2025-02-19, 10:40
Avslutad
Motvikt är "manisk" (ett uttryck han själv gillar att använda på andra) i kommentarsfälten och försvarar sig som en liten iller.

Hans senaste take på Axel Öhman är att Axel är inblandad i "8 rättstvister".

Typ som Jocke då eller...

Såhär skriver nån lirare
Citat:
Herregud vad Axel Öhman pulvriserar och manglar dig i senste videon.
skulle du våga debattera mot honom?
skulle inte tro det

Här trasslar Daniel in sig i en förvirrad mening. Han brukar själv påpeka andra människors meningsbyggad :

Citat:
Tragiskt nog hamnar vi återigen i något så fundamentalt sjukt som att de som gillar honom hejar på, medan de som anser att man inte bör ha 8 rättstvister på sig menar att det troligtvis är problematiskt. Om man är kriminell eller inte är ingen åsikt, hur mycket du än glorifierar Axel så gäller lagar och regler även för honom.

Ok, nu hade Axel reaktionsvideo på Motvikt inte någonting att göra med att Axel varit inblandad i rättstvister. Men Daniel väljer att fokusförflytta på välkänt Sekten-manér.

Lagar och regler gäller även för Daniel.

Nånting säger mig att Daniel riskerar att hamna i samma typ av rättstvister som Axel varit inblandad i.
Dvs förtal.
Senast redigerad av falukorvsgubbe 2025-02-19 kl. 10:42.
Citera
2025-02-19, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
Motvikt är "manisk" (ett uttryck han själv gillar att använda på andra) i kommentarsfälten och försvarar sig som en liten iller.

Såhär skriver nån lirare

Här trasslar Daniel in sig i en förvirrad mening. Han brukar själv påpeka andra människors meningsbyggad :

Ok, nu hade Axel reaktionsvideo på Motvikt inte någonting att göra med att Axel varit inblandad i rättstvister. Men Daniel väljer att fokusförflytta på välkänt Sekten-manér.

Nånting säger mig att Daniel riskerar att hamna i samma typ av rättstvister som Axel varit inblandad i.
Dvs förtal.
Lagar och regler gäller även Antonio Toledano Book, Anna Books lille vissne son.
Citera
2025-02-19, 12:47
Medlem
Citat:

Såhär skriver nån lirare

Dvs förtal.
Motvikt måste alltid ha rätt, han kan inte se något fel. Minsta lilla kritik då är man bakom flötet eller flashbackare (vilken jävla boomer som pratar om flashback så)
Citera
2025-02-19, 12:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sumuk20
Motvikt måste alltid ha rätt, han kan inte se något fel. Minsta lilla kritik då är man bakom flötet eller flashbackare (vilken jävla boomer som pratar om flashback så)

Jag reagerade på att han svarar på nästan allting, ... det kommer dränera honom på energi om det börjar hetta till.
Citera
2025-02-19, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adasdasd
Jag reagerade på att han svarar på nästan allting, ... det kommer dränera honom på energi om det börjar hetta till.
Ja det påminner mycket om en annan lättkränkt man som kallas för Matgeek båda två är för gamla för sociala medier.
Citera
2025-02-19, 12:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sumuk20

han är ju själv flashbackare som krigade här för många år sen.

nu är han "aldrig" här förutom alldeles nyligen

#DanielKarlsson
Citera
2025-02-19, 12:54
Medlem
Citat:
han är ju själv flashbackare som krigade här för många år sen.

nu är han "aldrig" här förutom alldeles nyligen

#DanielKarlsson
Ja ingen i sekten hänger på flashback men ständigt tar dom upp saker som skrivs här.
Citera
2025-02-19, 12:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adasdasd

han är ofta väldigt tydlig med att säga att han inte bryr sig

Det Daniel gör nu är som att springa från ilskna hunder.

Ju mer arg och patetisk han blir ju mer triggar han jaktinstinkten hos dom såkallade "hatarna"...som vill se det brinna i den lille mannens proppskåp.

ps : sektens krigare Wempa söker våra identiteter, dom har min vänninnas identitet som fått en print på ett inlägg av mej, vilka patetiska fjantar
Senast redigerad av falukorvsgubbe 2025-02-19 kl. 12:58.
Citera
2025-02-19, 13:55
Medlem
Citat:
Skulle han få för sig att ta bort det så finns det sparat och säkrat för framtida bruk.

Bra. Hur jävla seriös är man som människa när man närmar sig femtio och har en kanal och blir kontaktad av en annan kreatör, en kvinna, tjugo år yngre, som vill ha ett samtal eller intervju på sin pod, att han då pratar om att hon nog vill ligga med honom Motvikt Daniel Karlsson. Det tycker jag ska finnas kvar så att andra kvinnor inte försöker ha någon kontakt i något syfte alls med honom.
Citera
2025-02-19, 14:16
Medlem
Motvikts resonemang i många kommentarer är också något i stil med "Kolla inte om du ogillar mig så mycket".

Jag kollar aldrig på Motvikts videos eftersom de är värdelösa, men att kommentera "taskigt" på en video utan någon konstruktivkritik är pissigt, det håller jag med om.

Men problemet jag har med Motvikt, Rask, Anjo och vadärproblemet är att de går ut och bashar samtidigt på en stackare i grupp, precis som en attack.
Där deras inavlade följare skickas för att trakassera denne.

Ingen av dessa säger något i stil med "Jag gör mina videos i humoristiskt syfte och att ni går in och hatar på Linnea är inte okej, kan ni inte hantera socialamedier så borde ni inte ha det".

Känslan jag får är att de vill sprida hat till andra människor, de skickar sina följare som hundar efter en fattig video med hjärntvätt och "analyser" som är bristfälliga. Man tolkar alltid den "onde" på fulaste möjliga sätt.

Även fast det är elakt att skriva elaka kommentarer så är det ju värre att göra video där man förlöjligar och hånar någon, steget värre efter detta är att man går ihop några vänner och gör det.

Så jag är nyfiken på varför inte motvikt slutar kolla på Chrippa om han stör sig så mycket.

Han kanske bara är intresserad ur ett psykologiskt perspektiv.

Men då kan ju du hålla käft och kolla utan att spela in.
Citera
2025-02-19, 14:17
Medlem
Kickassfarsans avatar
Hysteriskt kul hur medvikt försvarar sig i kommentarerna med näbbar och klor.

Gå vidare mannen, youre to old for this shit
Citera
2025-02-19, 14:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi

Så jag är nyfiken på varför inte motvikt slutar kolla på Chrippa om han stör sig så mycket.

Ja, det där är en typisk grej med Daniel.

Likaså som när han gjorde en hel video om en stackars kvinna som nog inte mår bra psykiskt, hon hade nämt Daniel så han var bara tvungen att analysera och kränka henne : https://www.youtube.com/watch?v=QPolOvskuac

Han gjorde även en hånande video om Chrippas pappa efter att Daniel medvetet misstolkat att Chrippas pappa skulle sagt att Daniel var ful.

Så frågan är ... varför kollade han ens? Man ska ju inte titta på saker man stör sig på enligt Daniel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in