2026-05-03, 11:07
Medlem
ruskinarmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dolemite
Jag ifrågasatte aldrig att det hade hänt, läser du mitt inlägg igen så framgår det tydligt:
Jag tycker att det är okej att du spränger Globen när jag är där 9 maj 2026.
Så vad hindrar dig? Det är ju *fritt fram* nu?
Jag ifrågasatte inte heller att någon kan rapportera om det, för det har ju hänt.

Min poäng var att den som gör något ansvarar själv för vad den gör och på vilket sätt den gör det på.

Om Motvikt rapporterar att någon konfronterade Axel med att vara våldtäktsman så ansvarar Motvikt för att bedöma, mot bakgrund till vad anledningen till konfrontationen kan ha varit, om detta är relevant att rapportera om. Motvikt ansvarar dessutom för hur han rapporterar om detta på.

Om Axel rapporterar att någon konfronterade Motvikt med att ha dömts för våldtäkt mot barn så ansvarar Axel för att bedöma, mot bakgrund till vad anledningen (som i detta fall bara är trollning) till konfrontationen kan ha varit, om detta är relevant att rapportera om. Axel ansvarar dessutom för hur han rapporterar om detta på.

Det existerar alltså en bakgrund
https://imgur.com/a/robin-heydari-medvikt-f-rsvarar-axel-luo-hmans-vergrepp-p-flickor-genom-att-trakassera-personer-som- kritiserar-axels-vergrepp-p-flickor-G5rVmPr
till varför Axel blev konfronterad i sin live med att vara våldtäktsman.

Bakgrunden till att Motvikt nu blev konfronterad av ett Temu-troll är blott ett tramsigt debatt-pedofili-argument som ingen bryr sig om.

Så den gigantiska skillnaden här ligger alltså vad bakgrunden till de olika konfrontationerna är.

Detta är självklarheter, rent sunt förnuft, som alla förstår.
Hur kan ni Temu-troll undvika att förstå sånt här? 5-åringar förstår det här?

Jag vet inte vad ett Temu-troll är, men kalla mig det om det känns bättre. Du har varit medlem här i 23 år, jag i 20 år.
Du borde vid detta laget veta att det är ganska effektlöst att slänga ur sig tillmälen här. Få tar åt sig.

Jag håller med dig. Den som rapporterar / sprider vidare tar givetvis fullt ansvar för sin handling.
Axel har nämnt något om att han kommer stämma Daniel i ett enskilt mål för förtal.
Så Daniel får ta ansvar. Hoppas jag.

Citat:
Så den gigantiska skillnaden här ligger alltså vad bakgrunden till de olika konfrontationerna är.

Här håller jag som renlärig inte med. Jag utgår från Daniels egen lära. Hans egna ord.
Du skapar en förklaring å hans vägnar. Det håller ju inte.
Tråden handlar om Motvikt. Inte om dig och dina tolkningar av läromästarens visdomsord.
Vi måste hålla oss renläriga och gå på vad läromästaren Daniel själv skriver.
Ingenstans i kommentaren under Rask-videon snärjer han in sig så som du gör när du försöker vitknekta honom.
Han tar upp en elefantstaty som exempel. Det spelar alltså ingen roll vad som hänt, allvarlighetsgraden på det som ligger bakom eller vem måltavlan är. Har det hänt, så har det hänt.
Och då kan man rapportera om det.
Pallals inlägg följer alltså Daniels egen lära.

Förövrigt är länken du skickade nån form av hopkok. Det ligger ett protokoll från Södertörns tingsrätt där gällande en helt annan person. Varför länkar du detta?
På tala om troll så trollar det friskt om Axel också.
Det sprids falska rykten att han "lurar hem småflickor". Allt i syfte att misskreditera, svartmåla och utsätta honom för hot och hat.
Daniels bidrag är en del i detta.
Det som hänt är att en vuxen kvinna varit full och ångrat en sexuell handling.
Parterna har sedan flera år kommit över denna fylle-fadäs.
Varför ska utomstående gräva i detta nu, framförallt när kvinnan vädjat om att så inte ska ske?

Steget från det som verkligen hänt till att vara en dömd våldtäktsman som lurar hem småflickor är ljusår från varandra.
Jag tror att du förstår det. Jag tror också att du förstår exakt vad syftet med Motvikts uthängning är.
Jag är också tämligen bergssäker på att du hade resonerat annorlunda om måltavlan varit någon annan än en person som du ogillar.

