2025-07-21, 21:37
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Rent psykologiskt så mår inte Danne bra över den brist på skolgång han har. Det är därför han förhäver sig som om han hade någon utbildning att tala om.

Det är inte att prata skit det är att se det ut ett psykologiskt perspektiv om hur dåligt självförtroende han har.
Han har på ålderns höst insett att han borde skaffat sig bättre betyg än vad han gjorde. Då hade han inte harvat deltid i en skobutik.
Han har säkert ett genuint intresse för psykologi och önskar säkert att han läst till psykolog men det är så dags nu.

Du är en total noob när det gäller psykologi, Danne. Ett intresse innebär inte kunskap.

Deltidsskoförsäljare, bliv vid din läst!
Citera
2025-07-22, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Han har på ålderns höst insett att han borde skaffat sig bättre betyg än vad han gjorde. Då hade han inte harvat deltid i en skobutik.
Han har säkert ett genuint intresse för psykologi och önskar säkert att han läst till psykolog men det är så dags nu.

Du är en total noob när det gäller psykologi, Danne. Ett intresse innebär inte kunskap.

Deltidsskoförsäljare, bliv vid din läst!

Finns det någon hugad flashbackare som kan gräva i Motvikts betyg och genomförda utbildningar, och förmedla?

Egentligen kunde jag bry mig mindre, men jag har blivit provocerad av Motvikts svammel om sig själv: han lajvar psykolog och "människokännare", han ger "goda" råd till kvinnor i övre tonåren, och han försöker agera "expert" inom en lång rad av andra ämnen när han svamlar i sina videos.
Citera
2025-07-22, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Rent psykologiskt så mår inte Danne bra över den brist på skolgång han har. Det är därför han förhäver sig som om han hade någon utbildning att tala om.

Det är inte att prata skit det är att se det ut ett psykologiskt perspektiv om hur dåligt självförtroende han har.

Jag kan inte uttala mig om varken vilket självförtroende han har eller hur han mår psykiskt. Mitt problem är att ingen annan i den här tråden kan det heller, då alla utgår från att människan skulle må dåligt eller inte vara nöjd med sin tillvaro på grund av ett antal trådsanningar.

Men för mig spelar det mindre roll, vill ni harva nere i skiten och leka med trådsanningar, så kör på.
Citera
2025-07-23, 16:40
Medlem
Andromedatravellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Finns det någon hugad flashbackare som kan gräva i Motvikts betyg och genomförda utbildningar, och förmedla?

Egentligen kunde jag bry mig mindre, men jag har blivit provocerad av Motvikts svammel om sig själv: han lajvar psykolog och "människokännare", han ger "goda" råd till kvinnor i övre tonåren, och han försöker agera "expert" inom en lång rad av andra ämnen när han svamlar i sina videos.

Hah vafan, lajvar han beteendevetare? Creepy, förmodligen för att han har märkt att brudar gillar sånt. Är nog ingen slump att han jobbar på skobutik, tonårstjejer älskar skor.
Han försöker bli en känd Youtuber, perfekt sätt för en illmarig gubbe att snärja sina naiva byten i det dolda i pm etc.

Hebefilen Motvikt
Senast redigerad av Andromedatraveller 2025-07-23 kl. 16:55.
Citera
2025-07-25, 10:48
Citat:
Ursprungligen postat av Andromedatraveller
Hah vafan, lajvar han beteendevetare? Creepy, förmodligen för att han har märkt att brudar gillar sånt. Är nog ingen slump att han jobbar på skobutik, tonårstjejer älskar skor.
Han försöker bli en känd Youtuber, perfekt sätt för en illmarig gubbe att snärja sina naiva byten i det dolda i pm etc.

Hebefilen Motvikt

Meh han jobbar ju i en löpskobutik. Där springer mest en massa töntar som tror dom är speciella med sina fötter och sin löpning. Tonårstjejer går inte dit för sneakers.

Men fy fan vad barnsligt detta med sekten hit och dit. Som två hemliga klubbar som slåss. Sekten mot Temu-sekten.
Hur mycket fritid har dom egentligen?
Och den där jävla Axel Öhman är inte bättre .... mitt namn ska skrivas med småååå bokstäver och uttalas skileeeras. mjäääää mjäääää mjäääää
Ett jävla gaming-nick!? Han är typ 45 år. VÄX UPP FÖR FAN. Det gäller alla.

Bara det sjuka med att kalla sig själv för ett kanalnamn som inte ens är en person-nick. MOTVIKT!? Vem fan gör det.

Dom är en skam för alla vuxna rediga män som sliter arslet av sig och försörjer sina familjer. Jävla dagdrivare.
Citera
2025-07-25, 11:01
M<een hoppas SKILLERAS åker till skobutiken. Det blir underhållning.

tänk att sitta å få hjälp av nån snubbe med att prova skor så kommer en stor neger in med kamera och börjar filma han och prata om sekter

den butiken hade inte jag gått tillbaka till.
Citera
2025-07-25, 14:03
Medlem
Andromedatravellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av servicedeskgirl
Meh han jobbar ju i en löpskobutik. Där springer mest en massa töntar som tror dom är speciella med sina fötter och sin löpning. Tonårstjejer går inte dit för sneakers.

Okej. Misstanken kvarstår dock. Hans retorik gällande Linnea har varit avvikande och uppenbart misogyn. Youtubekarriären och pseudopsykolog är han pga. hebefilin, anledningen till att han jobbar i en skobutik är förmodligen för att han är en podofil ( låter som något annat, jag vet.)
Citera
2025-07-25, 14:05
Citat:
Ursprungligen postat av Andromedatraveller
Okej. Misstanken kvarstår dock. Hans retorik gällande Linnea har varit avvikande och uppenbart misogyn. Youtubekarriären och pseudopsykolog är han pga. hebefilin, anledningen till att han jobbar i en skobutik är förmodligen för att han är en podofil ( låter som något annat, jag vet.)

Ja, men han ger intrycket av att vara kåt på Linnea. Han kanske är långdistansrunkare.

#runkstreak
Citera
2025-07-28, 18:56
Medlem
GreenBatterys avatar
Nu smörar även Danne Deltidsskoförsäljare för Cluee på IG.

Den ryggradslösa sekten beter sig precis som man trodde.
Citera
2025-07-28, 21:43
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Nu smörar även Danne Deltidsskoförsäljare för Cluee på IG.

Den ryggradslösa sekten beter sig precis som man trodde.

Sån jävla luffare!

Edit Simon är osså en jävla hossa!

Dom två är bögar med stringtrosor, som suger kuk för en flaska butan.
Senast redigerad av Crabby88 2025-07-28 kl. 21:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in