2026-05-02, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Jag har fått ett bra intryck av Andreas men blev förvånad när jag läste att han inte längre är tillsammans med Jenny, de var ju tvillingsjälar?

Vad lik den nya är Jenny till utseendet... Men Jenny är sötast. Andreas kanske har lätt att bli kär, svårt att stanna i långvariga relationer?

Måste väl ändå säga att J vinner utan tvekan när det kommer till utseende jämfört med det nya.
Citera
2026-05-02, 10:52
Avstängd
TwoThousands avatar
Känsliga läsare varnas för innehållet i detta material.

Sitter ner och pratar med döda människor som om det är normalt.
Citera
2026-05-02, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Jag tror hon är helt såld på hans lögner. Men tids nog så…

Han är säkert en kicksökare och senast idag gratulerade han sin älskade J på fördelsedagen. Redflag att älska någon efter fyra månader som ju J påstår att de varit ihop. Patetisk att fronta sitt dyrkande av kärlek så tidigt i relationen. Om man inte är 16 år gammal…
Hans dyrkan av henne får henne att tro att hon är speciell. Stackars flickebarn kommer att bli utskiten baklänges när han hoppar till nästa blomma.
Citera
2026-05-02, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iriska
Han är säkert en kicksökare och senast idag gratulerade han sin älskade J på fördelsedagen. Redflag att älska någon efter fyra månader som ju J påstår att de varit ihop. Patetisk att fronta sitt dyrkande av kärlek så tidigt i relationen. Om man inte är 16 år gammal…
Hans dyrkan av henne får henne att tro att hon är speciell. Stackars flickebarn kommer att bli utskiten baklänges när han hoppar till nästa blomma.

Det kallas love bombing. Klassisk teknik.
Citera
2026-05-02, 13:23
Medlem
Det här fick mig nästan att få en klump i magen.

https://www.youtube.com/watch?v=YoU768UL_Kg

Hon har alltså haft problem att öppna upp för kärleken och att lita på män. Och nu väljer hon att lita på A. Hon verkar jättegullig men lite naiv och skör. Perfekt byte för ett rovdjur. Det kommer inte finnas något kvar av hennes självkänsla när narcissisten fått göra sitt.
Ah, jag hoppas för hennes skull att det här går bra trots allt.
Senast redigerad av sodastream71 2026-05-02 kl. 13:37.
Citera
2026-05-02, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sodastream71
Det här fick mig nästan att få en klump i magen.

https://www.youtube.com/watch?v=YoU768UL_Kg

Hon har alltså haft problem att öppna upp för kärleken och att lita på män. Och nu väljer hon att lita på A. Hon verkar jättegullig men lite naiv och skör. Perfekt byte för ett rovdjur. Det kommer inte finnas något kvar av hennes självkänsla när narcissisten fått göra sitt.
Ah, jag hoppas för hennes skull att det här går bra trots allt.

Vilka floskler av den där Lars Hornborg, "coach"... Är han ens utbildad psykolog? Finns så många självutnämnda gurus. Ja, hon verkar gullig och naiv. Men varför väljer hon en man som redan har en relation och dessutom med små barn? Det handlar nog om spänning och en fysisk attraktion som kanske inte blir varaktig. Är de också tvillingsjälar?
Citera
2026-05-02, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Det handlar ju om att hans yrke i alla fall och det han har som leverne, dvs bedrägeri. Han lurar utsatta människor i svår sorg.

Jag tror att de flesta medium inklusive Andreas tror på det själva. De går inte medvetet in för att luras utan de har tränat upp sin intuition och "mediala förmåga", något de flesta har enligt min mening.
Citera
2026-05-02, 14:12
Medlem
Citat:
Jag tror att de flesta medium inklusive Andreas tror på det själva. De går inte medvetet in för att luras utan de har tränat upp sin intuition och "mediala förmåga", något de flesta har enligt min mening.

Det kallas för cold reading och är bluff och båg, och detta vet dom om. Varför skulle han vara med i ett program som "planerar spöken" om han var seriös?
Citera
2026-05-02, 14:40
Medlem
Citat:
Det kallas för cold reading och är bluff och båg, och detta vet dom om. Varför skulle han vara med i ett program som "planerar spöken" om han var seriös?

Planerar spöken?
Citera
2026-05-02, 14:50
Medlem
Citat:
Planerar spöken?

https://www.youtube.com/watch?v=sFJrM6Y_Nqc
Citera
2026-05-02, 14:54
Medlem
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=sFJrM6Y_Nqc

Är Andreas med där? Trodde det var Jocke Lundell, någon jag inte direkt ser upp till. Det var ju en avslöjande dokumentär där man fick se en helt annan sida av honom än den där fina där han intervjuar olika människor som gått genom svåra händelser. Att han skulle "planera ett spöke" för att skapa content förvånar mig inte.
Citera
2026-05-02, 15:07
Avslutad
Jag läste på hans instagram att han blivit av med sin bipolära diagnos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in