Just det. Ett litet tillägg. Personen du tar i försvar har även på sin kanal låtit sprida ett falsk rykte att journalisten Bo-Göran Bodin skulle ha ett förhållande med Linnea Lundströms mamma, Lindha Lundström. Helt taget ur luften det också. Och givetvis till skada för de utpekade och deras anhöriga.
Är det också OK enligt dig att sprida?
Senast redigerad av ruskinarms 2026-05-03 kl. 11:17.
Citera
2026-05-03, 11:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ruskinarms
Förövrigt är länken du skickade nån form av hopkok. Det ligger ett protokoll från Södertörns tingsrätt där gällande en helt annan person. Varför länkar du detta?
Det är väl den där Betsson-Pedofilen, Haveristernas gamla klippare och god vän med Axel.

Jag vet inte varför den är med där, men det gör inte resten av dumparna falska
Senast redigerad av GustavTrelleborg 2026-05-03 kl. 11:14.
Citera
2026-05-03, 11:20
Medlem
Citat:
Jag vet inte vad ett Temu-troll är, men kalla mig det om det känns bättre. Du har varit medlem här i 23 år, jag i 20 år.
Du borde vid detta laget veta att det är ganska effektlöst att slänga ur sig tillmälen här. Få tar åt sig.

Jag håller med dig. Den som rapporterar / sprider vidare tar givetvis fullt ansvar för sin handling.
Axel har nämnt något om att han kommer stämma Daniel i ett enskilt mål för förtal.
Så Daniel får ta ansvar. Hoppas jag.

Här håller jag som renlärig inte med. Jag utgår från Daniels egen lära. Hans egna ord.
Du skapar en förklaring å hans vägnar. Det håller ju inte.
Tråden handlar om Motvikt. Inte om dig och dina tolkningar av läromästarens visdomsord.
Vi måste hålla oss renläriga och gå på vad läromästaren Daniel själv skriver.
Ingenstans i kommentaren under Rask-videon snärjer han in sig så som du gör när du försöker vitknekta honom.
Han tar upp en elefantstaty som exempel. Det spelar alltså ingen roll vad som hänt, allvarlighetsgraden på det som ligger bakom eller vem måltavlan är. Har det hänt, så har det hänt.
Och då kan man rapportera om det.
Pallals inlägg följer alltså Daniels egen lära.

Det sprids falska rykten att han "lurar hem småflickor". Allt i syfte att misskreditera, svartmåla och utsätta honom för hot och hat.
Daniels bidrag är en del i detta.
Det som hänt är att en vuxen kvinna varit full och ångrat en sexuell handling.
Parterna har sedan flera år kommit över denna fylle-fadäs.
Varför ska utomstående gräva i detta nu, framförallt när kvinnan vädjat om att så inte ska ske?

Steget från det som verkligen hänt till att vara en dömd våldtäktsman som lurar hem småflickor är ljusår från varandra.
Jag tror att du förstår det. Jag tror också att du förstår exakt vad syftet med Motvikts uthängning är.
Jag är också tämligen bergssäker på att du hade resonerat annorlunda om måltavlan varit någon annan än en person som du ogillar.

Självklart är det avgörande om konfrontationens innehåll har bäring i verkligheten när det är själva konfrontationen som är "nyheten" man sprider.

Även om troll tar saker helt ur luften utan bäring i verkligheten, exempelvis trollet som påstås ha "konfronterat" Motvikt i något kommentarsfält, kan vara värt att sprida information om i en kontext som exempelvis: "Allt fler troll clownar runt i Motvikts kommentarsfält och begår töntiga konfrontationer".

Så ja, det ligger i den som rapporterar om och sprider en händelse vidare att göra en rimlig bedömning i hur man rapporterar om saken.

I fallet med att Axel blev konfronterad med att vara våldtäktsman så finns det väl olika "vinklar" på detta också, men det intressanta här är ju att det finns en bakgrund till just den specifika anklagelsen som har bäring i verkligheten.
Citera
2026-05-03, 11:30
Medlem
ruskinarmss avatar
Citat:
Självklart är det avgörande om konfrontationens innehåll har bäring i verkligheten när det är själva konfrontationen som är "nyheten" man sprider.

Även om troll tar saker helt ur luften utan bäring i verkligheten, exempelvis trollet som påstås ha "konfronterat" Motvikt i något kommentarsfält, kan vara värt att sprida information om i en kontext som exempelvis: "Allt fler troll clownar runt i Motvikts kommentarsfält och begår töntiga konfrontationer".

