2026-05-02, 09:43
Medlem
Sanningen är nog att det är hemligt även för vänner och bekanta. Då måste de hålla upp fasaden. Ett definitivt beslut är säkert inte fattat och då vill man inte basunera ut något till alla man känner.
Citera
2026-05-02, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Nja, det kan mycket väl vara så för lyssnar man på PW i podden så är hennes skäl till varför CB inte åkt till Marbella knas med semesterdagar och flygpriser.

Det har ju inte direkt varit ett problem tidigare.

Å andra sidan hatar PW att partners åt kända personer blir "kändisar" själva, bara för att.

Kanske därför hon är sur på honom?

Det var ju påsk röda dagar knappast så han jobbar helg
O priser de har råd och det är inte dyrt att flyga till marbella
Citera
2026-05-02, 10:59
Medlem
Alla dar i veckan att det är hon.
Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Tror mer att hon dumpar
Citera
2026-05-02, 11:19
Medlem
Citat:
Det var ju påsk röda dagar knappast så han jobbar helg
O priser de har råd och det är inte dyrt att flyga till marbella

Att det skulle kosta 20 000 kr t.o.r. är ju löjligt... Att flyga till USA kostar 5000 kr under högsäsong. 😂

Enligt Momondo kostar en genomsnittslig biljett till Malága 3800 kr och ligger normalt på 1600-1800 kr. Sista minuten i påskas gick på 2000 kr...

Antingen fick han inte följa med men jag tror snarare på bestraffning: Ska det vara såhär så följer jag inte med! *stamp*
Citera
2026-05-02, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Jag tror precis som dig, att det är ett spel för galleriet. Jag tror P sagt stop. Men att det kommer ta tid innan det blir offentligt. Rätt tillfälle är nog viktigast än något annat för P just nu.

Exakt och det han pysslar med är bestraffningar och tjurande. I kombination med brödsmulor för att påminna om "the good old days" för att få henne att krokna.
Citera
2026-05-02, 11:24
Medlem
Citat:
Att det skulle kosta 20 000 kr t.o.r. är ju löjligt... Att flyga till USA kostar 5000 kr under högsäsong. 😂

Enligt Momondo kostar en genomsnittslig biljett till Malága 3800 kr och ligger normalt på 1600-1800 kr. Sista minuten i påskas gick på 2000 kr...

Antingen fick han inte följa med men jag tror snarare på bestraffning: Ska det vara såhär så följer jag inte med! *stamp*
Skulle flyga till Marbella i september, det gick på 10k för 2 tor med Norwegian, så jag delar inte din bild av priset på flygbiljetter.
Citera
2026-05-02, 12:35
Medlem
Citat:
Exakt och det han pysslar med är bestraffningar och tjurande. I kombination med brödsmulor för att påminna om "the good old days" för att få henne att krokna.
Han har inget annat att göra än det vanliga jobbet. Tror hon förbjudit honom det mesta i TV -medverkan( med all rätt). Tror inte ens han tränar längre för kagge har han fått med. Ser inte spec. fräsch ut . Han har tröttnat och hon har tröttnat. Känns som hon vill ha honom så lite som möjligt i serien också. Han tillför ju liksom ingenting. Tror han har skittråkigt helt enkelt...inga vänner heller. Sitter ensam i soffan på kvällarna och mumsar och pimplar vin. Ser så ut. Plufsig....
Citera
2026-05-02, 13:32
Medlem
Hon har hittat Chrille.
Han var alltså borta?
Citera
2026-05-02, 14:42
Medlem
Citat:
Tror mer att hon dumpar

Beror väl på hur manusförfattarna till serien skriver ihop det.

De sitter väl ned tillsammans med Pernilla och Christian för att fundera ihop vilket som kan ge mest pengar via reklamintäkter osv

Att han eller hon " gör slut "
Citera
2026-05-02, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Han har inget annat att göra än det vanliga jobbet. Tror hon förbjudit honom det mesta i TV -medverkan( med all rätt). Tror inte ens han tränar längre för kagge har han fått med. Ser inte spec. fräsch ut . Han har tröttnat och hon har tröttnat. Känns som hon vill ha honom så lite som möjligt i serien också. Han tillför ju liksom ingenting. Tror han har skittråkigt helt enkelt...inga vänner heller. Sitter ensam i soffan på kvällarna och mumsar och pimplar vin. Ser så ut. Plufsig....

Precis! Han var ju skapligt snygg pre PW om man ska vara helt ärlig. Nu? Plufsig, lite småsvettig och gubbig.

Alla har rätt att åldras men PW blir ju bara snyggare och snyggare.

OT: M Wist*m är bra mycket mer pudding än vad CB är! Eller den där Pepp*.

Tror CB är 100% övertygad om att han har PW i sin lilla hand...
Citera
2026-05-02, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Skulle flyga till Marbella i september, det gick på 10k för 2 tor med Norwegian, så jag delar inte din bild av priset på flygbiljetter.

Ok, my bad (uppgifter från nätet) men 20 000 kr t.o.r. är löjligt och helt ärligt har de råd med det...om nu inte CB får stå för det själv, förstås.
Citera
2026-05-02, 16:58
Medlem
Undra om han kallat till möte ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här