2026-08-15, 16:56
Medlem
Exen har funnit varandra och delar alla samma historia. Mediumtönten kommer ju grina om att de alla är avundsjuka och narcissistiska, men det kan ju alla räkna ut att det är strategier såna här jävla sopor för sig med. Det vore såklart fullständigt OSANNOLIKT att alla hans ex skulle vara elaka final boss-ondingar. Det är så lustigt det där, alla kvinnomisshandlande psykfall har alla haft relationer med flera jättehemska kvinnor.

https://imgur.com/a/iqipdul
Citera
2026-08-15, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagraven
J*nny?????!

Ja! Hon ville såklart hjälpa honom ordna upp sitt liv. Men "Jag-dras-uppåt-tönten" verkar prioritera resor före att betala tillbaka.
Citera
2026-08-15, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sodastream71
Att ett medium tar upp namn och födelseår är det absolut sämsta bevisen på att denne är "äkta". All info som går att söka upp i databas går bort, förstår inte hur folk kan vara så lättmanipulerade. Ett medium prickar in din mormors dödsdatum och blir kallad för "klockren" .. kom igen om mediumet även lyckas pricka in vaggvisan din mormor brukade sjunga för dig som liten. Då kan vi snacka.

Det går fruktansvärda rykten om Andreas, och det är inte bara från Jenny dessa kommer utan andra som levt nära honom.

Var kan man läsa om dessa rykten?
Citera
2026-08-15, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffeansiktet80
Ja! Hon ville såklart hjälpa honom ordna upp sitt liv. Men "Jag-dras-uppåt-tönten" verkar prioritera resor före att betala tillbaka.

Men herregud stackars J…… hur kan man göra så mot någon? Hon är ju dessutom ensamstående mamma? Med två av hans egna barn???😳
Citera
2026-08-15, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Var kan man läsa om dessa rykten?

Det har skrivits en hel del här i tråden, samt i tråden om J*nny.
Citera
2026-08-15, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffeansiktet80
Exen har funnit varandra och delar alla samma historia. Mediumtönten kommer ju grina om att de alla är avundsjuka och narcissistiska, men det kan ju alla räkna ut att det är strategier såna här jävla sopor för sig med. Det vore såklart fullständigt OSANNOLIKT att alla hans ex skulle vara elaka final boss-ondingar. Det är så lustigt det där, alla kvinnomisshandlande psykfall har alla haft relationer med flera jättehemska kvinnor.

https://imgur.com/a/iqipdul

Tänk om alla hans ex är narcissister
Citera
2026-08-16, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilythepixie
Läs Jennys inlägg från två dagar sedan, om hur hon belagts med munkavle. I kommentarerna till inlägget kommer Andreas kompis Jimmy (samma som han har podd med antar jag) in och försvarar Andreas. Det framgår en hel del i svaren på hans kommentarer…

Jimmy tycker att man ska vara ödmjuk och inte förgöra folk på sociala medier. Men A är en offentlig person som talar om ljus och kärlek. Den största lögnen är ju hela hans yrke som lovar hjälpa människor. Men bakom stängda dörrar misshandlar han sina tjejer. Väldigt snällt och varmt av honom. Kul att se att hans ex vågar skriva nu. Hoppas att de alla besöker Jennys podcast och berättar.
Andreas egen mamma tar ju avstånd från hans beteende och står på Jennys sida. Det säger ju en hel del…
Citera
2026-08-16, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iriska
Jimmy tycker att man ska vara ödmjuk och inte förgöra folk på sociala medier. Men A är en offentlig person som talar om ljus och kärlek. Den största lögnen är ju hela hans yrke som lovar hjälpa människor. Men bakom stängda dörrar misshandlar han sina tjejer. Väldigt snällt och varmt av honom. Kul att se att hans ex vågar skriva nu. Hoppas att de alla besöker Jennys podcast och berättar.
Andreas egen mamma tar ju avstånd från hans beteende och står på Jennys sida. Det säger ju en hel del…

Hur vet du det ang Andreas egna mamma? Vart kan jag läsa om detta!
Citera
2026-08-17, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagraven
Hur vet du det ang Andreas egna mamma? Vart kan jag läsa om detta!

Det skulle jag också vilja veta!!
Kan Andreas varit elak mot sin egen mor? Sjukt i så fall.
Citera
2026-08-18, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maureen75
Nu har de två exen gaddat ihop sig och träffats enligt Jennys facebook.

Såg detta! Hon ber om ursäkt för att ha trott på alla A:s lögner med 0 verklighetsförankring. De hade ju ett helt podd avsnitt om det andra exet som han också har barn med, J*hanna, som hette typ ”kvinnliga psykopater”. Undrar ifall A anser att alla hans ex är psykopater?
Citera
2026-08-24, 12:18
Medlem
Någon som vet om Andreas blivit anmäld för nått? Med tanke på vad som kommit fram i tråden.
Citera
2026-08-24, 17:19
Medlem
Jag gjorde värnplikten tillsammans med Andreas. Vi var i samma pluton men inte samma skyttegrupp. Han är fortfarande skyldig mig 500 spänn som han förlorade i en vadslagning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in