Så ja, det ligger i den som rapporterar om och sprider en händelse vidare att göra en rimlig bedömning i hur man rapporterar om saken.

I fallet med att Axel blev konfronterad med att vara våldtäktsman så finns det väl olika "vinklar" på detta också, men det intressanta här är ju att det finns en bakgrund till just den specifika anklagelsen som har bäring i verkligheten.

Ja ... jo.. men tycker du inte själv att händelsen som finns dokumenterad i form av skärmdumpar är ganska långt ifrån att vara en dömd våldtäktsman?
Är det rimligt att flera år senare bli uthängd som dömd våldtäktsman?
Runt denna händelse har aldrig existerat ens någon anmälan eller utredning.
Allt bygger på skärmdumpar av SMS som Cissi Wallin fått tag på.
Cissi Wallin hade på sin tid samma syfte som Daniel har idag.

Jag säger inte att Axel är felfri i detta. Men dömd våldtäktsman är han inte.
Och det visste såklart Daniel hela tiden.
Varför tror du att Motvikt några veckor efter uthängningen , när den hade fått önskad effekt, gick in och redigerade thumbnailen? Axels namn och ansikte togs bort.
Varför tror du han gjorde det sent omsider om nu allt var så OK från början?

Jag ska inte belasta Motvikt för att spridit att "Axel lurar hem småflickor" men han har heller inte hållit sitt kommentarsfält fritt från sådana anklagelser och hans uthängning förstärker ju just sådana anklagelser vilket givetvis är hela syftet.

Exemplet med Bianca Ingrosso blir lite missvisande då hon aldrig gjort liknande uthängningar av andra som Daniel har gjort.
Att det skrivs exempel i tråden på anklagelser som enligt Daniels egna premisser vore OK att sprida vidare beror ju enbart på hans egna ord.
Förstår du varför exemplet fungerar dåligt på andra då?
Hans egna ord i Rasks kommentarsfält är så förvirrade och sinnesrubbade att det blir fel att applicera tankesättet på någon annan.
Senast redigerad av ruskinarms 2026-05-03 kl. 11:47.
Citera
2026-05-03, 11:48
Medlem
Citat:
Ja ... jo.. men tycker du inte själv att händelsen som finns dokumenterad i form av skärmdumpar är ganska långt ifrån att vara en dömd våldtäktsman?

Dömd och dömd, jag bryr mig inte det minsta om Axel Öhman blev anmäld och dömd för våldtäkt - eller inte. I mina ögon, som han beter sig, så är han en våldtäktsman som är mycket värre och grövre än den där Antonio som Anjos dokumentär handlade om.

Men det är inte vad jag tycker och tänker om äckelgubben i Vega som vi pratar om här, det vi pratar om är huruvida det är rimligt av Motvikt att påpeka att Axel, i sin egen live-stream på youtube-kanalen realskilleras, blev konfronterad med att vara våldtäktsman. Jag anser det är rimligt. Delvis pga. att jag tycker att det är bra att äckel-gubbar som Axel Öhman blir uthängda, även om Motvikts insats var otroligt mild i den bemärkelsen, så vad Motvikt gjorde önskar jag att många många fler hade gjort. Dessutom, med tanke på att Axel helt besatt och maniskt kallar Motvikt för konstiga påhittade saker och anmärker in absurdum på att Motvikt någon gång skojat lite och kallat Linnea för hinken, och mängder av andra saker, så är det extra motiverat för just Motvikt att anmärka på att någon dök upp i Axels livestream och konfronterade Axel med att vara våldtäktsman. Synd att Motvikt inte gjorde en mycket större grej av saken, det hade varit mycket välmotiverat. Axel är inte en person i position att klaga på hur andra beter sig mot kvinnor, när det dessutom är uppenbart att Motvikt inte är nån kvinnohatare på något sätt utan Axel bara projicerar sitt egna kvinnohat. Axels modus operandi att välja ut någon som absolut inte är kvinnohatare och försöker måla ut personen som kvinnohatare. Detta eftersom Axel är psykopat.

Personer som Axel kallar nazister är såna som absolut inte är nazister, dvs. såna som Nick Alinia. Axel kallar Nick nazist mot bakgrund att Axel är psykopat.

