2026-05-02, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BusterJerk
Jag läste på hans instagram att han blivit av med sin bipolära diagnos.

Feldiagnostiserad antar jag. Då undrar man ju vad ”varulven” stod för som han blev ibland…?
Citera
2026-05-02, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Är Andreas med där? Trodde det var Jocke Lundell, någon jag inte direkt ser upp till. Det var ju en avslöjande dokumentär där man fick se en helt annan sida av honom än den där fina där han intervjuar olika människor som gått genom svåra händelser. Att han skulle "planera ett spöke" för att skapa content förvånar mig inte.

Andreas har varit med i "Spökjakt" ja.
Citera
2026-05-02, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Alla medium luras, såvida de inte är sjuka i huvudet och de hör röster.

Jag tror att de själva känner sig utvalda och speciella. Att tro man förstår vad som händer efter döden är en hög häst att sitta på. Den frågan har människan ställt sig sedan urminnes tider. Att A har svaret är ju ett tecken på psykopati. Att sköra kvinnor faller för honom har att göra med deras egen ångest och osäkerhet. Han har ju svaret och förmågan att tala med de döda.
Citera
2026-05-02, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iriska
Jag tror att de själva känner sig utvalda och speciella. Att tro man förstår vad som händer efter döden är en hög häst att sitta på. Den frågan har människan ställt sig sedan urminnes tider. Att A har svaret är ju ett tecken på psykopati. Att sköra kvinnor faller för honom har att göra med deras egen ångest och osäkerhet. Han har ju svaret och förmågan att tala med de döda.

Hur är det ett tecken på psykopati att vara eller tro sig vara medial?
Citera
2026-05-02, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Feldiagnostiserad antar jag. Då undrar man ju vad ”varulven” stod för som han blev ibland…?

Det var väl det J förstod sen.. hon har gått bananas på insta senaste dagarna ang narcissism, psykopati och våld i nära relation.
Citera
2026-05-02, 21:01
Medlem
Citat:
Hur är det ett tecken på psykopati att vara eller tro sig vara medial?

Att du har en hög förmåga att läsa av människors känslotillstånd och imitera det som folk vill höra. Psykopater är extremt duktiga på att spela människor. Man söker sig till medium för att få svar och stöd kring sorg och hopp om kommunikation med de döda. De vet precis vad de ska säga.
Citera
2026-05-03, 14:23
Medlem
Citat:
Att du har en hög förmåga att läsa av människors känslotillstånd och imitera det som folk vill höra. Psykopater är extremt duktiga på att spela människor. Man söker sig till medium för att få svar och stöd kring sorg och hopp om kommunikation med de döda. De vet precis vad de ska säga.

Det finns på riktigt mediala personer och jag är ganska övertygad om att Andreas är en av dem. Jag har träffat honom och han gav inga alls sådana vibbar, tvärtom. En empat.
Citera
2026-05-03, 23:02
Avslutad
Andreas är väldigt klockren.
Träffade honom privat och han började ta upp såna saker som han inte hade en susning om.
Varit även på hans seanser där han uppgivit namn födelse år och ett massa annat.
Vet inte om du iriska är en följare av Jenny?
Men ialla fall vad ni skriver och tycker så kommer det aldrig att finnas någon fakta eller bevis för att andevärlden finns.
Bara för
Man tycker det ena eller andra så behöver man väl inte idiotförklara om andra inte tycker som jag.
Och ett rykte jag hört så försöker Jenny svärta ner Andreas så mycket hon kan.
Har inget belägg för det.
Citera
2026-05-03, 23:26
Medlem
Citat:
Det finns på riktigt mediala personer och jag är ganska övertygad om att Andreas är en av dem. Jag har träffat honom och han gav inga alls sådana vibbar, tvärtom. En empat.

Nej då, finns så klart inte. Jag har också varit naiv och trott på sånt, jävligt skönt att komma ifrån det.
Citera
2026-05-04, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurkan58
Andreas är väldigt klockren.
Träffade honom privat och han började ta upp såna saker som han inte hade en susning om.
Varit även på hans seanser där han uppgivit namn födelse år och ett massa annat.
Vet inte om du iriska är en följare av Jenny?
Men ialla fall vad ni skriver och tycker så kommer det aldrig att finnas någon fakta eller bevis för att andevärlden finns.
Bara för
Man tycker det ena eller andra så behöver man väl inte idiotförklara om andra inte tycker som jag.
Och ett rykte jag hört så försöker Jenny svärta ner Andreas så mycket hon kan.
Har inget belägg för det.

Att ett medium tar upp namn och födelseår är det absolut sämsta bevisen på att denne är "äkta". All info som går att söka upp i databas går bort, förstår inte hur folk kan vara så lättmanipulerade. Ett medium prickar in din mormors dödsdatum och blir kallad för "klockren" .. kom igen om mediumet även lyckas pricka in vaggvisan din mormor brukade sjunga för dig som liten. Då kan vi snacka.

Det går fruktansvärda rykten om Andreas, och det är inte bara från Jenny dessa kommer utan andra som levt nära honom.
Senast redigerad av sodastream71 2026-05-04 kl. 10:52.
Citera
2026-05-04, 10:53
Medlem
Citat:

Jag håller med det är i en hög grad ett manipulativt beteende.
Sedan lurar de sörjande som förlorat släkt och vänner.

Det är väldigt vidrigt. Och borde kriminaliseras.
Citera
2026-05-04, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sodastream71
Att ett medium tar upp namn och födelseår är det absolut sämsta bevisen på att denne är "äkta". All info som går att söka upp i databas går bort, förstår inte hur folk kan vara så lättmanipulerade. Ett medium prickar in din mormors dödsdatum och blir kallad för "klockren" .. kom igen om mediumet även lyckas pricka in vaggvisan din mormor brukade sjunga för dig som liten. Då kan vi snacka.

Det går fruktansvärda rykten om Andreas, och det är inte bara från Jenny dessa kommer utan andra som levt nära honom.

Berätta mer om ryktena.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in