2026-05-05, 16:39
Medlem
Sofie verkar helt anti. Kvävd. Hon låg längst ut på sängkanten och försökte komma undan.

När Emilia säger att allt är så bra jag är så lycklig svarar hon kort: same

Undra vilka likheter de matchade på?
Citera
2026-05-05, 16:45
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Jag har aldrig sett den här smörjan men läste en artikel idag om det där med glassen.

"äta hennes stora goda glass" (någon Sébastian Nemorin)

satan vilka cheesy raggnings-fraser man skulle kunna få till baserat på detta. tror jag måste testa det!
Citera
2026-05-05, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Nej hon är inte sjukligt pervers, hon är en sexolog som snackar sex. Fin empatisk kvinna verkar hon också vara, bryr sig genuint om deltagarna.

Ja, folk här måste vara väldigt pryda...
Jag gillar sexologen, hon är varm, rolig och okonstlad.
Citera
2026-05-05, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Sofie verkar helt anti. Kvävd. Hon låg längst ut på sängkanten och försökte komma undan.

jag undrar lite om det där är sofies normala tillstånd så att säga, hon är lite svår att få grepp om.
Citera
2026-05-05, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Enligt Krimfup har Sebastian Nemorin (tidigare Österberg) i Stockholm, född 93, skilt sig i januari år 2025, från Hanna Österberg i Årsta, född 89.

Hål i huvudet att para ihop Sebastian med en äldre kvinna när han redan misslyckats med en sen tidigare.
Citera
2026-05-05, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrankFrebin
Hål i huvudet att para ihop Sebastian med en äldre kvinna när han redan misslyckats med en sen tidigare.
lite konstigt att det inte framkommer alls i programmet att han har varit gift tidigare. undrar om han och amanda pratade om ämnet på tumanhand?
Citera
2026-05-05, 17:41
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly

Samma sa min tanta här hemma, undra hur kär hon är egentligen, ser nästan påtvingat ut.
Citera
2026-05-05, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avocado88
jag undrar lite om det där är sofies normala tillstånd så att säga, hon är lite svår att få grepp om.
Ha ha ja hon är nog bara "mannen" i förhållandet. Så hade ju en man kunnat svara.
Citera
2026-05-05, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Kanske enligt ”experterna” härinne men jag litar nog mer på de riktiga experterna istället.
Upplevde du henne som en stabil person?
Citera
2026-05-05, 21:57
Medlem
BallaBellas avatar
Tycker det är rätt trist i år.
Trodde det skulle vara lite som Australiens version. Tyckte de sa det men så ser det ju inte ut.
Allt bara lunkar på … slätstruket!

Tror inte på något av paren i år.
Citera
2026-05-05, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
Tycker det är rätt trist i år.
Trodde det skulle vara lite som Australiens version. Tyckte de sa det men så ser det ju inte ut.
Allt bara lunkar på … slätstruket!

Tror inte på något av paren i år.

Nej det är väldigt slätstruket, eller så vill man inte filma de värsta grejerna i år som tidigare år. Ingen är så där extrem som Ebba eller som den smala förra året. Smala tjejen från Halmstad menade jag.
Citera
2026-05-06, 05:27
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
Det blir så nästa säsong. Detta är sista "vanliga" säsongen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in