Jag ser gärna att Motvikt fortsätter att på olika sätt "hänga ut" psykopaten och våldtäksmannen Axel Öhman, det skulle göra mig glad.

Personer som du, som skyddar en psykopatisk våldtäktsman som Axel, kommer jag aldrig någonsin förstå. Det finns ingen hållbar logik bakom att vara en sån idiot.
Senast redigerad av dolemite 2026-05-03 kl. 11:54.
Citera
2026-05-03, 11:52
Medlem
ruskinarmss avatar
Citat:
Dömd och dömd, jag bryr mig inte det minsta om Axel Öhman blev anmäld och dömd för våldtäkt - eller inte. I mina ögon, som han beter sig, så är han en våldtäktsman som är mycket värre och grövre än den där Antonio som Anjos dokumentär handlade om.

Men det är inte vad jag tycker och tänker om äckelgubben i Vega som vi pratar om här, det vi pratar om är huruvida det är rimligt av Motvikt att påpeka att Axel, i sin egen live-stream på youtube-kanalen realskilleras, blev konfronterad med att vara våldtäktsman. Jag anser det är rimligt. Delvis pga. att jag tycker att det är bra att äckel-gubbar som Axel Öhman blir uthängda, även om Motvikts insats var otroligt mild i den bemärkelsen, så vad Motvikt gjorde önskar jag att många många fler hade gjort. Dessutom, med tanke på att Axel helt besatt och maniskt kallar Motvikt för konstiga påhittade saker och anmärker in absurdum på att Motvikt någon gång skojat lite och kallat Linnea för hinken, och mängder av andra saker, så är det extra motiverat för just Motvikt att anmärka på att någon dök upp i Axels livestream och konfronterade Axel med att vara våldtäktsman. Synd att Motvikt inte gjorde en mycket större grej av saken, det hade varit mycket välmotiverat. Axel är inte en person i position att klaga på hur andra beter sig mot kvinnor, när det dessutom är uppenbart att Motvikt inte är nån kvinnohatare på något sätt utan Axel bara projicerar sitt egna kvinnohat. Axels modus operandi att välja ut någon som absolut inte är kvinnohatare och försöker måla ut personen som kvinnohatare. Detta eftersom Axel är psykopat.

Ok, tack för en god debatt tills din tunna fernissa sprack.
Citera
2026-05-03, 12:00
Medlem
Citat:
Ok, tack för en god debatt tills din tunna fernissa sprack.

Jag vet inte riktigt vad du menar med fernissa, det var du som bytte samtalsämne och ställde en direkt fråga till mig om mina åsikter:
Mina personliga åsikter om Axel - som person - är en sak, diskussionen om huruvida Motvikt gjorde rätt i att sprida vidare att Axel blev konfronterad med att vara våldtäktsman är en annan. Du behöver inte blanda ihop de olika.

Sens moralen är att Motvikts handling går att applicera generallt rent principiellt, men i detta speicifika exempel - mellan just Axel Öhman och Motvikt - så är det Motvikt gjorde i allra mildaste laget, sett till omständigheterna borde Motvikt göra mycket mycket mycket värre saker mot Axel än vad han faktiskt gör.

Enligt mig borde Axel bli konfronterad offentligt, inför tusentals åhörare, med att vara våldtäktsman lika många gånger som Axel har kallat Antonio för barnvåldtäktsman adderat med antal gånger Axel har hängt ut Motvikt som kvinnohatare adderat med lika många gånger Axel NÅGONSIN har kallat NÅGON för våldtäktman, pedofil, kvinnohatare eller dylikt. Så att någon konfronterade Axel EN gång med att vara våldtäktsman betyder att han behöver bli konfronterad minst 9999 gånger till (om det ens räcker). Det är inte Motvikts uppgift - allena - att se till att ration upprätthålls, det ansvaret delar vi alla på. Men varje gång jag hör äcklet Axel ta begreppet kvinnoförnedrare, kvittohatare, våldtäktsman eller liknande i mun så får jag reflexmässigt lust att återigen påminna alla jag bara kan om vilken äcklig vidrig människa Axel är, och hur han beter sig mot kvinnor.
Senast redigerad av dolemite 2026-05-03 kl. 12:11.
Citera
2026-05-03, 12:10
Medlem
ruskinarmss avatar
Citat:
Jag vet inte riktigt vad du menar med fernissa, det var du som bytte samtalsämne och ställde en direkt fråga till mig om mina åsikter:
Mina personliga åsikter om Axel - som person - är en sak, diskussionen om huruvida Motvikt gjorde rätt i att sprida vidare att Axel blev konfronterad med att vara våldtäktsman är en annan. Du behöver inte blanda ihop de olika.

