att bli skallig).
Eller om man tränar och äter ett men helt plötsligt är fläskberget på jobbet smalare tack vare lite sprutor.

De som tar sprutor mot fetman kan få jobbiga bieffekter i framtiden.
Har jag läst, det blir intressant hur de påverkar dem i framtiden.

De jag kan störa mig på är att de som inte står för att de har hårtransplantation.
Som Matgeek som låtsas som det är hans naturliga hår.(men det är ju en offentlig person också)
Citera
2026-05-06, 08:48
Medlem
bema56s avatar
Nej förutom de som trycker i sig läppfillers så de ser ut som missfoster.
Finns inget fulare och vidrigare än dessa ankläppar. Fattar de inte hur vidriga de ser ut?
Citera
2026-05-06, 08:50
Avstängd
Tycker att sillisar är horigt och hade grannfrun skaffat de hade jag sett de som att hon sökte sex hos andra män.
Citera
2026-05-06, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
De som tar sprutor mot fetman kan få jobbiga bieffekter i framtiden.
Har jag läst, det blir intressant hur de påverkar dem i framtiden.

De jag kan störa mig på är att de som inte står för att de har hårtransplantation.
Som Matgeek som låtsas som det är hans naturliga hår.(men det är ju en offentlig person också)
Ja det har redan börjat komma fram en hel del. Och man ser ju även på dem, det är så fult alltså. Det är liksom ett speciellt utseende på de där
Citera
2026-05-06, 09:24
Medlem
SpontanEjakulations avatar
Naturliga, vet att Gud, livsresan och god mat & dryck byggde ens kropp.

Så, ingen vrede. Ingen irritation.

Silly Cone-tuttar, är bara ledsamt. Undvik.
Citera
2026-05-06, 09:48
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Kan fler bli smala så ser jag bara det som positivt. Fantastiskt till och med.

Läppfillers är jävligt avtändande men ett par proportionerliga sillisar kan vara trevligt.
Citera
2026-05-06, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminatore
Inte förbannad nej. Däremot blir man lite nedstämd då man inser att de som gör dessa onödiga procedurer skulle kanske ha behövt ett stödsamtal eller ett annat umgänge. Kanske de behöver vidga sitt perspektiv så att de ser sig själva som fullt dugliga varelser i en soppa av människor som alla ser olika ut. Vissa ser mer olika ut än andra. Andra ser likadana ut som andra.

Se hur världen ser ut. Fokusera på någonting som lyfter dig i det långa loppet.
Jag håller med. Det ser dessutom patetiskt och ytligt ut. Det signalerar låg självkänsla och får ofta motsatt effekt.
Citera
2026-05-06, 09:56
Medlem
Anybodykillers avatar
Nja, jag kan bli orolig över vad de är för kemikalier/metaller/medel som är i det. Annars resonerar jag som att man lever bara ett liv och då bör man leva det fullt ut på ett sätt man vill göra det på.

Jag växte upp i ett klimat som var väldigt anti det där och för en sorts naturlighet.

Jag vet inte om de har blivit bättre på att göra silisar med åren men jag kan nästan få en sorts porrfilmsnostalgi när man ser de där halvjobben där man iprincip ser konturerna av silikon "diskens" former.

Troligen en pavlovsk porrbetingning efter ungdomens år.
Citera
2026-05-06, 10:14
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Blir ni naturliga förbannade när ni ser silikon, håroperation och fetmamedicinering?

Mitt hår har jag ju liksom fått gratis så det säger jag väl ingenting om. Däremot kroppen jag hade under den tiden jag var karl kom fan inte gratis, och där hade jag nog kunnat haft lite åsikter.
Senast redigerad av halaltarzan 2026-05-06 kl. 10:18.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in