Sens moralen är att Motvikts handling går att applicera generallt rent principiellt, men i detta speicifika exempel - mellan just Axel Öhman och Motvikt - så är det Motvikt gjorde i allra mildaste laget, sett till omständigheterna borde Motvikt göra mycket mycket mycket värre saker mot Axel än vad han faktiskt gör.

Det är ju dina personliga åsikter om Axel som gör att du rättfärdigar det Motvikt gör.
Ingen vid sina sinnes fulla bruk kan annars köpa Motvikts resonemang. Hans texter i Rasks kommentarsfält är totalt sinnesförvirrade. Tveksamt om de är skrivna i nyktert tillstånd.

Vad gäller Motvikts påstådda kvinnohat var det faktiskt youtubaren Legio som tog upp detta först. Han gjorde nåt ihopklipp på flera i "Sekten".
Bland annat nåt där Motvikt ondgör sig över hur Linnea sminkar sig eller nåt sånt trams.
Sen togs det upp nån gammal ful blogg som Motvikt hade för 15 år sen som till stor handlade om att ondgöra sig över yngre kvinnliga bloggare.
Kollar man på Axel streams så måste jag säga att han pratar väldigt lite om just Motvikt.
Enligt egen utsago är det för att han finner Motvikt ointressant och talanglös och som nån som bara tar efter andra och har väldigt lite eget att komma med.
Och nu är ju kanalen Motvikt döende om man får tro tittarsiffrorna så intresset lär väl kanske inte öka.

Vad gäller besöken i skobutiken är det clearade och godkända av Motvikt då han sagt att Axel och Medvikt gärna får komma förbi.
Gråterskorna kan alltså lugna ner sig.

Citat:
Enligt mig borde Axel bli konfronterad offentligt, inför tusentals åhörare, med att vara våldtäktsman lika många gånger som Axel har kallat Antonio för barnvåldtäktsman

Ja, där snackar vi DOM på riktigt. Antonio är dömd för våldtäkt mot barn i två instanser.
Citera
2026-05-03, 12:19
Medlem
Citat:
Det är ju dina personliga åsikter om Axel som gör att du rättfärdigar det Motvikt gör.

Nej, du har fel, jag klarar av att hålla fler än två tankar i huvudet samtidigt.
Om allt Axel har gjort mot Motvikt är 100% så motsvarar det Motvikt gjorde mot Axel ca 0.01%.
Axel blev konfronterad i sin livestream med att vara våldtäktsman, Motvikt (som har blivit uthängd och hånad av Axel tusentals gånger för att vara kvinnohatare och allt möjligt) berättade att Axel blev konfronterad i sin livestream av någon som påstod att Axel var våldtäktsman.

Då bestämde sig Axel för att tillsammans med Medvikt trakassera Motvikt på hans arbetsplats.

Deal with it - du behöver inte lipa mer nu. Men om det fortfarande inte framgår för dig hur sinnessjuk Axel är i detta sammanhang, så förklarar jag gladeligen detta för dig i tusen inlägg till, så att det inte råder några tvivel om att Axel är en äcklig vidrig våldtäktsman. Axel är nog otroligt tacksam för björntjänsten du gör honom genom att be mig förklara för dig vilken vidrig människa Axel är.
Axel är nog överlycklig!

Citat:
Ja, där snackar vi DOM på riktigt. Antonio är dömd för våldtäkt mot barn i två instanser.

Japp, och som jag redan har förklarat så förändrar det inte saken, jag skrev ju att enligt mig borde Axel bli konfronterad offentligt, inför tusentals åhörare, med att vara våldtäktsman lika många gånger som Axel har kallat Antonio för barnvåldtäktsman adderat med antal gånger Axel har hängt ut Motvikt som kvinnohatare adderat med lika många gånger Axel NÅGONSIN har kallat NÅGON för våldtäktman, pedofil, kvinnohatare eller dylikt. Så att någon konfronterade Axel EN gång med att vara våldtäktsman betyder att han behöver bli konfronterad minst 9999 gånger till (om det ens räcker). Det är inte Motvikts uppgift - allena - att se till att ration upprätthålls, det ansvaret delar vi alla på. Men varje gång jag hör äcklet Axel ta begreppet kvinnoförnedrare, kvittohatare, våldtäktsman eller liknande i mun så får jag reflexmässigt lust att återigen påminna alla jag bara kan om vilken äcklig vidrig människa Axel är, och hur han beter sig mot kvinnor.

Det kommer inte vara lätt, även om vi är hundra personer som delar på ansvar, att hålla samma takt som Axel i att kalla andra förnedrande saker med tanke på att han gör det minst 50-100 gånger per dag. Så om vi är hundra personer, som var och en av oss, går in i Axels livestream och konfronterar honom med att vara våldtäktsman en gång om dagen, så att det resulterar i hundra konfrontationer om dagen, så kanske Axel får tillbakakaka i rimlig proportion till vad han förtjänar, men inte helt säkert.
Senast redigerad av dolemite 2026-05-03 kl. 12:30.
Citera
2026-05-03, 12:30
Medlem
ruskinarmss avatar
Citat:
Nej, du har fel, jag klarar av att hålla fler än två tankar i huvudet samtidigt.
Om allt Axel har gjort mot Motvikt är 100% så motsvarar det Motvikt gjorde mot Axel ca 0.01%.
Axel blev konfronterad i sin livestream med att vara våldtäktsman, Motvikt (som har blivit uthängd och hånad av Axel tusentals gånger för att vara kvinnohatare och allt möjligt) berättade att Axel blev konfronterad i sin livestream av någon som påstod att Axel var våldtäktsman.

Då bestämde sig Axel för att tillsammans med Medvikt trakassera Motvikt på hans arbetsplats.

Deal with it - du behöver inte lipa mer nu. Men om det fortfarande inte framgår för dig hur sinnessjuk Axel är i detta sammanhang, så förklarar jag gladeligen detta för dig i tusen inlägg till, så att det inte råder några tvivel om att Axel är en äcklig vidrig våldtäktsman. Axel är nog otroligt tacksam för björntjänsten du gör honom genom att be mig förklara för dig vilken vidrig människa Axel är.
Axel är nog överlycklig!

Vi gör såhär. Vi säger ridå.
Jag kan inte ta det du skriver seriöst. Jag vet inte om du är allvarlig eller bara driver med mig.
Citera
2026-05-03, 12:38
Medlem
Famous last words.

Nåja, när kommer Motvikt reagera på Anjos SKILLERAS ÄR ETT SVIN! https://www.youtube.com/watch?v=9LtSjdYqtpA ?
Det känns aktuellt, med tanke på att Axel på alla tänkbara sätt beter sig som ett vidrigt svin mot Daniel just nu.
Citera
2026-05-03, 16:15
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Och innan dess manglade Axel som en bäver också, jag återgav bara senaste iterationen av Axels loop.

Vet inte vad du pratar om vad gäller "rädd för våld", jag tror inte att någon har uttryckt det. Motvikt har istället uttryckt att han inte bryr sig om att Axel springer på hans arbetsplats, och menar att om det hjälper Axel att göra det så är det bra.
Men Motvikt, liksom väldigt många andra, tycker definitivt att det är ett konstigt beteende från en vuxen man att göra så.

Som minst har Rask uttryckt att nästa gång kanske de (de som i Skilleras och Medvikt) bär kniv när de besöker skobutiken. Fast ganska säker på att Rask citerade Motvikt i det, men minns/vet inte och vägrar kolla 20-100 timmar för mig totalt irrelevant material.

Alla, som i 99% lever inte i en värld där vi är streamers med plattform att försvara oss på, eller blir utpekade som dömda våldtäktsmän av Daniel. Vi drabbas ytterst sällan av denna typen av offentliga uthängningar. Vi har inte Youtubekanaler där 1000 människor vi aldrig mött irl eller inte ens pratat med online en dag för 4 månader eller 4 år sedan följer oss. Vi har framförallt inte fiender med 20.000 tittare som PÅSTÅR att vi är dömda för våldtäkt när det inte är sant.

Så, det är inte så konstigt att de FLESTA tycker det är ett fruktansvärt konstigt beteende att besöka någons arbetsplats med kameror. För det är det:

Om, du inte uppfyller ytterst smala kriterier som 1. Personen som arbetar där har påstått på sin Youtubekanal att det finns en dom där du blivit dömd för våldtäkt 2. Du själv har en Youtubekanal där du kan försvara dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in